Kirvesmies naapuri pelottelee lapsia

Kirveskannibaali

Hullu kirvesmies joka asustelee kerrostalossamme jahtaa lapsia ja huutaa että hakkaan sinut kirveella siis aivan HULLU . No minä kävin hänen oven takanaan ja otin ison kirveen mukaan ja katkaisin hänen kilju kaulansa pois ja otin sen mökille mukaan grillatavaksi syötiin sitä saunan jälkeen ja kyllä pojat tykkäsi

10

160

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirvesmurha

      Nonni! Hyvä, ja lasten pelottelu loppu. Yleensä yksinkertaisin ratkaisu ja se suoraviivaisin, on se paras. Kuten tässäkin tapauksessa.

      • Homma kondiksessa:.

        .

        "Sitä saa mitä tilaa"

        .


    • Viaton ja viaton

      Minun naapurit sanovat lastensa pelkäävän minua. Kuitenkin he toivat vuosien ajan lapsensa ja itsensä meidän tontin rajalle seisomaan rajanaapurinsa kanssa ja talomme etteen vuosien ajan taaperomopoilla, sählymaaleilla, hiekkaleluilla ym vaikka eivät ole rajanaapureita ja nytkin kun heillä on vieraita, he heiluvat ja mölisevät ja karjuvat kadulla maalien kanssa ja vaikka toisessa talossa ei olla kotona ja heitä ei haittaisi lapsilauma ja peli heidän talon kohdalla, lapset vetävät maaliaan koko ajan lähemmäs meidän pensasaitoja koska heillä hauskanpito on sitä että tahallisesti yritetään häiriköidä ja tuhota toisten omaisuutta.

      Nämä "viattomien" lasten pelot siis ovat vähän kaksipiippuinen juttu. Onnittelut vain näiden ihmisten kasvattajille! Lasten vanhemmista toinen ovat kunnan korkeapalkkaisimman herran (sh-piirin johtaja) lapsia joka nyttemmin kai eläkkeellä.

      • Sama ongelma

        Arvaa onko häiritsevää kun tekee pihatöitä niin on kauhea kakaralauma kyttäämässä tontin reunalla vaikkeivat ihan naapurissa edes asu. Käskin mennä omalle tontille niin sain vihaiset vanhemmat kimppuuni.

        Kaikki maalit lähtisi tasan tarkkaan pois jos niitä tänne yritettäisiin tuoda. Lasten tavaroita jos jätetään tänne lojuun niin olen heittänyt roskikseen. Eipä ole sen jälkeen niitä tänne jätelty. Tie ei ole leikkimistä ja pelaamista varten.

        Älä anna tuoda maaleja tiellesi vaan vie pois ne niiden pihaan. Häiriköimiseen ja tuhoamiseen pitää puuttua eikä vaan katsella sivusta sillä ihan kaikkea ne keksivät luottaen siihen etteivät ihmiset kehtaa puuttua. Kyllähän sitä koetellaan toisten sietorajoja lahjakkaasti. Täältä löytyi kiekkoja ja pesäpalloja ja kaikki meni roskikseen, kummallista nyt niitä ei ole löydy enää mistään.

        Ajotieltä voit maalit viedä vaikka kaatopaikalle eikä kukaan voi valittaa. Meillä ei ole mitään rojuja ajotiellä tai jos tulisi niin lähti ne alle aikayksikön. Joka kevät viemme kaatopaikka kuorman ja sinne lähtisi kakaroittenkin rojut. Lähin naapuri on oppinut pitämään huolta tavaroistaan kun sanoin että jos niitä täältä tieltä tai meidän tontilta löytyy niin roskikseen menee välittömästi. Naapurisopua ylläpitääkseen he ovat hyvin totelleet niin ettei tarvitse turhista asioista alkaa riitelemään. Itse pidän tontin todella siistissä kunnossa niin ettei ole kenelläkään valittamista ja omalla esimerkillä kannustan muitakin siihen. Pitää noudattaa itse samoja ohjeita mitä latelee muillekkin.


      • sama2
        Sama ongelma kirjoitti:

        Arvaa onko häiritsevää kun tekee pihatöitä niin on kauhea kakaralauma kyttäämässä tontin reunalla vaikkeivat ihan naapurissa edes asu. Käskin mennä omalle tontille niin sain vihaiset vanhemmat kimppuuni.

