Multisilta

Muuttaja

Voisiko joku kertoa millainen asuinalue Multisilta on? Mitä palveluja lähistöllä ja kulkeeko bussit hyvin keskustaan niin että autotonkin voisi asua siellä? Ja onko muuten rauhallista aluetta?
Kiitos vastauksistanne!

23

3432

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • J_K

      Tampereen surkein asuinalue. Tupaten täydet bussit kulkee. Palvelut: keppanabaari, ruokavarasto, koulu. Seutu ei todellakaan rauhallinen, pahimpia viina/huumealueita Treella

      Kannattaa kiertää kaukaa!

      • Häh??

        Nyt kyllä puhut p*skaa!! Bussit kulkee hyvin ja sitä paitsi ne eivät ole täynnä. Itse olen asunut melkein vuoden multisillassa ja olen ollut jokseenkin ihan tyytyväinen. Ainut mikä voisi olla niin siellä olisi kunnollinen kauppa mutta muuten ihan OK paikka. Ja näihin huume/viina hörhöihin en ole törmännyt kertaakaan. Kunhan nämä ei olisi sinun kuulo puheita. Itse liikun ulkosalla aika paljon ja en ole joutunut ongelmiin yhtään kertaa. Tai no voiko sen sanoa olevan ongelma jos joku todella huvittava humalainen mies tulee juttelee ja kysymään tupakkaa. Hyvät mahdollisuudet ulkoilla ja on monipuoliset paikat jossa kävellä. Ja mitä bussi ongelmaan lisään niin kolmella linja-autolla pääsee sinne ja niitä menee suhteellisen hyvin vielä. Paikassa ei ole mitään valittamista! Hyvä paikka. Kyllä välttäisin ennemmin Hervannan, Tesoman tai Kalkun!!! Mutta tietysti tämähän on vain minun mielipiteeni...


      • J_K
        Häh?? kirjoitti:

        Nyt kyllä puhut p*skaa!! Bussit kulkee hyvin ja sitä paitsi ne eivät ole täynnä. Itse olen asunut melkein vuoden multisillassa ja olen ollut jokseenkin ihan tyytyväinen. Ainut mikä voisi olla niin siellä olisi kunnollinen kauppa mutta muuten ihan OK paikka. Ja näihin huume/viina hörhöihin en ole törmännyt kertaakaan. Kunhan nämä ei olisi sinun kuulo puheita. Itse liikun ulkosalla aika paljon ja en ole joutunut ongelmiin yhtään kertaa. Tai no voiko sen sanoa olevan ongelma jos joku todella huvittava humalainen mies tulee juttelee ja kysymään tupakkaa. Hyvät mahdollisuudet ulkoilla ja on monipuoliset paikat jossa kävellä. Ja mitä bussi ongelmaan lisään niin kolmella linja-autolla pääsee sinne ja niitä menee suhteellisen hyvin vielä. Paikassa ei ole mitään valittamista! Hyvä paikka. Kyllä välttäisin ennemmin Hervannan, Tesoman tai Kalkun!!! Mutta tietysti tämähän on vain minun mielipiteeni...

        Siis bussit kulkee hyvin, mutta 7-10 15-18 aivan täynnä. Kaupungin sosiaalityöntekijöiden mukaan eniten alkoholiongelmia ja huumeongelmaisia Treella, sikäli kuulopuhetta alan ammattilaisilta. Ongelmat usein kotien sisällä, näkyy tosin pihoillakin, sen verran liikkunut siellä.

        Hervanta nykyisin melko siistiä, johtuen ikääntymisestä. Kalkku ja Tesoma samantyylisiää kuin Multsu. En suosittele asuinpaikaksi mitään edellämainittuja.


      • szrdtxfychgj
        J_K kirjoitti:

        Siis bussit kulkee hyvin, mutta 7-10 15-18 aivan täynnä. Kaupungin sosiaalityöntekijöiden mukaan eniten alkoholiongelmia ja huumeongelmaisia Treella, sikäli kuulopuhetta alan ammattilaisilta. Ongelmat usein kotien sisällä, näkyy tosin pihoillakin, sen verran liikkunut siellä.

        Hervanta nykyisin melko siistiä, johtuen ikääntymisestä. Kalkku ja Tesoma samantyylisiää kuin Multsu. En suosittele asuinpaikaksi mitään edellämainittuja.

        Mihin ikinä vaan meet, niin noihin kellonaikoihin bussit on aina täynnä... KAIKKIALLA.


