Lähti Oy Ford Ab:lle tänään:
Niin isolle johtajalle, että moraalia löytyy myöntämään piilevä vika (Korvausvelvollisuus) ainakin 2008 asti suuttimien kiinnityspulteissa. Blogini kertoo loput: http://ollihakala.blogspot.fi/2014/06/musta-lista-nro-7-auto-oy-vesa-matti-ja.html Suosittelen 2 pultin vaihtokampanjaa Fordille... Tulee niin saamarin kalliita remontteja pulttien pettäessä. (tyyppivika!)
Ford Transit suuttimien kiinnityspultit katkeilee tai löystyy...
3
2491
Vastaukset
- Ei merkkiliikkeeseen
Ei kantsi korjauttaa merkkiliikkeessä autoaan. Se on vain rahastusta ja siellä pelotellaan, et jos et korjaa meillä, niin takuut mennee.
Ajatellaan esim. tavallista vuosihuoltoa, missä vaihdetaan öljyt ilmasuodattimet ja ruiskutetaan lukon saranoihin vähän crc:tä ja katellaan vähän autoa, niin huolto maksaa 200-400 ekua.
Joku hullu maksaa vielä tästä huijauksesta...
teeitsemies pystyy tekemään samat huollot, kuin merkkiliikkeessä. - Teeitsemies
Niin jatkan vielä ..
Minä joskus luulin, että kun autossa on täydellinen merkkiliikkeen huoltokirja, niin siitä saa paremman hinnan. Ja kattia kans.
Autoni arviointiin kilometrien ja käyttöönottovuoden mukaan. Mutta sitten, kun autoani myytiin edelleen, niin johan siellä mainittiin huoltokirjasta, joka on täydellinen.
Näin merkkiliikkeet huijaa ja huoltokirja on kuin joku raamuttu joillekin automiehille. - varokaa ....
Suurin huijaus on merkkiliikkeessä huollettu auto. Rahat menee vaan ....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938686
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264848- 504298
- 623857
- 513236
- 503050
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.532716- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422395