Olen uusi Haapajärveläinen

Erpo C. Jupponen

Mitä minun kannattaisi tehdä jotta voisin tutustua Haapajärveläisiin ihmisiin, ja löytää esimerkiksi harrastuksia. Olen muuttanut toukokuussa tänne. Ihan kivalta vaikuttaa tämä paikka. Työ on mukava, kaupunki on kaunis ja sopivan pieni paikkakunta.

Tutustutaan! =)

25

1014

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jormanainen

      Tuu kylään.

    • kylään

      missä asut ja mikä osoite??

      • Erpo C. Jupponen

        Asun osoitteessa Uitonsalmi 1, eli kirkkosillan alla. Tervetuloa kylään!


      • siellä määki ,
        Erpo C. Jupponen kirjoitti:

        Asun osoitteessa Uitonsalmi 1, eli kirkkosillan alla. Tervetuloa kylään!

        miksei oo tavattu ?


      • Erpo C. Jupponen
        siellä määki , kirjoitti:

        miksei oo tavattu ?

        Nää oot koskenkorvan puolella. Mää pappilan. ossaakko nää uija?


      • Jormanainen
        Erpo C. Jupponen kirjoitti:

        Nää oot koskenkorvan puolella. Mää pappilan. ossaakko nää uija?

        Jätkä kusettaa. Mie oon pappilan puolella ollunna jo vuosia... ja ei siellä kethään oo näkyny


      • Erpo C. Jupponen
        Jormanainen kirjoitti:

        Jätkä kusettaa. Mie oon pappilan puolella ollunna jo vuosia... ja ei siellä kethään oo näkyny

        Kyllä sää oot nyt sahisillan tai lemmensillan alla, eipä oo sua näkyny ainakaan kirkkosillan alla. Vai ookko ollu yökylässä viimeajat? Mut tuu hei tänne, täällä on pannu kuumana.


      • Jormanainen
        Erpo C. Jupponen kirjoitti:

        Kyllä sää oot nyt sahisillan tai lemmensillan alla, eipä oo sua näkyny ainakaan kirkkosillan alla. Vai ookko ollu yökylässä viimeajat? Mut tuu hei tänne, täällä on pannu kuumana.

        Sori, oikeassa olet. Sahiksen allahan minä. Menin prkl sekaisin. ;)


      • Erpo C. Jupponen
        Jormanainen kirjoitti:

        Sori, oikeassa olet. Sahiksen allahan minä. Menin prkl sekaisin. ;)

        Sahisillan alunen on toisaalta kyllä aika paljon tunnelmallisempi kun se on matalampi ja pienempi. Ja sitten on ne suojaavat vesakot molemmin puolin. Sopisiko sinne asumaan? Voisin muuttaa sinne. Sieltä on kyllä toisaalta pidempi matka kylille, mutta ei se nyt niin haittaa. Kylille mennessä aina alamäkeä...

        Pantais pari katiskaa jokeen, niin ruokapuolikin ois aika hyvissä kantimissa.

        Reisjärvellä asuva serkkuni ja Polvijärvellä asuva pikkuserkkuni olisivat myös kiinnostuneita muuttamaan. Mahdollisesti Haapajärvelle voisi olla muuttamassa isompikin joukko ystäviäni, mikäli täällä on tarpeeksi siltoja sekä hyvä meininki. Koskaan ei kannata polttaa siltoja takanaan, eikä edessään. Eikä päällään.


      • eiku kööri koolle
        Erpo C. Jupponen kirjoitti:

        Sahisillan alunen on toisaalta kyllä aika paljon tunnelmallisempi kun se on matalampi ja pienempi. Ja sitten on ne suojaavat vesakot molemmin puolin. Sopisiko sinne asumaan? Voisin muuttaa sinne. Sieltä on kyllä toisaalta pidempi matka kylille, mutta ei se nyt niin haittaa. Kylille mennessä aina alamäkeä...

        Pantais pari katiskaa jokeen, niin ruokapuolikin ois aika hyvissä kantimissa.