    • Multisiltaa, mutta voin toki olla väärässäkin.
      Joskus vannoin etten muuta Hervantaan ikinä kun se on niin kauhea paikka (mukamas minun ja vieläkin monen kaupunkilaisen mielestä, jotka siellä eivät ole edes käyneet) ja kun se oli sitten kymmenen vuotta sitten sopiva paikka muutin ja pari vuotta asuin hyvien palvelujen parissa aivan tyytyväisenä....
      Multisilta ei ole kyllä parhaassa maineessa kaupunkilaisten keskuudessa. Aika usein siellä tuntuu sattuvan ja tapahtuvan. Käsittääkseni vuokrataloissa asuu kaljaveikkoja ainakin osaksi. Kauppa siellä on ja bussit kulkee sekä tuo pub, jossa ilmeisesti menoa riittää.
      Autoton voi ihan hyvin asua siellä ja varmasti kannattaa tutkiskella taloyhtiötä ja sen ympäristöä vähän tarkemmin. Voihan se olla mukavakin paikka (vrt. minun Hervanta kommenttini) ! Tervetuloa kuitenkin !

      • Mäginen

        Multsu lienee nykyään mainettaan parempi. Tiettyä levottomuutta esiintyy mutta väittäisin että ei sen enempää kuin Hervannassakaan.

        Ja havaintojeni mukaan linjurit eivät suinkaan ole niin täynnä etteikö mukaan mahtuisi. Ajaahan sinne liikennelaitoksen lisäksi Länsi-linjat, Paunu ja Valkeakosken liikenne.


      • SoS
        Mäginen kirjoitti:

        Multsu lienee nykyään mainettaan parempi. Tiettyä levottomuutta esiintyy mutta väittäisin että ei sen enempää kuin Hervannassakaan.

        Ja havaintojeni mukaan linjurit eivät suinkaan ole niin täynnä etteikö mukaan mahtuisi. Ajaahan sinne liikennelaitoksen lisäksi Länsi-linjat, Paunu ja Valkeakosken liikenne.

        Multsu on hiukan siistiytynyt viime vuosina, yksi syy voi olla useamman vuokratalon täydellinen remontointi ja siitä seurannut vuokratason nouseminen.

        Ei Multsu mikään ihannepaikka mielestäni ole, samaa sarjaa Tesoman ja Kaukajärven kanssa.

        Samoin mielestäni nuo linjurit eivät ole olleet
        aivan täynnä aamuisin.


    • Luuseri

      Olen valitettavasti köyhyyteni vuoksi asunut seudulla jo pitkään. Parhaiten Peltsu-Multsu-aluetta kuvaavat ilmaisut luuserireservaatti ja aitaamaton avohoito-osasto.

      Jos suinkin voit käyttää asumiseen vähän enemmän rahaa, muuta keskustaan tai Pyynikille, Kalevaan, Tammelaan, Amuriin jne. Säilytät omanarvontuntosi eikä vituta koko ajan.

      • ertertert

        nämä levottomimmat talot tai alueet ovat?


      • ikuinen kranttu
        ertertert kirjoitti:

        nämä levottomimmat talot tai alueet ovat?

        Hei!
        Ostimme noin vuosi sitten asunnon multisillasta. Asuinalue oli vielä silloin aikas lailla rauhaton, mutta on totaalisesti vuoden aikana muuttunut. Tämä siitä syystä, että seurakunnat myivät vuokratalonsa eteenpäin ja ne ovat nykyään osakehuoneistoja. Tämä taatusti vaikutti alueen julkisivuun tosi roimasti, talojen(2kpl)asukkaissa kun oli niitä ikuisia sossujen asiakkaita ym. ulospäin ongelmansa näyttäviä ihmisreppanoita. Tervetuloa Multsuun. Tällainen ikuinen kranttukin on viihtynyt...


      • Mese
        ikuinen kranttu kirjoitti:

        Hei!
        Ostimme noin vuosi sitten asunnon multisillasta. Asuinalue oli vielä silloin aikas lailla rauhaton, mutta on totaalisesti vuoden aikana muuttunut. Tämä siitä syystä, että seurakunnat myivät vuokratalonsa eteenpäin ja ne ovat nykyään osakehuoneistoja. Tämä taatusti vaikutti alueen julkisivuun tosi roimasti, talojen(2kpl)asukkaissa kun oli niitä ikuisia sossujen asiakkaita ym. ulospäin ongelmansa näyttäviä ihmisreppanoita. Tervetuloa Multsuun. Tällainen ikuinen kranttukin on viihtynyt...

        Otan osaa, jos olet moisesta slummista joutunut asunnon hommaamaan. Toivottavasti teillä ei ole lapsia, narkkareita, liimanhaistelijoita ja itsensä kauppaajia kehittyy siellä.


      • nainen
        ikuinen kranttu kirjoitti:

        Hei!
        Ostimme noin vuosi sitten asunnon multisillasta. Asuinalue oli vielä silloin aikas lailla rauhaton, mutta on totaalisesti vuoden aikana muuttunut. Tämä siitä syystä, että seurakunnat myivät vuokratalonsa eteenpäin ja ne ovat nykyään osakehuoneistoja. Tämä taatusti vaikutti alueen julkisivuun tosi roimasti, talojen(2kpl)asukkaissa kun oli niitä ikuisia sossujen asiakkaita ym. ulospäin ongelmansa näyttäviä ihmisreppanoita. Tervetuloa Multsuun. Tällainen ikuinen kranttukin on viihtynyt...

        Mä oon asunu multsussa koko ikäni! Ainut negatiivinen asia on se ettei sielä oo pankkiautomaattia. Multisillassa on kotini :)


      • Kiinteistöguru
        ertertert kirjoitti:

        nämä levottomimmat talot tai alueet ovat?

        Multisillassa.


    • entinen multisilta

      Tämä vastaukseni tulee nyt pikkuisen myöhässä. Mutta Tampereen Multisilta on nykyään aivan hyvä paikka asua. Olen itse asunut niissä VTS vuokrataloissa. Toki poliisi siellä vierailli aika ajoin niin kuin muissakin vuokrataloissa. Ihana luonto ja palvelut lähellä. Onnea muuttamiselle!

    • Tampeellaan läks

      Kävin eilen keskipäivän aikaan lenkillä Multisillassa, ja kahteen otteeseen todistin kännisen äijän hiippailevan muna kädessä puistoalueella. Siis puhutaan kuitenkin maanantain keskipäivästä. Onneksi pääsee muuttamaan pois Peltstu-Multsialueelta. Täällä ei ole mitää tekemistä tai näkemistä, Peltolammikin on nopeasti kyllästymispisteeseen kierretty.

      Adjö!

    • busakortti

      pitääkö paikkansa että Paunun 71ja TKLn yhteistyö olisi loppumassa eikä enää kaupungin kortilla samaan hintaan pääsis niihin tulevaisuudessa?

    • Multisilta1

      Tosi ikävää, että näin pahasti vääristellään asioita, mutta tällainenhan tää netti on... :( Onneksi joukossa oli muutama asiallinenkin kommentti.

      Multisilta on tosiaankin paljon rauhoittunut ja siistiytynyt vuosien varrella, eikä se aiemminkaan niin paha paikka ollut kuin mitä joku tuolla väitti. Maine ja totuus kun on kaksi eri asiaa... Laitapuolen kulkijoita löytyy ihan takuulla enemmän muualta kuin Multisillasta (esim Hervannasta), alueella on myös aina ollut paljon lapsiperheitä (yhteisöllisiä sellaisia). Marginaali-ryhmät tietysti leimaavat noinkin pientä aluetta ikävästi, vaikka ovat vain marginaalissa. Nim. Itsekkin Multisillassa asunut vuosia ja tyytyväinen luontoon ja palveluihin.

      • Multisiltaguru

        Siis jos jotain negatiivista haluaa hakea, niin pieruhan siellä haisee ja väkevästi sittenkin.


    • 12 vuotta

      12 vuotta olen asunut Multisillassa ja hyvin olen viihtynyt,helkkarin hyvät kuntoilumaastot lähellä.
      Joku mainitsi hörhöistä ja siitä että päivällä jollain ukolla muna kädessä ni veikkaampa ettei edes asu täällä.
      Harmittomia kaljaveikkoja tulee vastaan sillon tällön muttei niistä haittaa ole.
      Rikoksia jos tällä alueella tapahtuu niin tekijä jostain muualta kuin Multisillasta.

    • suomirock

      Muutin multisiltaan viime syksynä miinuksena mielestäni on: huonot palvelut siwa kebabgrilli ja onneton kalja kuppila ja tosiaan pankkiautomaatti puuttuu. Plussana: todella hyvät lenkkeilymaastot ja bussit kulkee hyvin keskustaan. Joskus pultsareihin törmää mutta ihan harmitonta sakkia ovat. maahanmuuttajia on runsaasti kans mutta alue on suht rauhallista en ole huomannut mitään isompaa levottomuutta alueella.

    • Rane_Kuljusta

      Siinä kaupan päädyssä rappusilla röhnöttää usein joitain mätisäkkejä. Tai sitten kaljojensa kans nurmialueella. Pysyis kotonaan piilossa. Yks joutuu tukeutumaan rollaattoriin, juonu päänsä pimeeks idiootti. Manneja on myös sais painua romaniaan rikolliset.

    • kuseksiivälil

      Kuseksivat ja ryyppäävät siinä kaupan päädyssä.

    • taasskkoo

      Mene käymään kiinteistövälittäjä.sittenhän se selviää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      154
      27137
    2. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      627
      24105
    3. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      189
      17140
    4. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      402
      10137
    5. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      336
      9062
    6. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      27
      6308
    7. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      19
      4053
    8. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      191
      3728
    9. Mitä hänellä oli päällään kun viimeksi näit hänet?

      Avoimia vastauksia saa kirjoitella... Ehkä joku saattaa tunnistaa itsensä kommenttien joukosta :)
      Ikävä
      79
      2203
    10. Meidän tarinako on ohi?

      Ootko niin päättänyt?
      Ikävä
      124
      1823
    Aihe