on mennyt ovatkohan ihmiset jo lomilla ja tietty näin kesällä on kaikkea touhua muutenkin
Hiljaiseksi palsta
.ra
32308
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Kuka murtautu illalla kipparilleJotaki hampuusia kannettu ambulanssiin ja kipparin iso ikkuna palasina..Mitä tapahtunu??
- Susilauma KorkatissaKahdeksan suden lauma käynyt repimässä Hankosen Antin lampaat Korkatissa torstain vastaisena yönä. Mahtavaa luonnon Monimuotoisuutta. ViherVasemmisto ja Greenpeace kiittää.
- Myönnä poisLoukkaannuit mulle silloin aikoinaan? Ne viestit, väärinymmärrykset, kaikki. Miehelle
- Omapahan on vikasi jos jää loppuelämän romanssi välistä kun haluat olla itsepäinen jääräJa tuomita, jotain mitä et kykene ymmärtämään, antamatta edes mahdollisuutta, vaikka olen tehnyt parhaani elämäni edistämiseksi ja oikeasti yrittänyt!! Itken tyynyyn... tuskin edes yhtä vuotta ilman itsetuhoisia ajatuks…
- Tule sunnuntaina juna-asemalleKello kymmenen aikaan, tavataan siellä. Ainoa ja viimeinen tilaisuus tavata. Jos et tule niin et enää koskaan näe minua. En halua kirjoitella mitään, en halua kuulla selityksiä. Haluan tavata.
- Onko se sinun mielestäsiminun syyni, että tilanne on se mikä se on? En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
- Eiköhän tämä ole jo tässäParivuotta hukkaan heitetty.
- Mitä enää haluat??Tätä on kestänyt liian kauan!
- Perjantai jälleen bläähViikonloppuna sataa, mitä meinaatte tehdä? Pian on syyslomakin, suunnitelmia tähän säähän? Mulla olis pihahommaa vielä, mutta en helvetissä mene sateeseen kastumaan. Kasvoi vähän kyr*äkin otsaan kelin takia. Eikö nyt vo…
- kunnioitan tahtoasiEn tule sinua enää lähestymään.
- Onko tarkoitus ottaa ihmisten eläkevarat valtion käyttöön?Vai mistä tässä eläkeiän nostossa hamaan tappiin on kyse? Eihän moni sitten saisi käytännössä eläkettä koskaan vaikka eläkemaksuja koko elämänsä olisi maksellutkin.
- Haluan sanoa sulle miesEttä pysytään molemmat pois täältä palstalta. Maltetaan olla pois, koska olosi on silloin parempi. Minä en kirjoittele enää, joten voit unohtaa tämän. Ottaisitko minuun yhteyttä muuta kautta, jos haluat. Olisin onnessan…
- Ei tuu mitäänNyt jo taivaskin itkee tätä tilannetta 💔😢
- Perjantain lukupaketti nyt kirjastossaMuhkea ja hitsausliekkiäkin kuumempi jallulehti nyt luettavissa kirjastossa! Lämpimästi tervetuloa!
- Paras paikka asua?Mikä olisi paras paikka asua Suomussalmella,kun ulkopaikkakuntalainen sinne muuttaa. Suomussalmen kk viehättää, mutta olisiko Ämmänsaari parempi ja mikä alue siellä? Nyt saa kehua ja haukkua, mutta apuja päätöksentekoon…
- Oot melko .ufo :) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Vastaukset 32
Vanhimmat
Luonnonlapsena on hyvä olla
Niin mitä tarkoitat tuolla? Kuka on luonnonlapsi, sinä vai?
Suurin osa kukista kukkii
ei ole mitään vikaa että on hiljaista,se tarkoittaa sitä että uusia syöpäpotilaita ei ole tullut ja vanhat,kuten sinä ovat parantuneet :)
No tuossa ei ole mitään järkeä.Luuletkos että kaikki sairastuneet kirjoittavat tänne ja siitä voi vetää sairatuvuudesta jotain johtopäätöksiä. Aika erikoinen logiikka joillain.
Mukavahan kirjoitella on.
Onon, sovussa kuitenkin eikä ilkeillen.
Joo ei ilkeilyä. Mutta vitsailla voi. Eikä voi loukata ketään jos tekee sen itsensä kustannuksella.
Juu näin.
