Riittääkö alle tunnin vaihtoaika Istanbulissa? Lähdemme Helsingistä 18.25, Istanbulissa olemme klo 21.50 ja lentomme Antalyaan lähtee jo 22.50
Tuleeko kiire? Onko kellään kokemuksia?
Lennämme turkish airlinesillä
ja liput on ostettu erikseen; Helsinki-Istanbul ja Istanbul-Antalya
Vaihto Istanbulissa
6
184
Vastaukset
- TK 1764
Ei ainakaan ruumalaukkujen kanssa ehdi vaihtamaan konetta, jos ei TK suostu Hesassa laittamaan laukkuja menemään suoraan Alanyaan.
- HannaM
Ajattelimme ottaa käsimatkatavaroihin laukut juuri tämän lyhyen vaihtoajan vuoksi,
Olen kuullut että iltalennot helsingistä istanbuliin ovat lähes poikkeuksetta aina vähän myöhässä? Pitääköhän paikkaansa..
- lllllill9
Ehtii jos lento on ajoissa. 10 minuutin kävely.
- TK 1764
En ole itse koskaan IST domestic puolella käynyt, joten en osaa sanoa riittääkö tuo 10 min kävelymatka. Tosin välissä on ainakin passintarkastus ja ehkä myös turvatarkastus. Samoin aikaa voi vierähtää kun/jos Hesan kone jää ulkoportille, josta bussikuljetus terminaalin. Mikä on muuten alkuperäisen kysyjän suunnitelma B, jos siis myöhästytte jatkolennolta. Todennäköisesti TK ei reititä teitä uudelle lennolle määränpäähän ja tästä johtuen myös teidän paluulento peruuntuu. Joudutte ostamaan kokonaan uudet Turkin sisäiset lennot. Matkavakuutus ei korvaa ylimääräisiä kuluja koska olette itse valinneet liian lyhyen vaihtoajan.
Flightawaresta voi tsekata kyseisen lennon aikataulussa pysymisen viimeisen noin kahden viikon ajalta.
http://flightaware.com/live/flight/THY1764 - KokemusK
"Lennämme turkish airlinesillä
ja liput on ostettu erikseen; Helsinki-Istanbul ja Istanbul-Antalya"
Ei tietysti auta enää teitä mutta vastaisuudessa vaihdollisessa lennot kannattaa aina ostaa samassa "paketissa" jos on vähänkään epäilystä vahdon onnistumisesta. Silloin pääsette aina perille ilman uusien lentojen ostoa. - hf++lnv
Itse olen aina tilannut lennot yhtenä pakettina enkä erillisinä, mutta yhtäkaikki, samalla koneella kuitenkin menette.
Normaalisti kyllä ehtii ihan hyvin, mutta rivakoin askelin ja käyttäkää niitä liukuhihnoja kävellessänne, niin ehditte varmasti. Vessassa voi nopeasti pyrähtää mutta kauppoihin ei kyllä ehdi jäämään. Seuraatte vain kylttejä "Domestic".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä742502Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721802Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741474Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461467Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2671465- 851292
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3921255Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3431232Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3681208- 1281185