Olen uusi Haapajärveläinen

Erpo C. Jupponen

Mitä minun kannattaisi tehdä jotta voisin tutustua Haapajärveläisiin ihmisiin, ja löytää esimerkiksi harrastuksia. Olen muuttanut toukokuussa tänne. Ihan kivalta vaikuttaa tämä paikka. Työ on mukava, kaupunki on kaunis ja sopivan pieni paikkakunta.

Tutustutaan! =)

25

1095

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jormanainen

Tuu kylään.

• kylään

missä asut ja mikä osoite??

• Erpo C. Jupponen

Asun osoitteessa Uitonsalmi 1, eli kirkkosillan alla. Tervetuloa kylään!

• siellä määki ,
        Erpo C. Jupponen kirjoitti:

Asun osoitteessa Uitonsalmi 1, eli kirkkosillan alla. Tervetuloa kylään!

miksei oo tavattu ?

• Erpo C. Jupponen
        siellä määki , kirjoitti:

miksei oo tavattu ?

Nää oot koskenkorvan puolella. Mää pappilan. ossaakko nää uija?

• Jormanainen

Nää oot koskenkorvan puolella. Mää pappilan. ossaakko nää uija?

Jätkä kusettaa. Mie oon pappilan puolella ollunna jo vuosia... ja ei siellä kethään oo näkyny

• Erpo C. Jupponen
        Jormanainen kirjoitti:

Jätkä kusettaa. Mie oon pappilan puolella ollunna jo vuosia... ja ei siellä kethään oo näkyny

Kyllä sää oot nyt sahisillan tai lemmensillan alla, eipä oo sua näkyny ainakaan kirkkosillan alla. Vai ookko ollu yökylässä viimeajat? Mut tuu hei tänne, täällä on pannu kuumana.

• Jormanainen

Kyllä sää oot nyt sahisillan tai lemmensillan alla, eipä oo sua näkyny ainakaan kirkkosillan alla. Vai ookko ollu yökylässä viimeajat? Mut tuu hei tänne, täällä on pannu kuumana.

Sori, oikeassa olet. Sahiksen allahan minä. Menin prkl sekaisin. ;)

• Erpo C. Jupponen
        Jormanainen kirjoitti:

Sori, oikeassa olet. Sahiksen allahan minä. Menin prkl sekaisin. ;)

Sahisillan alunen on toisaalta kyllä aika paljon tunnelmallisempi kun se on matalampi ja pienempi. Ja sitten on ne suojaavat vesakot molemmin puolin. Sopisiko sinne asumaan? Voisin muuttaa sinne. Sieltä on kyllä toisaalta pidempi matka kylille, mutta ei se nyt niin haittaa. Kylille mennessä aina alamäkeä...

Pantais pari katiskaa jokeen, niin ruokapuolikin ois aika hyvissä kantimissa.

Reisjärvellä asuva serkkuni ja Polvijärvellä asuva pikkuserkkuni olisivat myös kiinnostuneita muuttamaan. Mahdollisesti Haapajärvelle voisi olla muuttamassa isompikin joukko ystäviäni, mikäli täällä on tarpeeksi siltoja sekä hyvä meininki. Koskaan ei kannata polttaa siltoja takanaan, eikä edessään. Eikä päällään.

• eiku kööri koolle

Sahisillan alunen on toisaalta kyllä aika paljon tunnelmallisempi kun se on matalampi ja pienempi. Ja sitten on ne suojaavat vesakot molemmin puolin. Sopisiko sinne asumaan? Voisin muuttaa sinne. Sieltä on kyllä toisaalta pidempi matka kylille, mutta ei se nyt niin haittaa. Kylille mennessä aina alamäkeä...

Pantais pari katiskaa jokeen, niin ruokapuolikin ois aika hyvissä kantimissa.

Reisjärvellä asuva serkkuni ja Polvijärvellä asuva pikkuserkkuni olisivat myös kiinnostuneita muuttamaan. Mahdollisesti Haapajärvelle voisi olla muuttamassa isompikin joukko ystäviäni, mikäli täällä on tarpeeksi siltoja sekä hyvä meininki. Koskaan ei kannata polttaa siltoja takanaan, eikä edessään. Eikä päällään.

vaan ,nivalasta pari sikafarmaria mahtus kaas.