Sain proteesit jotka ovat syöneet ikenet luun näkyviin asti.Jouduin käymään Haartmanin sairaalan hammaspäivistyksessä josta lähettivät Töölöön sairaalan hammaskirurcille joka käski mennä Ruskeasuon suunterveyden erikoisyksikköön kirurgille,muttei kuulu aikaa.Luu on aivan näkyvissä ei pysty syämään mitään ja särky on vaktava.Vahvoja särkylääkkeitä sain josta vatsavesiripulilla. 30,8 sain vasta ajan tervariib tämä on toivotonta taistelua joutuu tekemään pehmustetut erikoisproteesit.-Edekkiset proteesit voi heittää pois.Uudet maksaa monta tonnia
miten aiot hankkia rahat niihin proteeseihin? saako soskusta?
Vitsailla voi kunhan se on hyväntahtoista
Näin on -ra.
Leikkiä voi laskea kunhan se ei loukkaa ketään
Lähtisinköhän Lappiin hiihtämään juhannuksena. Voisi joulunkin viettää siellä etukäteen samalla
Voipi olla että hiihtokelit ei ihan lumen puolesta ole parhaat maholliset hiihtämiseen, mutta onhan sitä vietetty lumetontakin joulua :).
Toivottavasti kukaan ei juhannuksena jätä korkin päälle astunutta kaveria pakkaseen paleltumaan.
Aivan, pidetään kavereista huolta.
Kaveria ei jätetä
Juhannusta menemme viettämään merenrannalle ja grillailemaan ja uimaan mikäli sielu antaa myöten,tytär kyllä menee vaikka kuinka kylmään veteen jo toukokuunalussa
Oikein mukavaa Juhannusta teille sinne ja maukkaita grillaushetkiä :).
Kaikille hyvää juhannusta
Saan uudet silmälasit kun in tuo kilpirauhastauti niin tarvii kerran vuodessa uusia rillit
Hauskoja grillaushetkiä teille sinne meren rannale,mitä grillaate ?
Possunkyljyksiä,ja makkaraa.
Torstaina saan rillit niin näen lukea taas kirjoja
Grillaus paikat ovat ihan tukossa,saisi monta tuntia odotella vuoroaan ainekin suosituimmissa paikoissa kuten luukkaan leirintäalue,Kaitalampi,ja Siikajärvi.eipä ole oikein muuta paikkaa johon päästä grillaamaan kun Lauttasaaren rantakalliot.Hyvä että on edes se.
Minulla on edessä kaikkien hampaiden poisto puudutuksella,tuntuu aika rajulle,samoin kilpirauhasen liikatoimintaan on lääkärin tarkastua,sekä lääkitys,Silmälääkärille täytyy mennä,ja verenpaine heittelee rajusti.Kun olin Haartmanin sairaalassa sisällä laski paineeni 40/70 ja pulssi 37.Lääkkeitä on vaihdettu moneen kertaan välillä pulssi lyö levonkin jälkeen 125.Tähystys on Laakson sairaalassa ensi kuussa,niitä kasvaimia tutkitaan ja otetaan koepaloja,joten tämä kesä menee tällain,mutta nautin jokaisesta terveemmästä päivästä.
Hienoa -ra että nautiti,mitään vikaa tuskin löytyy ja siksi iloitsemme kanssasi :)
-ra
17.6.2014 13:48
3
Sulje
Sain proteesit jotka ovat syöneet ikenet luun näkyviin asti.Jouduin käymään Haartmanin sairaalan hammaspäivistyksessä josta lähettivät Töölöön sairaalan hammaskirurcille joka käski mennä Ruskeasuon suunterveyden erikoisyksikköön kirurgille,muttei kuulu aikaa.Luu on aivan näkyvissä ei pysty syämään mitään ja särky on vaktava.Vahvoja särkylääkkeitä sain josta vatsavesiripulilla. 30,8 sain vasta ajan tervariib tämä on toivotonta taistelua joutuu tekemään pehmustetut erikoisproteesit.-Edekkiset proteesit voi heittää pois.Uudet maksaa monta tonnia
Nyt kun kesäkelit ovat vimeinkin tulleet. ihmiset nauttivat kaikista kesäiloista, keräävät niin henkistä kuin fyysistäkin voimaa pitkää talvea varten.
Minä toivon myrsky ilmoja meren rannalla