Moi! :) Täällä kirjottelee hyvin hyvin nuori, lievä anorektikko. Mulla on aika ajoin masennusta, joskus lievää, joskus tosi pahaa. Olen tyttö, ja en oikeen mitenkään voi pudottaa painoa. Oon luokan lihavimpia, ja mua kiusataan sen takia. Vihaan veden juomista yli kaiken, joten se ei auta. En tykkää liikunnasta, tosin lenkeillä on kiva käydä jos on hyvä sää. Oisko kenelläkään mitään liikunta/ateriavinkkejä? Kiitos tuhannesti! (:
Laihdutusvinkkejä lievälle anorektikolle?
SadGirll
1
81
Vastaukset
- .......
Eh..? Jos nyt oikeasti olet lihava, niin kannattaa kysyä koulusi terveydenhoitajalta apua, hän auttaa laihduttamaan terveellisesti
Ja muutenkin väärä osio
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663132Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91841- 1111730
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241239- 1251019
- 98978
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6855- 84849