Rintojen pienennys 19vuotiaana

apuatarvitseva3

Olen 19v , 170cm ja n85kg. Ylipainoa on jonkin verran mutta olen ajatellut meneväni rintojen pienennykseen. Tällä hetkellä 85G-H. Häiritsevät liikuntaa, niska ja hartia kipua sekä ihan rehellisesti sanottuna inhoan näitä koska mitkään vaatteet eivät istu. Olen lukenut että leikkauksen jälkeen ei voi imettää, ja koska lapsia minulla ei vielä ole mutta tulee joskus vielä olemaan niin tämä laittoi asian jäähylle joksikin aikaa koska periaatteeni on aina ollut että imetän lapseni. Mutta nyt rintani ovat taas alkaneet häiritä minua, ovat yli suuret ja riippuvat. Vaikka laihdutin , rinnat eivät kadonneet minnekkään. Terveskeskuksen/sairaalan kautta en halua leikottavaksi, vaan olen valmis maksamaan jotta saan hyvän lopputuloksen. Haluaisin kuulla muiden mielipiteitä onko leikkaukseen meno loppupeleissä järkevää ja kuinka pahat arvet jäävät. Minulla on monen monta kolhua tullut vartaloon mutta hyvin ovat parantuneet joten rinta-arvetkin (kai) paranesivat nopeaa ja vaalenisivat..?

1

59

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyttö 20-v

Moi, olin leikkauksessa kaksi vuotta sitten, 20-vuotiaana. Linkkaan sulle toisesta ketjusta jutun, minkä sinne sillon kirjotin:

"Minut leikattiin julkisella puolella viime heinäkuussa. Vaikka olen nuori, 20-vuotias, niin olen enemmän kuin tyytyväinen. Koon 75I rinnat estivät minua elämästä sellaista elämää kun halusin.
      Olen todella onnellinen, että tein tämän jo nuorena. Tuntuu, kuin olisin muuttunut ihmisenä todella paljon onnellisemmaksi ja ystävällisemmäksi. Kaikki ne kuvottavat katseet niin kadulla, yleisissä pesuhuoneissa kuin koulukavereiden silmissä olivat saaneet minut luomaan ympärilleni muurin. Nuo muurit kaatuivat kuin itsestään leikkauksen jälkeen. Joka kerta kun katson peiliin, ihastelen näkymää: minun täydellisiä, ihania c-kupin rintojani.
      Kipuja itselläni ei ole ollut, mutta haavojen parantuminen on ottanut enemmän aikaa kuin luulin. Haavahoitajalla piti käydä lähes kolme kuukautta, mutta silti en kadu. Kestäisin näitä hoitotoimenpiteitä vielä vaikka vuoden. Mielummin tämä kuin se, mitä jouduin kestämään aikaisemmin. Hartiakivut loppuivat kuin seinään ja vaatteet vain sujahtavat päälle.
      Tuntuu, että oikea, aito minä aloitti elämän viime heinäkuussa. Ratkaiseva seikka oli se 1300 grammaa, joka rinnoistani leikattiin.

Leikkaus on iso ja varovainen saa olla ainakin sen kuukauden, mutta suosittelen ehdottomasti! "

Vielä lisään, että olin julkisella, menin kouluterkkarin lähetteellä sairaalalle ja siitä eteenpäin. Julkisella puolella osataan tehdä kans tosi hyvää jälkeä, enkä oo hetkeäkään leikkausta katunut. Ehkä mäki vielä jonain päivänä saan lapsia, ja sitte ratkee, pystynkö imettämään (50-50% mahdollisuus). En kuitenkaan pystynyt pitämään sitä esteenä leikkaukselle. Mitä jos en saakkaan lapsia, ja 40-vuotiaana ajattelen että "Hitto kun olisin vaan mennyt siihen leikkaukseen".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      144
      8199
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      43
      2201
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      26
      2092
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1708
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1647
    6. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      30
      1217
    7. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1081
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      1009
    9. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      995
    10. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      860
    Aihe