Hei!
Käytän tällä hetkellä yaz- nimisiä ehkäisypillereitä, joiden lumetablettien aikana pitäisi alkaa tyhjennysvuoto(kuukautiset) nyt ne alkoivat (kylläkin viimeisen lumetabletin kohdalla vasta) ja vuotoa ei voisi sanoa kuukautisiksi, koska se on ruskeaa ja todella todella niukkaa, eli sitä ei tule juuri ollenkaan. Olen aina ottanut pillerit säännöllisesti (välillä 2h väliä, mutta sillä ei pitäisi olla väliä), joten nyt pelottaa onko normaalia ja voinko siis olla raskaana, vaikka nuo pillerit tosiaan olen aina ottanut. Olen lukenut aikaisempia aiheita, joten siksi raskauden pelko tuli todella pahana, kun kunnon kuukautisia ei näy ja näin on jo jatkunut nelisen päivää. Olisikohan siis tarvetta tehdä raskaustestiä, mitä mieltä olette? Kiitos jo etukäteen!
Käytän tällä hetkellä yaz- nimisiä ehkäisypillereitä, joiden lumetablettien aikana pitäisi alkaa tyhjennysvuoto(kuukautiset) nyt ne alkoivat (kylläkin viimeisen lumetabletin kohdalla vasta) ja vuotoa ei voisi sanoa kuukautisiksi, koska se on ruskeaa ja todella todella niukkaa, eli sitä ei tule juuri ollenkaan. Olen aina ottanut pillerit säännöllisesti (välillä 2h väliä, mutta sillä ei pitäisi olla väliä), joten nyt pelottaa onko normaalia ja voinko siis olla raskaana, vaikka nuo pillerit tosiaan olen aina ottanut. Olen lukenut aikaisempia aiheita, joten siksi raskauden pelko tuli todella pahana, kun kunnon kuukautisia ei näy ja näin on jo jatkunut nelisen päivää. Olisikohan siis tarvetta tehdä raskaustestiä, mitä mieltä olette? Kiitos jo etukäteen!
Vastaukset 1
Vanhimmat
Tee varmuuden vuoksi, onhan minullakin kaveri tullut raskaaksi läpi pillereiden