Krooninen väsymysoireyhtymä

cfstyttö15v

Minulla epäillään tätä väsymysoireyhtymää. Todennäköisesti aktivoitui mykoplasman seurauksena. Eniten minua vaivaa sydänoireet. Onko muilla ollut sydänoireita ja millaisia. Entä mitä muita oireita on ollut? Onko sydänfilmissä näkynyt muutoksia?
Kiitos jo etukäteen vastanneille :)

10

711

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3+3
    • 3+3

Pyydä verikoemittaus

B12
      D-vitamiini

Osittain luonnollisia B-vitamiineja sisältävä valmiste, joka sisältää kaikki päivittäiset B-vitamiinit. Maksaa alle 10€ Citymarketin luontaistuotehyllyssä.
      http://www.valioravinto.fi/rikas-oluthiivatabletti

• asiantuntija.

Oluthiivalla eroon CFS:stä? Naurattaa, onko täällä todella näin typerää sakkia liikkeellä.

• 3+3
        asiantuntija. kirjoitti:

Oluthiivalla eroon CFS:stä? Naurattaa, onko täällä todella näin typerää sakkia liikkeellä.

Oluthiivalla eroon B-vitamiinivajeesta.

Luetun ymmärrys ei ole helppoa aina.

• 3+3
        asiantuntija. kirjoitti:

Tässä lisää B12 ja folaatista, jos et jo löytänyt

http://cfs.gehennom.org/?b12jafolaatti

• 100µg

Ian Hodgson is a retired biochemist and psychologist.Ian has become passionate about vitamin D ever since his motor accident.
      Ian contracted chronic fatigue syndrome (CFS) from his motor accident. After researching CFS, he began treating his CFS with vitamin D. He now counsels patients with CFS and always recommends supplementing with vitamin D.
      Read more about Ian's story: http://www.vitamindcouncil.org/blog/member-spotlight-ian-hodgson-on-psychology-chronic-fatigue-syndrome-and-vitamin-d/

D-vitamiinia 100µg/vrk

• Willmaaa

Mulla epäillään myöskin väsymysoireyhtymää. Voiko joku väsymysoireyhtymää sairastava kertoa hieman oireistaan ja toimintakyvystään? Itse nimittäin olen lähes sänkypotilas monenlaisine oireineen...

• väsymys14

Mulla oli vuosien ajan jatkuva heikkouden ja väsymyksen tunne ja olotila. Mulle neuvottiin jossain vaiheessa kokeilemaan Lapin koivuntuhkaa (voi ostaa luontaistuotekaupasta). Väsymys alkoi helpottamaan nopeasti. Lieneekö sitten niin, että tuhkassa mineraalit on erittäin hyvin imeytyvässä muodossa jotka kehon on helppo käyttää. Kannattaa kokeilla koska kyseinen tuote ei ole kovin kalliskaan ja mulla olon helpottumisen huomasi suht nopeasti.

• Apua_vaivaan

Hei, oletteko nähneet erään CFS-potilaan (krooninen väsymysoireyhtymä) tekemän videon omakohtaisesta
      hoitokokeilusta ketogeenisella ruokavaliolla, josta saanut hyviä tuloksia ?

Iltalehden juttu 19.2.2017 perustui tällä videolla esitettyyn dokumenttiin, jonka tämä henkilö oli tekstittänyt suomeksi. Hienoa.

Ketogeeninen ruokavalio CFS - sairauden hoidossa

https://youtu.be/uOzBEb5dV88

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      52
      5387
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      86
      4094
    3. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      358
      2427
    4. Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.

Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved
      Maailman menoa
      327
      992
    5. Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?

Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s
      Nettideittailu
      69
      984
    6. Et ilmeisesti aio enää ikinä olla tekemisissä

Että näinkö se menee
      Ikävä
      61
      793
    7. Sydämeni on sinun luona

Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun
      Ikävä
      46
      776
    8. Trump ja Venäjä

Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja
      Maailman menoa
      98
      762
    9. Jatkuva stressitila

On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan
      Ikävä
      52
      739
    10. En vain uskalla

Lähestyä häntä. Kaivattuani
      Ikävä
      26
      730
    Aihe