        Reisjärvellä asuva serkkuni ja Polvijärvellä asuva pikkuserkkuni olisivat myös kiinnostuneita muuttamaan. Mahdollisesti Haapajärvelle voisi olla muuttamassa isompikin joukko ystäviäni, mikäli täällä on tarpeeksi siltoja sekä hyvä meininki. Koskaan ei kannata polttaa siltoja takanaan, eikä edessään. Eikä päällään.

        vaan ,nivalasta pari sikafarmaria mahtus kaas.


      • niin...
        eiku kööri koolle kirjoitti:

        vaan ,nivalasta pari sikafarmaria mahtus kaas.

        entäpä pekka haapajärveltä.


      • anselmi alakelmi
        niin... kirjoitti:

        entäpä pekka haapajärveltä.

        RIP pekka


    • Köörissä

      Parhaiten Haapajärven ihmisiin tutustuu eri yhdistysten kautta, mukaan vaan.
      Haapajärven seurakunnan porukka on myös tosi mukavaa, sieltä saa ystäviä ja tuttuja monenlaisita tapahtumista. Nähdään pian, tervetuloa kööriin!

      • jehmud

        Skootterissa on aina ystäviä.


    • Ittään päin

      On teillä tasokkaat keskustelut. T naapurikunnasta

      • Erpo C. Jupponen

        Mistä kunnasta oot? ois mukava tutustua suhun. ja naapurikuntien ihimissiinki. Meillä on perjantai-iltana pienimuotoiset grillijuhlat kirkkosillan alla. Makkaranpaistoa, lidlin kalijaa, atrioisten pitsoja... tulkaa kaikki mukaan. nyyttäriperiaatteella. Alotellaan siinä kaheksan aikkaan.


      • Jormanainen
        Erpo C. Jupponen kirjoitti:

        Mistä kunnasta oot? ois mukava tutustua suhun. ja naapurikuntien ihimissiinki. Meillä on perjantai-iltana pienimuotoiset grillijuhlat kirkkosillan alla. Makkaranpaistoa, lidlin kalijaa, atrioisten pitsoja... tulkaa kaikki mukaan. nyyttäriperiaatteella. Alotellaan siinä kaheksan aikkaan.

        Saako tulla piiponsillan populaa sinne?


      • Erpo C. Jupponen
        Jormanainen kirjoitti:

        Saako tulla piiponsillan populaa sinne?

        Tervetulloo totta mooses! Tuuttako venneellä vai maita pitki? Jos teillä ois ylimäärästä katiskaa, tai pari onkea ni voisittako ottaa mukkaan? Saatas ongittua muutama kiiski pannulle. Joskus olin Piiponsillan korvassa ongella, ja tuli pelekkiä kiiskiä. Oli seki reisu!

        Tulipa mieleeni että tietääkö kukkaan Piiponsillan vieressä olevan entisen sillan paikan historiaa tai tarinoita? Siinähä mennee semmone vanahan tien ura, ja näkee että siinä on joskus ollu silta. Minkähänlaista elämää on sen sillan alla vietetty?

        Onko Kiurunsillan alla nykyään porukkaa? Tervetolloo teki jo on.

        Ni ja ollaan sitte pappilan puolella, ei koskenkorvan. Koskenkorvaa on kyllä totta kai myös pappilan puolella, mutta ne on pullosa asuvaa lajiketta.


    • Brave Wrongrapids

      Meitä ois täällä Ouluntien rautatiesillan alla pieni yhdyskunta, tulisimme mielellänsä vierailulle kirkkosillalle. Voisikohan tulla?

    • ErpoC.Jupponen

      Urho tervetuloa vaan tottakai. Voisimme muistella vanahan puisen kirkkosillan alusasukkaita. Olen viihtynyt erittäin hyvin täällä haapajärvellä.

    • pyhäkäs

      Ei Kannata tulla Haapajärvelle on sellainen Takapajula Paskaporukkaa!

    • ErpoC.Jupponen

      Haista sinä mursu pasta?

      • pyhäkäs

        Haapajärven MURSU Vetänyt Herneen Minne lie Vitutta varmaan kun ei muuta osaa.HAHAHAAAAA


    • sillaton

      täällä assuu vain haapajärvisiä, Haapajärveläiset on jossain ihan muulla, Raumansillan alle vielä mahtuu.

    • Erpo.C.Jupponen

      Miltä näyttää sillanaluset tätänykyä? Itse olen muuttanut kaatsikantielle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8386
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe