Miehet ei halua mua

TuijaL

Olen 32v nainen ja saan usein kehuja ulkonäöstäni. Olen kaunis, timmissä kunnossa, siisti ja naisellinen. Ystävällinen ja hellä. Mutta..kukaan mies ei halua mua seksuaalisesti kauan, vaikka aluksi kävisivätkin kuumana. Viimeistään vuoden päästä tapaamisesta on kaikille tullut kyllästyminen. En kai vaan tunnu kiihottavalta vaikka olenkin kiihottavan näkönen. Mielestäni en ole kauheen väljäpimpsainenkaan ja treenaan lihaksia. mutta erään exän kommentti siitä että tunnun sieltä tosi pehmeältä on jäänyt vaivaamaan..Voiko pilluissa olla niin paljon eroa että omani ei vaan kenellekään kelpaa?

25

1366

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neo1

Pitäs ensi kokeila.Olen 27v mies
      jos kiinosta..

• mies32veee

On niissä eroja,, mutta, mitä väliä on, jos haluaa olla pari suhteessa,, ni seksi ei oo ainoa syy,, miksi erota, jos sitä kuitenkin on, omissa parisuhteissa ei oo koskaan ollu eroamisen syyt seksiin liittyviä,, no, silti olen sinkku edelleenkin,

• Kokeillaanko?

Moika! Sitten hellä olet, mutta sehan on erinomaista. Vaikka et olis kovin tiukkapilluinen, tiedän muutama jutgu jotka saa sinut ihsn hulluksi himosta. Haluuksä kokeilla ja kokea tätä kanssani? Olen 40v mies, siisti, terve ja xiksuksi haukuttu :-):-)

• vitun HAUKUTTU PASKA

HAISTA NYT VITTU SAATANAN PASKA!

• paljon eroa

Voiko pilluissa olla niin paljon eroa että omani ei vaan kenellekään kelpaa?

Voi ja ei aina. Tuo vuosi kuulostaa huolestuttavalta, vähintään kaksi olisi normaalimpi.
      Vika ei ehkä ole tavarassa vaan tarjoilussa. Toisaalta pc-lihakset ei ole koskaan liian hyvässä kunnossa. Liian moni mies lähtee jos merkittävästi parempaa on tarjolla.

Miehen kiihottuminen ja suhteen kesto riippuu kovin monista eri seikoista, Ja usein miehen kyllästyminen on kiinni useasta naisen ”ominaisuudesta”: asenne, käytös, tuoksu, toisen huomioonottaminen, vaihtelunhalu, liikkuminen jne jne.

Naisen ulkonäöllä ei liene mitään merkitysta tällaisissa tapauksissa. Jos ulkonäkö riittää vuodeksi niin kyllä se kelpaa jatkossakin.

Mulla suhteet on päättyneet vain naisen vallanhaluun.

• loose moose

Kaipaisitko rehellistä mielipidettä pillustasi? Sellaista on vaikea saada, sillä miehillä on tapana kehua löysääkin pillua katteettomasti. Onhan se hyvä, että olisi jatkossa edes sitä löysää pillua saada jos ei muutakaan ole tarjolla. Riita- tai erotilanteessa mies voi ehkä töksäyttää totuuden.

Parisuhdetta ei löysän pillun luulisi rikkovan varsinkin jos se on alusta asti ollut sellainen. Seksisuhteen päättymiseen se saattaisi ehkä olla osatekijä kun mies haluaa vaihteeksi kokea tiukkaa tavaraa.

• nätti

kyl se haluttavuus ja sexsikkyys oo korvien välissä!!! varmastikaan sun pienessä pillussa oo mitään vikaa oon kyl sitä mieltä, vai tuunko tutkimaan asian ???

• tissimies..

oletko lauta?

• Alkup

En ole lauta vaan isohkot ja terhakkaat luomutissit. Nekään ei oo kelvannu pitkään kenellekään. Ehkä olen sit vaan valinnut vääriä miehiä tai olen liian vaikea luonteeltani.

• peppusexmies

minulla on neuvo,kerroppa ukoilles tai yhdelle että minuu on alkanu kiihottaan peppusex,takaan että äijät kuolaa sun perään..tämä siis jos luulet olevas liian väljä

• Todistajako?

Saanko luvan todistaa sinulle ettei se ole totta?!?! Siis, jo kertomuksesi pohjalta halusn sinua js todella paljon. Kohta uskot itsekin:-)

• Klklklkoi

Aika hataralla pohjalla on suhde jos se on pillun tiukkuudesta kiinni. Ehkä et vain ole löytänyt sitä sinulle oikeaa miestä.

• Paapparainen

Mä en tykkää isopilluisesta. Kerran nain yhtä sairaanhoitajaa jolla oli iso
      pillu.Oli pakkko hinkata ensin toista reunaa ja sitten toista. Ei tuntunut miltään.

• Mies54v.

Taitaa olla vika sinun luonteessasi.

• carlos4

Kyllä mä ainakin haluaisin hoidella naista kyjeni mukaan.

• Sillivoileipä

En tie mut yhen naisen pillu haisi niin kamalalle että pakenin...yök silli kesäkuumalla ja juhannus tulossa...

• natalllie
    • Hei,
      Voidaan kokeilla miten hyvin maistuu sinä ja seksi .
      Terveisin J

• sauri

Moi,
      Mä voin tutkii tätä asiaa sun kans yhdessä jos haluut!?

• rodeli

Jos sulla on aromipesä

• Jetta:

Miehet on helppo saada matelemaan jaloissa :) Ei kyllä nappaa minua edes suuressa puutteessa anelevat ja ehdottelevat.
      Itse kun olen puutteessa menen pikkukorjaamoon Tuuskin Jusslaan, niin tulee auto ja minä iloisena ulos :)
      Ukkoa en ota ikinä, sinkkuna on mukavaa, ja jos joku ei vaginastasi tykkää niin ei ole sitten sen arvoinenkaan.
      Älä masenna itseäsi. Miehet lupaavat tuhat hyvää ja panee ja häipyy. Tai soittaa vaan kun haluaa.
      Soita itse kun haluat ja älä pompi muiden mukaan :)

• sel

Hei,olen Turkklainen,sportinen seksimies..jos haluaisi viomme tavata..
      minun sahkoposti on.
      [email protected]

• hx 666

Teen myös pizat samalla reilulla valkozipalilla viitaten edelliseen.

• Nytpä luulen, ettei ongelmasi ole pillussa ollenkaan. Joillekin ihmisille vain käy loputtomasti huono tuuri parinvalinnassa.

• karhuvaari66

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      60
      3475
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2951
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2819
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1897
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1132
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1111
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      200
      1059
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      27
      889
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      104
      874
    10. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      45
      869
    Aihe