Halloweenittäjä aikaisessa :)

100% halloweenhullu

Moikka! Olen täysverinen halloween hullu joten alan jo nyt suunnitella halloween juhlia. Ikää on 14 vuotta ja systerin kanssa järjestettäs taas bileet halloweeninä. Jonkun näkönen kauhurata ois suunnitelmissa, mutt miten saisi pelottavan? Viime vuonna pärjättiin iha kahestaan ja ihania kauhun kiljahduksia sieltä tuli ( :DD) mutta pelottelijoita voist tarvitaessa palkata. Vinkkejä myös peleihin / leikkeihin halloweeninä! :)

8

151

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toinenhalloweenhullu

      ah mä rakastan halloweenia ja ihan innoissani täällä myös suunnittelen tämän vuoden bileitä! :D

      mulla on ainaki joka vuos ollu kauhurata aina ulkona koska sisällä siitä on vaikea saada pelottavaa (jos on yli13vee) :D metsässä tietenkin olisi parasta :D meillä ei mikään kovin erikoinen "rata" ollut, mutta siis oltiin laitettu metässä sellasen polun varrelle heijastimia joku yli 10m päähän toisistaan. silleen aika lähelle sitä polkua, ja sitten vieraat jaetaan joukkueisiin ja ne lähtee taskulamppujen kaa suunnistaa sinne metsään/kävelemään polkua pitkin ja sitten ne löytää niitä heijastimia. Yks vuos oli tarkotus kerätä vaa niitä heijastimia joita oli piilotettu monia kymmeniä ympäri metsää eli ei vain polun varrelle, ja se joukkue joka keräsi enemmän voittaa. ja yks vuos niitten polun varrella olevien heijastimien luona oli joku rasti/tehtävä esim kysymyksiä liittyen halloweenin tai ristikko jne. ja sitten joukkueet menee vihon ja kynän kaa pitkin sitä polkua tehden niitä tehtäviä. Lopuksi sitten kun kaikki on mennyt radan läpi katotaan kuka joukkue sai eniten pisteitä :D jos on ylimääräsiä ihmisiä (jotain sukulaisia tai sisaruksia) niin niitä voi pistää pelottelee sinne metikköö kaikkii vieraita. Tai jossain sivulla oli ehdotettu että tekisi kaikkien eri kauhuleffojen pelottavimmista kohdista lyhyen pätkän(videon) ja se katotaan ennekuin mennään ulos jotta kaikkia varmasti pelottaisi XD

      ja itellä tulee nyt vaan mieleen kaikkia pikkulasten leikkejä XD mm. muumioleikki jossa pelaajat jaetaan muutamaan joukkueseen ja jokaiselle joukkueelle annetaan vessapaperirulla ja sitten kun aika alkaa niin jokaisesta ryhmästä yhtä aletaan kierittämään täyteen vessapaperia kuten muumiota :D ja se joka on eka valmis niin voittaa tai jos aikaa on vaikka minuutti niin se joka saa eniten kierritettyä paperia ympärille voittaa.. tai voisi vaikka olla myös tyylikisa eli se kuka tekee hienoimman muumion voittaa? :DD ehkä jotkut isommatki vois tykätä tosta leikistä en tiiä XD

      vitsi ku pää lyö iha tyhjää :DD

    • kummitusmörkö

      jos tekee kauhuradan sisälle voisi sinne tehdä sellasia erilaisia pisteitä missä pitään vaikka joukkueittain tehdä erilaisia tehtäviä ja arvoituksia? :D eli ei mitään että kontataan pöytien alla vaan jotain sellasta arvoituksellista missä pääsee käyttämää päätään?? XD olin joskus kaverin halloween bileis ja siel oli sellane "kauhurata" mis oli erilaisia tehtäviä. en nyt muista enää ku vaa yhen tehtävän ja se oli semmone mis mentii eka ryhmittäin (2-4henkilöä) sellasen pöydän luo mis istu joku ennustajaeukko ja siel oli tosi pimeetä ja vaa kynttilöitä siinä pöydällä ja sit piti ottaa yks kortti ja siinä kortissa luki joku tehtävä mikä pitää tehdä. Jokainen joukkue sitten vuorollaan haki eukolta ryhmälleen kortin ja sitten jatkettiin siihen pisteelle missä näitä tehtäviä piti suorittaa. meijän joukkueen tehtävä oli että piti tunnistaa eri ruokia tai mausteita tai mitä tahansa juttuja niin haistamalla. me päästii tosi helpolla koska yks toinen joukkue joutu maistamaan kaikkii ihme litkuja mm jotai tomaattiporkkanamehua joka oli olevinaa oksennusta XD hyi... muitten tehtäviä en muista :/

      • hihihii

        Olen monesti juhlia viettänyt, yleensä vain sisällä, tänävuonna olisi tarkoitus levittäytyä ulos, sillä tänne sisälle ei saa mitään kummutus teemaa kunnolla, kun tuvassa on semmonen iso kanin häkki(2m x 2m) niin ulos teen ainakin radan villiintyneeseen omenatarhaan (ei ole hoidettu yli 15 vuoteen suunnilleen) sinne laitan mm. "tunnelin" jossa ei mahdu seisoo kunnolla ja sit siel tunnelis roikkuu lankoja ja maassa on jossain vaihees pressuu ja kaikkee semmosta. Sit koristeluks käy esim. Pahviset hautakivet, teko haamut yms. Olisi hyvä, jos saisit jonkun pitämään joitain pelottavii äänii sinne, esim. Mä ainajärjestän mun sisko halloween juhlat, tänävuonna annan niitten mennä( sisko kamut) sinne radalle ja väitäb, et esim. Jään laittaa syötävää, sit takaovesta ulos ja ei kun ulvomaan, ainakin siskon kamut säikähtää varmast, kun ne ei ees tiiä et meil on kellarissa takaovi. Sisko saattaa tajuta, et se ooon mä, kun.oon säikäyttän sen
        montakertaa aikaisemmin sillee


    • aloittajaaaaaaaaa

      Hei kiitti paljon näistä oli paljon apua :) kiva etten oo ainut joka on aikasessa xd

    • hihihii

      et ess kovin... meillä halloweensuunitelmat alotetaan huhti-toukokuussa :´P

    • saatanahöpölöpö

      ootte niin tylsii

    • Halloween-bilettäjä

      Mä pidän 14.11 haloween-juhlat. Tässä hieman ajatuksia siitä mitä me aijomme tehdä.

      Kauhurata (suoritetaan yksin)

      Piste 1: Kymmenen purkkia, joissa jokaisessa on jotain ruoka-ainetta. Yhdesä purkissa on kuitenkin kaakaojauhetta ja hieman vettä. Purkkeja ei tarvitse numeroida.Yksi kerrallaan tyypit tulee silmät sidottuina purkkien luo. Tältä kysytän jokin numero 1-10. Ei ole väöiä minkä numeron tyyppi valitsee, koska minä annan hänelle joka tapauksessa sen kaakaojauhepurkin, ja väitän että se on mutaa. Kysyn tyypiltä että haluaako hän syödä sen. Jos haluaa, annan lusikallisen sitä kaakaojauhetta seb suuhun, ja sitten hän saa tietää, ettei se ollutkaan mutaa. Jos tyyppi ei halua, hän ei saa pistettä tehtävästä ja hänelle kerrotaan myös, ettei muta ollut mutaa.

      Piste 2: Viiteen kulhoon laitetaan:
      Kulho 1: Keitetty spagetti ja ketsuppia (suolet & verta)
      Kulho 2: Kuoritut viinirypäleet (silmämunat)
      Kulho 3: Jonkin eläimen raakaa lihaa (ihmisen reisilöllöt)
      Kulho 4: Imeskeltyjä ja puoliksi syötyjä karkkeja (mahalaukun sisältö)
      Kulho 5: Sulatettu suklaa, tuntuu todella ällöltä (maksa)
      Bonus viidenten kulhoon: Koska teet kaiken tämän silmät sidottuna, et näe, kun joku tarraa jääkylmällä kädellä kädestäsi kiinni, ihan yllättäen. (Viime vuonna kokeilin ja kaikki säikkyi tosi paljon!)

      Piste 3: Edelleen silmät sidottuna. Tämä kannattaa tehdä ulkona.
      Laitetaan johonkin ämpäriin mutaa, savea, hiekkaa, kuravettä ja ruohoa. Kaikki tuo yhdessä tuntuu erittäin ällöltä. Sössöön piilotetaan avain. Tyypin pitää etsiä avain sössöstä.

      Piste 4: Silmät sidottuna. Tyypille annetaan käteen nuppineula. Hänelle sanotaan, että hänen pitää tökätä se käteeni (minun käteen). Oikeasti ojennan hänen eteensä pesusienen. Kun tyyppi sitten tökkää nupineulan "minun käteeni" (pesusieneen) niin rupean kiljumaan ihan sairaasti. Sitten se tyyppi säikähtää, että tökkäsikö hän oikeasti nuppineulan käteeni.

      Piste 5: Teen jonkun pienen radan, joka pitää kulkea sokkona, pitäen kiinni narusta, joka katkeaa lopuvaiheessa, ja sitten tyyppi menee ihan paniikkiin kun se ei tiedä mihin mennä. Teen tän kai yhteen metsään.

      TARJOILUT

      -Suklaamuffinit, joihin koristellaan valkoisella piparkakkukoristeella hämähäkin seitit.
      -Matokarkit
      -Mutakakku
      -Sormet (Sulata valkosuklaata muotoile se sormie muotoiseksi. Jäädytä pakastimessa. Kun sormi on hyytynyt, työnnä kynneksi mantelilastu. Näyttää hyviltö ja maistuu hyviltä!)
      -Popcornit (rotan aivot)
      - Oksennusbooli: Coca-colaa ja jaffaa. Sekaan mustia tekohämppiksiä ja jääpaloja. Teen ehkä myös Colasta jääkäden.
      -Veribooli: Veriappelsiini-jaffaa, spriteä ja puolukkamehua. Sekaan hohtavanvalkoisia tekohämppiksiä ja jääpaloja. Teen spritestä jääkäden.
      -Juustonaksuja, osan niistä värjän punaisella elintarvikevärillä "verisipseiksi".

      Toivottavasti tästä li apua (:

    • ehygjk

      Laita kauhurataan vesisuihkeita pelottavia kuvia (tulostat ne) ja sillee

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1839
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1610
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1148
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe