Terve! Olen lähdössä ensikesänä muutamaksi viikoksi kielimatkalle Englantiin. Probleemani on se, etten tiädä mitä suomalaista ja suht edullista "kamaa" voisin viedä viemisiks noille briteille. Nyt jos, tai kun joku keksii jotain, niin vois kirjotella vastaukseks.. thanks!
Mitä viedä tuliaisiksi??
3
641
Vastaukset
- matkalainen1
Vinkkiä ihan vain siitä, mistä ystäväni Jenkkiläiset tutut ovat tykänneet ja mitä hän laittelee sinne postilla välillä menemään..
elikkäs hapankorpuista ovat tykäneet, jos siis jotakin pientä ja edullista ajattelit. Samoin Fazerin sininen suklaa on koettu hyväksi. Poropateeta ystäväni olisi vienyt mukaan kun lensi jenkkilään visiitille, mutta paikalliset tulliviranomaiset ottivat viemisen pois epäilyttävänä..
Jos taas jokin arvokkaampaa mietit, niin nämä jenkit ovat itse suomessa ollessaan ihastunut Aalto-maljakoihin. Lisäksi Marimekko-on kova sana useammassa maassa, esim. Japanissa..- Pete
Hyvien hapankorppujen lisäksi ehdottaisin kardemummaa, ainakin jenkkilän kardemumma on mautonta. Eipä paljoa paina matkatavaroissa :)
- apv
Mortonkia!
Minä olen vienyt mesimarjalikööriä. Sitä ei saa monesta paikasta maailmasta. Pitää olla savolaiskaupungin tuote.
Seuraavaksi vien suuren tavarataloketjun 100- vuotiskahvia. On kuulemma parasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084711Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293443No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452400- 491524
- 361423
- 381246
- 141162
- 1641050
- 271048
- 6954