Netistä ostettu Microsoft Office

kesä

Hei ostin Microsoft Officen netistä ja tänään kun katsoin onko tullut päivityksiä. Päivityksiä oli tullut muttei näyttänyt Officeen. Joten aukaisin jonkun Office ohjelman ja menin ''Tili'' kohtaan. Sieltä sitten ''Office Päivitykset''. Siinä lukee että päivitykset ladataan ja asennetaan automaattiset ja tarkistin itse ''päivitä heti'' vaihetoehdolla ja office alkoi päivittämään ja kun tarkistin uudelleen niin Office oli ajantasalla. Mutta ihmettelin että miksi Windows Updateen ei tule merkintää Officen päivityksistä. Johtuukohan se siitä että Office on netistä ostettu?

13

161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi johtua siitäkin.

• kesä

Tuo Microsoft Update oli jo laitettuna kun katsoin Windows Update asetukset läpi.

• kesä
    • Haiiiijjah!!!!

Mulla Office 365 ilmoittaa erikseen kun siihen on päivityksiä eikä tule Updaten kautta siis kuten normipäivitykset.

• kesä

Mun Office tosin ei ole 365.

• kesä

Jos tämä tieto auttaa, että Office versioni on Microsoft Office Professional Plus 2013. Sain Officen halvalla netistä, koska olen kaupungilla töissä. Ohjauspaneelissa lukee näin ohjelmat ja toiminnot kohdassa: Microsoft Office Professional Plus 2013 - fi - fi

• Ainakin 2010 version päivitykset ovat aina tulleet Windows updatesta.

• kesä

Syy on varmaankin se että Office on netistä ostettu. Ja officen tili kohdassa lukee että päivitykset ladataan ja asennetaan automaattisesti. Eli Office vissiin päivittää itse itsensä automaattisesti tai voi halutessaan itse päivittää.

• Luultavasti se tekee näin.

• bjuut

Noissa taisi olla niin, että ne Office-paketin ohjelmat päivittävät itse itsensä aina käynnistyessään.

• kesä

Otin yhetyttä Microsoftin tukeen ja sain vastauksen, Office minkä ostin kaupungin kautta on HUP versio ja tuessa sanottiin Officesta kannattaa tarkistaa päivitykset vielä erikseen tuosta ''Tili'' asetuksen kautta.

• kesä

Elikkäs Office päivittää itse itsensä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      245
      2811
    2. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      3
      1574
    3. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      101
      1164
    4. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      123
      1141
    5. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      58
      1015
    6. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      1012
    7. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      64
      974
    8. Upotuskaste on raamatullisin kaste

Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.
      Kaste
      717
      927
    9. Mitä toivoisit

Välillämme vai toivoisitko mitään näiden vuosien jälkeen?
      Ikävä
      63
      861
    10. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      132
      858
    Aihe