Onko hän aseksuaali?

Epätoivoinen mies

Tapailen hieman alle 30-vuotiasta naista, joka on vielä neitsyt. Hän tuntuu tykkäävän minusta ja olen yrittänyt saada häntä sänkyyn, mutta tuloksetta. Mietin tässä vain, että missä kulkee aseksuaalisuuden raja? Mistä tietää, onko henkilö määriteltävissä aseksuaaliksi vai onko vain tavallinen haluton? Olen ymmärtänyt, että tämä nainen on joskus ollut kiinnostunut joistakin miehistä, mutta hän ei tunnu itsekään tietävän olisiko hän halunnut tehdä jotain niiden miesten kanssa vai ei. Olisi kiva tietää missä mennään, mutta kun toinen ei osaa antaa mitään vastausta.

4

252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hhhhalu

      Ketään ei voi ulkopuolisen taholta määrittää aseksuaaliksi. Jos sinä itse haluaisit intiimiä kanssakäymistä tämän naisen kanssa, on ehkä viisaampaa pitää hänet ystävänä, ellei hänellä ole samanlaista halua sinua kohtaan, johtuipa se mistä tahansa. Saavuttamattomalta tuntuva kumppani ei yleensä muutu ajan myötä sen kummemmaksi, koska toista ei voi muuttaa.

    • jokin mättää

      Lesbo? Bi? Haluton fyysisistä syistä? Henkisesti ongelmainen? Aseksuaali? Jotain on tavanomaisesta poikkeavasti tuossa ihmisessä. Ikinä et saa tietäå mikä, ellei hän puhu. Ja jos hän taas ei puhu tai tiedä syitä tuohon ikään mennessä... huolestuttavaa on :/

    • saatjakaa1

      1. PYRI YMMÄRTÄMÄÄN ASEKSUAALIA
      - Haluttomuuteen voi liittyä esim. pelon tunteet tai lääkkeet. Kysy kumppaniltasi, miksi häntä ei haluta. Onko hänelle sattunut joskus jotakin ikävää seksiin liittyen? Mikä seksissä on epämiellyttävää?
      - Aseksuaalisuus on harvinaista, mutta normaalia, kuten esim. vasenkätisyys.
      - Kysy minkä asteisesta aseksuaalisuudesta kumppanisi aseksuaalisuudessa on kysymys ja onko se ollut hänessä aina. Näin tiedät varmimmin, onko sinulla todellakaan mitään mahdollisuutta saada häntä pitämään edes vähän seksistä.

      2. ÄLÄ PAINOSTA ASEKSUAALIA SEKSIIN
      - Painostaminen, pakottaminen ja valitus voivat entisestään lujittaa aseksuaalin haluttomuutta ja pelkoa seksiä kohtaan.
      - Omia halujasi voit purkaa yksiksesikin, esim. seksilelujen avulla.
      - Mikäli aseksuaali haluaa omasta tahdostaan yrittää seksiä kanssasi haluttomuudestaan huolimatta, kuuntele häntä ja etene varoen. Yritä tehdä hänen olonsa mukavaksi kehumalla häntä ja kysymällä, mikä on hänelle ok että tehdään.

      3. OSOITA HELLYYTTÄ ASEKSUAALILLE
      - Vaikka aseksuaali ei seksiä kaipaa, hän saattaa silti haluta hyvinkin paljon muunlaista läheisyyttä kumppanin kanssa.
      - Kun istutte sohvalla tai makoilette sängyllä, mene kunnolla hänen viereensä ja liikuta sormeasi hiljaa hänen ihoaan vasten.
      - Piristä häntä esim. lähettämällä hänen työpaikalleen kukkia, tai lähetä viesti jossa kerrot rakastavasi häntä.

      4. SEKSITÖN SUHDE vs ERO?
      - Mieti, onko seksi sinulle se tärkein asia suhteessanne. Jos on, sinun täytyy keskustella siitä kumppanisi kanssa, ennen kuin päädyt tekemään mitään ratkaisuja eron suhteen. Kumppanisi ei ole valinnut aseksuaalisuuttaan, sille ei voi mitään, kuten et sinäkään voi sille miteen että haluat seksiä.
      - Muista, että kumppanisi rakastaa sinua ja olet hänelle tärkeä.

      • 14+9

        5.ÄLÄ SUOTTA TUHLAA AIKAASI
        Jos olet normaalisti seksiin suhtautuva henkilö, älä suotta tuhlaa aikaasi aseksuaaliin.
        Et tule kostumaan suhteesta muutakuin alati kasvavan katkeruuden, kun
        siinä kärvistelet vuodesta toiseen ilman seksiä.
        Miksi suotta pyöriä toimimattomassa parisuhteessa, jos kuitenkin joudut
        tyytymään pumpattavaan Barbaraan makuuhuoneen puolella.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      154
      11313
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3153
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      3004
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2197
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1958
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1805
    7. 93
      1795
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1794
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      19
      1768
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1647
    Aihe