Mustavalkoinen narttu kissa kadonnut viime vuonna äitienpäivänä Puolivälinkankaalta Oulusta. Kissan tunnistaa parhaiten siitä, että sillä on musta leuka. Kissa on todella perso, joten se on voinut tulla sisäänkin vieraaseen taloon ruokittavaksi.. Rakasta kissaa odotetaan vieläkin kotiin, vaikka kissan katoamisesta on jo yli vuosi aikaa. Uskomme, että saamme vielä ihanan kissamme takaisin, vaikka kyllä tässä alkaa jo toivo pian hiipua... eli jos olet nähnyt tai kuullut jotakin, niin ilmoitathan tänne heti! Laitoin tämän siksi tänne, että jos kissa kuljeskelee pihoilla, nii olisimme kiitollisia, että ilmottaisitte täällä, jos näette tuntomerkkeihin sopivan kissan :) kiitos jos valmiiksi!
kissa kateissa
9
91
Vastaukset
- sael
http://www.karkurit.fi/ilmoitus/32718 kissasta on myös kuvallinen ilmoitus karkureissa!
- kyllä katois...
Toivottavasti pysyy pois ainakin meidän pihasta, naapurin kollit kaivaa muutenkin joka paikan ja kuseskelee...en takaa itseäni...toivottavsti on ketut ruokailleet..
- sael
No tuskinpa ketut sentään.... Onneksi se on narttu ;)
- kysymys.....
sael kirjoitti:
No tuskinpa ketut sentään.... Onneksi se on narttu ;)
Eikö ketut syö narttuja ?
- sael
kysymys..... kirjoitti:
Eikö ketut syö narttuja ?
Tarkoitin vaan ettei ole niissä sun kolleissa, jotka teillä kaivelee niitä kuoppia :D
- Täällä on
Kissojen taivaassa se on jo.
- sael
Tuskin se vielä taivaassa on. Enemmänkin luulen, että se on jonku kotona syötettävänä...
- wv ww w
sael kirjoitti:
Tuskin se vielä taivaassa on. Enemmänkin luulen, että se on jonku kotona syötettävänä...
Monet ihmiset kyllä alkavat syötellä pihalle ruokaa kerjäämään tullutta kisua, ja kissa jää sitten sinne jos hyvin hoidetaan.
Tai sitten sille on voinut käydä huonosti.
Aika harvoin kissaa enää löytyy, jos katoamisesta on noinkin paljon aikaa.
Kannattaa katsoa missä se lemmikki kuljeksii, niin ei sitten tarvitse etsiä, kaivata ja miettiä että mihin katosi. - sael
wv ww w kirjoitti:
Monet ihmiset kyllä alkavat syötellä pihalle ruokaa kerjäämään tullutta kisua, ja kissa jää sitten sinne jos hyvin hoidetaan.
Tai sitten sille on voinut käydä huonosti.
Aika harvoin kissaa enää löytyy, jos katoamisesta on noinkin paljon aikaa.
Kannattaa katsoa missä se lemmikki kuljeksii, niin ei sitten tarvitse etsiä, kaivata ja miettiä että mihin katosi.Se on kyllä totta.. mutta ajattelin tällä herätellä ihmisiä, jos heidän kotipihalla liikkuu tuntomerkkeihin sopiva kissa, niin he voisivat ilmoittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 933283
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232772Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1092384- 401784
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421593- 321547
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411525- 281330
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201296- 951191