Onko perämoottorin oma pa-suodatin
Riittävä? Vai onko näistä ulkoisista
Suodatin/vedenerotin yhdistelmistä hyötyä?
Kiinteä tankki yamaha 115 2t .
Perämoottorin pa-suodatin
3
385
Vastaukset
- vm 41
Periaatteessa oma on riittävä, jos vain sen puhdistaa määrä välein. Sitä tuskin harva tekee muutoin kuin silloin kun kone alkaa oireileen ja on pakko. Ulkoinen erillinen on hyvä juttu, jos se vielä on helposti huollettavassa paikassa.
- Jaööermfmf
Ehdottomasti kannattaa asentaa ulkoinen suodatin. Veneen tankkiin kertyy talvella vettä ja varsinkin,jos venettä tankataan kanistereista, roskia menee helposti tankkiin.
- Hanki erillinen
Helposti puhdistettava erillinen suodatin on ihan suositeltava, mieluiten läpinäkyvällä säiliöllä jolloin kertyneiden roskien määrän näkee helposti.
Tankkiin kertyy ajanmittaan helposti roskia pohjalle eikä tarvita kuin yksi vähän töyssyisempi reissu aallokossa niin roskat lähtevät liikkeelle polttoaineen mukana, moottorin oma suodatin tukkeutuu todella pienestä roskamäärästä ja meno loppuu siihen. Erilliset suodattimet sietävät huomattavasti suuremman roskamäärän ja puhdistus on paljon helpompaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1538323- 664644
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1404333Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233952Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353463Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423440Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383358- 483123
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422861- 492634