• niin...
        eiku kööri koolle kirjoitti:

vaan ,nivalasta pari sikafarmaria mahtus kaas.

entäpä pekka haapajärveltä.

• anselmi alakelmi
        niin... kirjoitti:

entäpä pekka haapajärveltä.

RIP pekka

• Köörissä

Parhaiten Haapajärven ihmisiin tutustuu eri yhdistysten kautta, mukaan vaan.
      Haapajärven seurakunnan porukka on myös tosi mukavaa, sieltä saa ystäviä ja tuttuja monenlaisita tapahtumista. Nähdään pian, tervetuloa kööriin!

• jehmud

Skootterissa on aina ystäviä.

• Ittään päin

On teillä tasokkaat keskustelut. T naapurikunnasta

• Erpo C. Jupponen

Mistä kunnasta oot? ois mukava tutustua suhun. ja naapurikuntien ihimissiinki. Meillä on perjantai-iltana pienimuotoiset grillijuhlat kirkkosillan alla. Makkaranpaistoa, lidlin kalijaa, atrioisten pitsoja... tulkaa kaikki mukaan. nyyttäriperiaatteella. Alotellaan siinä kaheksan aikkaan.

• Jormanainen

Mistä kunnasta oot? ois mukava tutustua suhun. ja naapurikuntien ihimissiinki. Meillä on perjantai-iltana pienimuotoiset grillijuhlat kirkkosillan alla. Makkaranpaistoa, lidlin kalijaa, atrioisten pitsoja... tulkaa kaikki mukaan. nyyttäriperiaatteella. Alotellaan siinä kaheksan aikkaan.

Saako tulla piiponsillan populaa sinne?

• Erpo C. Jupponen
        Jormanainen kirjoitti:

Saako tulla piiponsillan populaa sinne?

Tervetulloo totta mooses! Tuuttako venneellä vai maita pitki? Jos teillä ois ylimäärästä katiskaa, tai pari onkea ni voisittako ottaa mukkaan? Saatas ongittua muutama kiiski pannulle. Joskus olin Piiponsillan korvassa ongella, ja tuli pelekkiä kiiskiä. Oli seki reisu!

Tulipa mieleeni että tietääkö kukkaan Piiponsillan vieressä olevan entisen sillan paikan historiaa tai tarinoita? Siinähä mennee semmone vanahan tien ura, ja näkee että siinä on joskus ollu silta. Minkähänlaista elämää on sen sillan alla vietetty?

Onko Kiurunsillan alla nykyään porukkaa? Tervetolloo teki jo on.

Ni ja ollaan sitte pappilan puolella, ei koskenkorvan. Koskenkorvaa on kyllä totta kai myös pappilan puolella, mutta ne on pullosa asuvaa lajiketta.

• Brave Wrongrapids

Meitä ois täällä Ouluntien rautatiesillan alla pieni yhdyskunta, tulisimme mielellänsä vierailulle kirkkosillalle. Voisikohan tulla?

• ErpoC.Jupponen

Urho tervetuloa vaan tottakai. Voisimme muistella vanahan puisen kirkkosillan alusasukkaita. Olen viihtynyt erittäin hyvin täällä haapajärvellä.

• pyhäkäs

Ei Kannata tulla Haapajärvelle on sellainen Takapajula Paskaporukkaa!

• ErpoC.Jupponen

Haista sinä mursu pasta?

• pyhäkäs

Haapajärven MURSU Vetänyt Herneen Minne lie Vitutta varmaan kun ei muuta osaa.HAHAHAAAAA

• sillaton

täällä assuu vain haapajärvisiä, Haapajärveläiset on jossain ihan muulla, Raumansillan alle vielä mahtuu.

• Erpo.C.Jupponen

Miltä näyttää sillanaluset tätänykyä? Itse olen muuttanut kaatsikantielle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 536
      8662
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      5
      3708
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      10
      2231
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      167
      1242
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      896
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      40
      784
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      752
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      72
      744
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      46
      725
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      657
    Aihe