Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kirsi Gren

nettisurffaaja

Onko kukaan käynyt hänen vastaanotollaan? Kokemuksia?

7

3624

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kristalli3

      Minä kävin kesäkuussa hänen luona.
      Hänhän ei varsinaisesti ennusta, vaikka näkijä onkin. Miellyttävä ihminen mielestäni. Jotain ennustuksen tapaisia juttuja toki tuli, mutta niiden toteutumisesta en vielä osaa sanoa. Otin samalla energiahoidon.
      Ehkä menen uudestaankin, sillä yksi syy käyntiini oli lähiomaisen menehtyminen hiljattain, mutta Kirsi mukaan tässä vaiheessa hänen oli liian aikaista siitä puhua.

    • Rahastaja

      Huijari.....

    • Empivä

      Kävin mutta jäi jotenkin pettynyt fiilis. Sitähän sanotaan että viestejä vaikka tietyltä henkilöltä ei voi vaatia. Hyvin laveaa jutustelua, en kokenut yhteyttä lainkaan hänen puheeseen. Sanoi olevan liian varhaista puhua eräästä henkilöstä ja ne vähäisetkin asiat jota sanoi, tuntui tyhjiltä. Tuntui että puolentunnin aika oli vaivaannuttavan pitkä. Ns. ennustuksia sain tulevan varalle, mutta ne eivät millään muotoa näin jälkeenpäin katsottuna koskettaneet/päteneet elämässäni. Harmi.

    • Anonyymi

      Varovaisia ja ympäripyöreitä kommentteja, ei tarkkaa.
      Muiden kokemuksia?

      • Anonyymi

        Itse olen käynyt kerran kauan sitten ja kaksi ystävääni ovat käyneet myös. Ihan hyvä oli ja jäi miellyttävä vaikutelma, ei kukaan ole moittinut.
        Esille nousseet asiat olivat ihan sopivia itselleni.
        On enemmän selvänäkö/kanavointi tyylisiä istuntoja kuin perinteisiä meedioistuntoja tai ennustamista. Moni näkijä kuitenkin osaa toimia myös meediona jonkin verran, vaikka se ei varsinaisesti olisi pääsisältö.


    • Anonyymi

      Huijari siinä missä välittäjä Minna Grenkin koko suku on pettäjiä ja hyväksikäyttäjiä . Huuhaata siinä missä Minnan edustama Liike Nyt Hjallis vie muut vilisee ja yrittää kusettaa samalla.

    • Anonyymi

      Kirsi ja Minna Gren sieltä minne ei aurinko paista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2184
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2013
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1632
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1460
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      75
      1420
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1347
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1324
    8. 50
      1215
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe