ei nukuta öisin

16v poikaa

moi

olen 16v poika ja enkä nuku öisin. minua väsyttää usein päivisin ja öisin olen virkeä. menen yleensä klo 10:00 aamulla nukkumaan ja herään yleensä klo 17:00 illalla.

koulussa yleensä nukun kaikki tunnit. ainakun pääsen koulusta kotiin menen yleensä nukkumaan ja herään illalla tai yöllä. tämä rumba on jatkunut ainakin 4 vuotta.

olen yleensä koneella pelaamassa kaikki yöt. en juo illalla tai yöllä mitään sokeri juomia (energiajuomat, virvoitusjuomat, kahvit jne)
joten en ainakaan saa mistään kofeiinia

olen siirtymässä amikseen saa nähdä miten tulen pärjäämään siellä kun tämä unirytmi on ihan sekaisin

enkä muutenkaan nuku paljoo yleensä joku 4-8 tuntia
onko tämä paha ?

8

494

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On......

      Pelaamisesi stimuloi aivojasi joten et nuku sen takia.
      Lopeta pelaaminen vaikka ihan kokeeksi ja sinnittele päivä nukkumatta ja laita illalla normaaliin aikaan nukkumaan.
      Itse teen tuon tempun kun olen lomaillut karibialla jossa suomenaikaan on päivä joten normaali unirytmi mukautuu paikalliseen aikaan.

      Pikkulapsilla on sama juttu jos niitä juoksuttaa ja villitsee illalla niin niitä ei saa nukkumaan ennenkuin rauhoittuvat pari tuntia.
      Iltasadut yms toimivat rauhoitteena.

      Sina voisisit okeilla kirjan lukemista pelaamisen ijaan, on muuten tehokas nukuttaja.

    • kampe

      Miten koulupäivän voi nukkua? Jos menet nukkumaan klo 10 aamulla, etkö olekaan koulussa jos kerran heräät klo 17? Onko tämä jokin pilailu?

      • öllssd

        Alkuperäinen kirjottaja oli kirjottanu viestinsä kesällä jolloin on loma.


    • NomoregamingIdiot

      Tää on joku provo. Lol

    • seireeni79

      Nukun klo 10 ja 15 välillä 2-4 tuntia. Vitunko väliä.

    • yokyopeliii

      Mulla on ollut tuo sama kans about 14-vuotiaasta. Nyt olen 31-vuotias ja sama jatkunut läpi elämän. Välillä olen käynyt päivät töissä niin, että suosiolla valvon vain aamuun ja olen seuraavan päivän töissä. Välillä nukun pari tuntia ennen töihin menoa ja sitten jatkan töiden jälkeen.

      Jossain vaiheessa olin työttömänä ja elämä oli ihanaa: sain rauhassa valvoa yöt, sitten nukuin juurikin klo 9-16.

      Joskus hetkellisesti käänsin unirytmini jotenkin niin päin, että nukuin yöt. En saanut kertakaikkiaan mitään aikaiseksi!! Päivän lipuivat ohi ja tuijotin vain tyhjyyteen.. aamuisin ei tiennyt, mitä olisi tehnyt.. yöt meni hukkaan nukkuessa.

    • Anonyymi

      En tiedä olen 13 vuotias menin vuonna 2017 klo 23:00 nukkumaan ja heräsin klo 9:00 vuonna 2018 menin nukkumaan klo 0:00 ja herään klo 10:00 ja vuonna 2020 menen nukkumaan klo 2:00 ja herään klo 12:00

      • Anonyymi

        Äskettäin esitettiin Akuutti televisio-ohjelmassa jakso unihäiriöistä ja siinä juuri käsiteltiin tätä ilta/aamuvirkeyttä ja syitä niihin. Ehkäpä tuo jakso löytyy YLE Areenasta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      2454
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      280
      2087
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      86
      2040
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      57
      1771
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1681
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1649
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1554
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1377
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1331
    10. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      109
      1238
    Aihe