Olen uusi Polvijärveläinen

Piippa Hömppänen

Mitä minun kannattaisi tehdä jotta voisin tutustua Polvijärveläisiin ihmisiin, ja löytää esimerkiksi harrastuksia. Olen muuttanut toukokuussa Reisjärveltä tänne. Ihan kivalta vaikuttaa tämä paikka. Työ on mukava, kaupunki on kaunis ja sopivan pieni paikkakunta.


Tutustutaan! =)

21

703

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jipii!

      Senkus mänet torille pataroimaan markkinoiden aikaan, sieltä löytää parhaiten ihmisiä..

    • ...

      Jotenkin minusta tuntuu, että aloitusviesti on Polvijärven matkailu OY:n aloittama?

      • visitor4

        Tuskin kunta puhuisi kaupungista.Polvijärvi vieläkin kunta.Polvijärvi mukava paikka asua,jokainen valitkoon mistä tykkää,aina ei voi kaikkia miellyttää.Mukavia ihmisiä ja kaunis maisema.Palveluita löytyy ja ainahan voi muualta hakea parempaa.Mukava asiakkaana olla kun ihmiset karjalaisia eli eivät tuppisuita.Jos ei jotain tänään kaupois niin luvataan tilata,sitä etelän ihminen arvostaa.


    • entinen vielä

      Sotkumanpäivät Sunnuntaina. 7p kaikki mukaan...

    • Poltsi

      Minkä ikäinen olet, mies/nainen!

    • Voi Piippa parka

      Ei mene hyvin, meni reisille ja valuu jo nyt polville.

    • 6v kokemus

      Syvä osanotto, että olet valinnut juuri tämän Pohjois-Karjalan alueen kunnan, olisi ollut parempiakin, esim. Juuka. Mutta kun nyt olet tänne rantautunut niin yritä päästä piireihin, sillä näin pienellä paikkakunnalla, missä ihmiset ovat polvenkorkuisesta asti olleet toistensa kanssa tekemisissä, ei niin vain avosylin vierasta ota vastaan, vaikka osaavatkin olla ystävällisiä siellä tiskin takana ja muualla asiakas palvellessaan. Poikkeuksiakin on, mutta itse olen huomannut, että jos et käy kapakoissa tai muissa paikkakunnan riennoissa, sinut yksinkertaisesti "unohdetaan". Ei huomenta tai hyvää päivää edes lähinaapureiltasi muista puhumattakaan. Että olkaa vaikka kuinka lupsakoita töissänne niin vapaa-ajalla Te kaikki olette nenän vartta pitkin töllöttäviä ja toisten asioista paremmin tietäviä maalaistollukoita.

      • 640

        Taisitpa kertoa Outokumpulaisista, itsellä kahdeksan vuoden kokemus Polvijärvestä ja olen eri mieltä. Ystäviä ja kavereita saa helposti toisin kuin Okusta jossa asuin noin 30 vuota...


      • 1208

        Kokemuksesta sanon etten ole ikääni vielä tavannut niin uteliaita ja kaikentietäviä (olevinaan) ihmisiä kun Polvijärvellä on.Miehetkin juoruaa siinä missä akat.


    • kiitos ja anteeksi

      itsekki vasta muutin tälle pikku kylälle ja tuntuu että ei täällä kannata elämääsä tuhlata.. kunhan työt loppuu nii se on samantie soronoo ja jonnekki ihan muualle.. elämäähän tällä kylällä ei ole paitsi silloin kun on tarkoitus juoruja levitellä... joku sanoo jotaki mikä ei varmastie pie paikkaasa nii koko kylä on kuullu sen jo seuraavana päivänä ja totuudestahan ei voi ottaa selvää

      • Niveljärveläiset

        Pummit pysykää Outokummussa


    • entinen asukas

      Kyllä on sisäsiitostaväkeä koko polvijärvi. harrastus mahdollisuuksia ei ole järjestelty.
      ulkopaikkakuntalaiselle käymän tieltä tulioille hyvä kesä kunta. mutta asumaan ei kannata mennä.

    • Polvijärven ryhmä

      Liity mielenterveysyhdistys välkkeeseen.

    • muuttanut jo

      Parempi on kun et tutustu lähemmin syntyperäisiin Polvijärveläisiin, säästyt monelta pahalta mieleltä.
      Pysyttelet vaan päivää-kiitos-näkemiin puhumisissa.
      Kun työ loppuu pakkaat kamat ja muutat kiiresti muualle.
      Jos mahdollista ala heti etsiä uutta työpaikkaa.

    • Hööppä Pimppanen

      Mennään heti naimisiin.

    • haniaaa2

      Aloita tutustuminen SPR:n kirpputorilta. Sieltä löytyy tiskin takaa ja pöytien äärestä juttuseuraa.
      Tosin usein on niin, että niin metsä vastaa kuin sinne huutaa. Tuttuja löytää ystävällisellä mielellä ja iloisella asenteella ja vaikka tuntuu uskomattomalta, niin Polvijärvelläkin voi harrastaa monenlaista.

    • pattipolvet

      Serkun kanssa pöllyttäneet ootte olkipatjojanne. Ilmankos on matalaotsaisuutta ja idiotismia. Olette terveydenhuollon tosi riesoja. Aina terkkarissa keksimässä uusia sairauksia mukamas. Hävetkää.

    • juorukylä

      Kannattaa olla tutustumatta ja elellä omaa elämää,kokemuksesta voin sanoa että suomen pahin juoru pitäjä ja keksitään valheita toisten niskaan minkä keretään,no silleen saa sakki omat temppunsa piiloon,jotka useammilla kylän henkilöllä eivät kestäis päivänvaloa.

    • HianoMiäs

      Vai oikein Reisjärveltä muuttanut TROLLI. Trolli-kirjoitushan tuo on selvästi. Minä itse olen kotoisin Nivuslammelta ja syön koipia, nimittäin kanan koipia. Nilkkani tosin ovat kipeät ja jalkoihini koske, koska kanaKOIVET aiheuttavat kihtiä. Polvijärvi-Reisjärvi-Nivuslampi, kaikki ihania paikkoja, ainakin naisella...mun milestä koska olen miäs :)

    • rönsyilee

      Oot sie Pimsarella

    • ksjskä

      No alat vaan juttelemaan. Kyl ne omaksi siut ottaa siellä. Alkukankeutta voi tietty ilmetä. Muutin pois työn perässä, mutta hyvä paikka seon verrattuna muihin pohjois karjalan paikkakuntiin. Kontiolahti on kans hyvä. Mitähän sie tykkäät harrastaa. Onhan siellä Urheilutalo ja jäähalli. Kansalaisopisto tietty järjestää kans vaikka mitä. Mut jos jotain erikoisempaa,. niin Joensuuhun ajattaa..

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1468
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1012
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      745
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      70
      628
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe