Vaihto Istanbulissa

HannaM

Riittääkö alle tunnin vaihtoaika Istanbulissa? Lähdemme Helsingistä 18.25, Istanbulissa olemme klo 21.50 ja lentomme Antalyaan lähtee jo 22.50
Tuleeko kiire? Onko kellään kokemuksia?

Lennämme turkish airlinesillä
ja liput on ostettu erikseen; Helsinki-Istanbul ja Istanbul-Antalya

6

164

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TK 1764

      Ei ainakaan ruumalaukkujen kanssa ehdi vaihtamaan konetta, jos ei TK suostu Hesassa laittamaan laukkuja menemään suoraan Alanyaan.

      • HannaM

        Ajattelimme ottaa käsimatkatavaroihin laukut juuri tämän lyhyen vaihtoajan vuoksi,
        Olen kuullut että iltalennot helsingistä istanbuliin ovat lähes poikkeuksetta aina vähän myöhässä? Pitääköhän paikkaansa..


    • lllllill9

      Ehtii jos lento on ajoissa. 10 minuutin kävely.

    • TK 1764

      En ole itse koskaan IST domestic puolella käynyt, joten en osaa sanoa riittääkö tuo 10 min kävelymatka. Tosin välissä on ainakin passintarkastus ja ehkä myös turvatarkastus. Samoin aikaa voi vierähtää kun/jos Hesan kone jää ulkoportille, josta bussikuljetus terminaalin. Mikä on muuten alkuperäisen kysyjän suunnitelma B, jos siis myöhästytte jatkolennolta. Todennäköisesti TK ei reititä teitä uudelle lennolle määränpäähän ja tästä johtuen myös teidän paluulento peruuntuu. Joudutte ostamaan kokonaan uudet Turkin sisäiset lennot. Matkavakuutus ei korvaa ylimääräisiä kuluja koska olette itse valinneet liian lyhyen vaihtoajan.

      Flightawaresta voi tsekata kyseisen lennon aikataulussa pysymisen viimeisen noin kahden viikon ajalta.
      http://flightaware.com/live/flight/THY1764

    • KokemusK

      "Lennämme turkish airlinesillä
      ja liput on ostettu erikseen; Helsinki-Istanbul ja Istanbul-Antalya"

      Ei tietysti auta enää teitä mutta vastaisuudessa vaihdollisessa lennot kannattaa aina ostaa samassa "paketissa" jos on vähänkään epäilystä vahdon onnistumisesta. Silloin pääsette aina perille ilman uusien lentojen ostoa.

    • hf++lnv

      Itse olen aina tilannut lennot yhtenä pakettina enkä erillisinä, mutta yhtäkaikki, samalla koneella kuitenkin menette.
      Normaalisti kyllä ehtii ihan hyvin, mutta rivakoin askelin ja käyttäkää niitä liukuhihnoja kävellessänne, niin ehditte varmasti. Vessassa voi nopeasti pyrähtää mutta kauppoihin ei kyllä ehdi jäämään. Seuraatte vain kylttejä "Domestic".

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1827
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1697
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1313
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1131
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      819
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      785
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      767
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      735
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      707
    Aihe