Otsikossahan se jo tuli.
Onko kellään suositella hyviä shoppailupaikkoja Ayia Napassa. Etsinnässä nuorekkaita vaatteita ja kenkiä.
Shoppailuvinkkejä Ayia Napaan
2
448
Vastaukset
- jeeee
Olen ollut Ayia Napassa kolmena kesänä. Juurikaan mitään shoppailupaikkoja Ayia Napassa valitettavasti ei ole. Joitakin satunnaisia vähän "parempia" kauppoja tai siis ihan vaateliikkeitä on (ei kuitenkaan mitään h&m, bershka etc), mutta en valitsisi Napaa, jos tahtoisin shoppailla. :D Kaikenlaisia kojuja ja turistikauppoja on, mutta niissä se myytävä tavara on sitä tuttua "krääsää".
Larnacassa on ihan kunnon kauppoja kuten zara ym., jos shoppailemaan kovasti mieli halajaa. Me käytiin jollain retkellä siellä, mutta luulen, että jollakin paikallisellakin bussilla voi päästä, mutta hinnastosta tms. ei minulla ole sen enempää tietoa. - MeMu85
Ayia Napa ei tosiaan ole mikään shoppailupaikka, kalliit hinnat ja enimmäkseen krääsää. Sieltä on kuitenkin hyvät bussiyhteydet isompiin kaupunkeihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467655
- 334243
- 573725
- 503200
- 172886
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652591- 562445
- 512388
- 402339
- 162286