Veikö joku isokaluinen virolainen mies sun naisesi.
Vastaukset 5
- Eestimehega on hyvää
Ei vienyt naiseni, mutta vei minut...Mulla nyt mahtava 195 cm pitkä isomunainen Eesti mees...ai, mitkä kyydit saan..
- kerrohan
Onko sulla sitten tiukka pillu, pieni häbe.
- tulihan puskista
Isokaluinen virolainen on taruolento kuten Joulupukki ja älykäs venäläinen. Turha yrittää edes keksiä mitään legendaa viriileistä virolaisista kun mokomaa jämäkansaa on olemassa muutama satatuhatta päätä ja suurin osa niistäkin loisii jo Suomen sosiaaliturvan lihotettavana.
- on se harmi
Suomalaisten verovaroilla rahoitetaan itäeurooppalaisia mafioosoja ja niiden bisneksiä. Huorabisneshän Leningradissa ja Virossa alkoi jo 70-luvulla suomalaisten turistien ansiosta, huoruudesta siirryttiin 80-luvulla huumeisiin ja aseisiin. John McCain oli väärässä siinä, että entinen Itäblokki pyörii pelkästään luonnonvaroilla, sillä huorat, huumeet ja asekauppa ovat tärkeä osa yhtälöä. Olen yllättynyt miksi eivät ole uhkailleet Hurstia. Hurstihan pilasi näiden tuottoisan ruokabisneksen vaatimalla henkilöpapereita leipäjonossa. Virolaiset ja venäläiset gangsterit hakivat ennen uusia sääntöjä Hurstin leipäjonosta ruokakasseja ja möivät niitä sitten Viron ja Venäjän slummeissa järjettömille hinnoilla. Koko itäinen mätäpaise on läpensä mädän armeijan ja poliisin ylläpitämä. Amerikkalaiset näkevät nyt ettei se Hitler ehkä ollutkaan niin paha.
- VenäjäOnParas
Vei. Siksi olen katkera pienimunainen rasisti ja suuntaan vihani virolaisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3741290- 71788
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37716- 50632
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri28617- 44615
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht373573- 63543
- 84498
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle21474