Kellään kokemuksia tyresto nettikaupasta?
tyresto
29
2746
Vastaukset
- Lipponen22
Olen tilannut nyt pari kertaa sieltä. Tulivat nopeasti perille. Halpa pulju.
- aina toimii
No nyt sulla on vakuuttavaa faktaa kyseisestä kaupasta, ei kun tilamaan ja maksamaan etukäteen.
- rengas1
Yritin tilata sieltä luottokortilla ,mutta ei onnistunut. muilla samanlaisia kokemuksia?
- äkkiä tilaamaan
rengas1 kirjoitti:
Yritin tilata sieltä luottokortilla ,mutta ei onnistunut. muilla samanlaisia kokemuksia?
Todella luotettavan firman merkki jos luottofirmat hylkii. Varmaankin tilisiirrolla saa tosi halvalla ja ihan mitä vaan.
- Edukkaasti
äkkiä tilaamaan kirjoitti:
Todella luotettavan firman merkki jos luottofirmat hylkii. Varmaankin tilisiirrolla saa tosi halvalla ja ihan mitä vaan.
Kahdet renkaat olen tuolta tilannut ja uskaltautunut maksamaankin vielä etukäteen. Molemmilla kerroilla renkaat ovat ilmestyneet kotipihalle viikon sisällä tilauksesta.
Eli voin suositella.
- Jljaisuuuus
Kauppa ei kerro yhteystietojaan eikä mitään vakuuttavaa tietoa itsestään. En suosittele.
- Sanna1980
Erittäin nopea toimitus!
Sivut ok. Tein tilauksen ma. 22.09 ja tavara perillä to. 25.09 Asiointi toimi juuri niin kuin pitäisi. Kiitos!
Terv.
Sanna - yokomaha
Sen verta kokemusta että tein juuri talvirengaskaupat vanteineen ja maksoinkin etukäteen. Nyt sitten ootellaan tavaraa. Ihan näitten keskustelujen perusteella uskalsin kaupoille. Saas nähä miten käy.
- kaikala
mites kävi saitko renkaat
- Tilasinkäteisellä
Se on Tyresto Oü ja vironpojilla on Nuolitiellä Vantaalla varasto. Itse soitin ja kyselin hommista ja tilasin 225 leveitä nopesuluokka W Continentaleja, joista säästää rengas-online hintaan n. -30%. Muutoinkin rengas-online on reifendirekt.de tytäryhtiö ja ryöstää saksan hintoihin nähden 20%. Jos mitään ei kuulu niin sain hyvät renkaat HALVALLA että repikää siitä :-D.
- persaukiset
luottokorttikauppa jos ei toimi tarkoittaa sitä että OSTAJALLA On limiitti täynnä :-D
- jarmosaari3
Tyresto lienee Ruotsalainen firma. Suomesta saa myös halvalla: http://riekko.eu
Tulee renkaat varmasti perille.- SamiKokko
Ja kalliit toimituskulut kaupanpäälle. Aika noloa "mainostaa" täällä säännöllisen epäsäännöllisesti.
- Iteolethurri
Virolainen firma, ja hyvin toimiva. Viduddaako se sua kun myyvät halvemmalla???
- olipaspettymys
Naapuri tilas tuolta ja tappelee edelleen niiden kaa rahojensa palautuksesta.
En koskisi tikullakaan...- Tyresto.com
Hei
Kiitos viestistäsi.
Olisi meillekin mielekiintoista tietää kuka tappelee edelleen meidän kaa rahojensa palautuksesta :)
Vielä kerran meidän yhteistiedot:
Puh 0400 530 723 tai kirjoita meille [email protected]
Tarkistin ja hetkellä ei ole yhtään reklamaatiota käsittelyssä !?
Terveisin,
Oliver Kallasmaa
Tyresto.com
- kannas12
Suosittelen riekko.eu verkkokauppaa. Suomalainen ja halvempi.
- HelenaNiemi
Ainakin mulle tuli nopeasti perille. Tilauksen tein maanantaina aamuyöstä ja eilen tavarat jo perillä. Kiitos nopsasta ja näppärästä palvelusta :)
- InsaDakar
Puoliso tilas kyseisestä firmasta 21.4 renkaat, jotka toimitettiin 28.4 kotiovelle. Ei mitään ongelmaa as.palvelun tai tilauksen kanssa joten voi suositella tän perusteella muillekin.
- aikalaillatökkii
Tilasin ensin talvirenkaat syksyllä. Tuli sotkua. Ilmoittivat tuplarenkaiden tulosta? Sain oikastua. Nyt olen tilannut kesärenkaat. Yli viikko laskun maksamisesta. Ei ole kuulunut mitään ? Olen lähetellyt tekstiä , tuloksetta. En voinut maksaa koneellani laskua vaan piti käydä pankissa maksamassa ?
- Tyresto.com
Hei
Kiitos viestistäsi.
Tyresto.com asiakaspalvelu on auki arkisin 9-17.00
Miedän yhteistiedot: Puh 0400 530 723 tai kirjoita [email protected]
Tarkistin ja hetkellä ei ole yhtään reklamaatiota käsittelyssä ???
Terveisin,
Oliver Kallasmaa
Tyresto.com
- proffa731
4 rengasta tilattu...9-10 päivää meni, että tuli ja renkaita tuli vain 2 . Kyselin asian perään, mutta siihenkään ei ole vastattu..huomenna tulee 13 päivää tilauksesta
- Sak123
14 päivää tilauksesta eikä renkaista tietoakaan
- vanhoilla
Tilasin nastarenkaat ja vanteet kyseisestä paikasta.
Lienee vaihtanut kuljetus firmaa kun tuli viesti, että shipped.
Siitä on nyt 15 päivää mennyt.
Alkaa pikkuhiljaa vi...... !!!
Kävellenkö niitä tuodaan? - Merrki
Mulle toimitetiin x 2 väärät renkaat :)
Onpa logistiikka vaikeaa, jos sen sellaiseksi haluaa !
Kuljetus firmaa tais olla netluks kuljetus - Anonyymi
Älkää missään nimessä tilatko mitään kyseisestä yrityksestä, yritystä ei ole edes olemassa, nyt odotellaan että sais Luottokunnan kautta rahat takaisin. Yrityksen numerosta/ s-postista ei vastata.
- Anonyymi
Tyresto.com toimituskulut 04/2021:
2 rengasta = 16,80e (à 8,40e)
4 rengasta = 33,60e (à 8,40e)
6 rengasta = 50,40e (à 8,40e)
8 rengasta = 67,20e (à 8,40e)
Kilpailijoita:
1001renkaat.com (ilmainen toimitus)
rengas24.com (ilmainen toimitus)
rengas-online.com (ilmainen toimitus)
paikallinen liike (ilmainen asennus kun kysyy, säästö 60-80e)
. - Anonyymi
Sama mieltä, ÄLÄ MISSÄÄN NIMESSÄ TILATKO MITÄÄN KYSEISTÄ YRITYKSESTÄ...
- Anonyymi
Tyresto.com toimituskulut 04/2021:
2 rengasta = 16,80e (à 8,40e)
4 rengasta = 33,60e (à 8,40e)
6 rengasta = 50,40e (à 8,40e)
8 rengasta = 67,20e (à 8,40e)
Kilpailijoita:
www.1001renkaat.com (ilmainen toimitus)
www.rengas24.com (ilmainen toimitus)
www.rengas-online.com (ilmainen toimitus)
paikallinen liike (ilmainen asennus kun kysyy, säästö 60-80e)
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1161709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371449Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221318Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1461240
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1511209- 521178
- 571103
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.47995