        Kaikki maalit lähtisi tasan tarkkaan pois jos niitä tänne yritettäisiin tuoda. Lasten tavaroita jos jätetään tänne lojuun niin olen heittänyt roskikseen. Eipä ole sen jälkeen niitä tänne jätelty. Tie ei ole leikkimistä ja pelaamista varten.

        Älä anna tuoda maaleja tiellesi vaan vie pois ne niiden pihaan. Häiriköimiseen ja tuhoamiseen pitää puuttua eikä vaan katsella sivusta sillä ihan kaikkea ne keksivät luottaen siihen etteivät ihmiset kehtaa puuttua. Kyllähän sitä koetellaan toisten sietorajoja lahjakkaasti. Täältä löytyi kiekkoja ja pesäpalloja ja kaikki meni roskikseen, kummallista nyt niitä ei ole löydy enää mistään.

        Ajotieltä voit maalit viedä vaikka kaatopaikalle eikä kukaan voi valittaa. Meillä ei ole mitään rojuja ajotiellä tai jos tulisi niin lähti ne alle aikayksikön. Joka kevät viemme kaatopaikka kuorman ja sinne lähtisi kakaroittenkin rojut. Lähin naapuri on oppinut pitämään huolta tavaroistaan kun sanoin että jos niitä täältä tieltä tai meidän tontilta löytyy niin roskikseen menee välittömästi. Naapurisopua ylläpitääkseen he ovat hyvin totelleet niin ettei tarvitse turhista asioista alkaa riitelemään. Itse pidän tontin todella siistissä kunnossa niin ettei ole kenelläkään valittamista ja omalla esimerkillä kannustan muitakin siihen. Pitää noudattaa itse samoja ohjeita mitä latelee muillekkin.

        Minä en halua kenenkään tonttiin puuttua millään muotoa. Jokainen saa oman pihansa pitää kuten haluaa eikä minulla ole toisten tontteihin mitään nokan koputtamista eikä kiinnostusta. Saa rakentaa OMALLE tontilleen mitä haluaa tai pitää vaikka koko irtaimistonsa pihalla eikä minua kiinnosta katsella. En ymmärrä yhtään että joku jaksaa valittaa jouluvaloista, pensasaidoista, toisten nurmikoista, ym ym ym täytyy olla tosi köyhä elämä jos ei muuta ole kuin naapurit ja toisten pihat mielessä.

        Puhuin aivan eri asiasta. Tahallisesta häiriköinnistä ja ilkivallasta ja itseriittoisesta ajattelusta, että säännöt eivät koske heitä ja heillä on lapsien verukkeella nyt kuninkaan osa, kun lapsien verukkeella voi häiriköidä tahallisesti mielin määrin ja vaikka ei uskoisi, niin täältä poistetiin vastikään vainoa käsittelevä kirjoitus. Oudoksuttaa, että siinä ei mainittu mitään nimiä tai paikkakuntia, ja joku oli halunnut sen poistaa. Mistähän johtuu? Ettei joku olisi vain tunnistanut ilkeän pahan sadistisen itsensä ja samanlaiset lapsensa.

        Siinä joku kertoi kokemuksistaan, miten joku sairas sadistinen elukka on ottanut jonkun ihmisen hampaisiinsa ja jatkuvasti keksii juttua ja käyttää aikansa yrittäen saada kaikki haukkumaan ja naureskelemaan. Tämä omien ja muiden lasten värvääminen pahuuteen ja ilkivaltaan on vain yksi juonne.


    • varmuuden vuoksi

      Onko varmasti sen kirvesmiehen kaula katkaistu ja syöty?

      • poninhäntäpoju

        Mitä luulet, totta kai?


    • hulluja on

      Avaaja ja sen kahelit adh; korsun pettäessä tuotokset!

    • Anonyymi

      No täällä ei ole , niin hurjaa täällä on toisin päin kylän kakarat pelottelee öisin , laukkaavat toisen pihoilla piileksivät halkopinon päälle laitetun, Ressun alla !

      Tuo on vastapäisen omakotitalon pihalla,
      Talon omistaja ei ole mailla ja halmeilla!

      !

    • Anonyymi

      Sellaset voimafantasiat sieltä. Todellisuudessa alistaja alistaa ja et ole tehnyt muuta kuin piilotellut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1428
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      962
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      741
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      34
      682
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      677
    6. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      641
    7. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      110
      634
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      624
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      598
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      587
    Aihe