Hei ostin Microsoft Officen netistä ja tänään kun katsoin onko tullut päivityksiä. Päivityksiä oli tullut muttei näyttänyt Officeen. Joten aukaisin jonkun Office ohjelman ja menin ''Tili'' kohtaan. Sieltä sitten ''Office Päivitykset''. Siinä lukee että päivitykset ladataan ja asennetaan automaattiset ja tarkistin itse ''päivitä heti'' vaihetoehdolla ja office alkoi päivittämään ja kun tarkistin uudelleen niin Office oli ajantasalla. Mutta ihmettelin että miksi Windows Updateen ei tule merkintää Officen päivityksistä. Johtuukohan se siitä että Office on netistä ostettu?
Netistä ostettu Microsoft Office
13
159
Vastaukset
Voi johtua siitäkin.
Microsoft Update: http://aijaa.com/pkQcoF
- kesä
Tuo Microsoft Update oli jo laitettuna kun katsoin Windows Update asetukset läpi.
- kesä
http://support.microsoft.com/gp/office-2013-click-to-run#15
Tuossa on linkki jossa näkyy Officen päivityshistoria. Kun latasin ja asensin ne päivitykset , officesta ''päivitä heti''. Ja katsoin versio numeroa sama mikä uusin. - Haiiiijjah!!!!
Mulla Office 365 ilmoittaa erikseen kun siihen on päivityksiä eikä tule Updaten kautta siis kuten normipäivitykset.
- kesä
Mun Office tosin ei ole 365.
- kesä
Jos tämä tieto auttaa, että Office versioni on Microsoft Office Professional Plus 2013. Sain Officen halvalla netistä, koska olen kaupungilla töissä. Ohjauspaneelissa lukee näin ohjelmat ja toiminnot kohdassa: Microsoft Office Professional Plus 2013 - fi - fi
Ainakin 2010 version päivitykset ovat aina tulleet Windows updatesta.
- kesä
Syy on varmaankin se että Office on netistä ostettu. Ja officen tili kohdassa lukee että päivitykset ladataan ja asennetaan automaattisesti. Eli Office vissiin päivittää itse itsensä automaattisesti tai voi halutessaan itse päivittää.
Luultavasti se tekee näin.
- bjuut
Noissa taisi olla niin, että ne Office-paketin ohjelmat päivittävät itse itsensä aina käynnistyessään.
- kesä
Otin yhetyttä Microsoftin tukeen ja sain vastauksen, Office minkä ostin kaupungin kautta on HUP versio ja tuessa sanottiin Officesta kannattaa tarkistaa päivitykset vielä erikseen tuosta ''Tili'' asetuksen kautta.
- kesä
Elikkäs Office päivittää itse itsensä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa552547Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava631682SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän71650Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631525Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --81518Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue251208Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.241051Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411012RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041002Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?78964