ois ihanaa...kun mies..

nnnnttt

kun sais joskus sellasta käsittelyä,et mies nuolis pilluani ja kun tuntee että olen saamassa orgasmin,lopettaa nuolemisen ja työntää kalunsa sisään ja alkaa naida! Sitten samalla hierois klitorista,mmmh...ois ihanaa! Sitten vois alkaa taas nuolee niin että saan,mutta jatkaa kuitenkin sielä nuolemista....sit vois taas alkaa naimaan kunnoll...hierois kaluaan perseeseeni,käyttää välillä pillussa ja sitten takas pyllyyn päin....! Miten jatkettaisiin sit...? ;)
Haluaisin niin tuollaista joskus!!
-nainen08-

34

2808

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä?

      Eikös tuo nyt ole ihan normiseksiä?

      • -naenen08-

        -.- no ei täällä ainakaan.....


      • JatkajaXXX
        -naenen08- kirjoitti:

        -.- no ei täällä ainakaan.....

        Jatkettaisko sillai, että tehdään se kanssasi oikeesti. Tykkäätkö tsvata tän merkkeissäsi?!?:-)


      • nnnttt
        JatkajaXXX kirjoitti:

        Jatkettaisko sillai, että tehdään se kanssasi oikeesti. Tykkäätkö tsvata tän merkkeissäsi?!?:-)

        ehkä ;) laita maili OS,nii jatketaan keskustelua.


    • Hei,
      Kyllähän tuo järjestyy koska vain... Koska haluat ?

      • nnnttt

        Pian?


    • Jutta:

      Itse kun olen puutteessa menen Tuusulan Jusslan alueen autokorjaamoon ;) mukava kun tulee huollettua kaikki kerralla ilman rahaa :)
      miehet on helppoja saada matelemaan jaloissa.
      Vinkujat ja vonkujat eivät nappaa :)

      • escapist32

        entä jos tulee sukupuolitauti tuntemattomalta?


      • Harnaat...


    • hellurej

      hej !

    • hellurej

      ällöttävää

    • kielileikki

      08-alueen eteläosasta sais jos sopii, oikein innokas nuolemaan ja pistän välillä sisääsi ja saat imeä ym kivaa, mukavan kookas ja paksu... ota yhteyttä niin kesälomilla voidaan nähdä on melko pian..5vko aluksi.. mistä ja miten nähtäis??

      • nnnttt

        laita maili os , nii otan yhteyttä.


    • 18+8

      Ok, sepäs sopii hyvin nyt vähön flunssainen olo ollutkin.. Mukavaa keskikesän juhlaa ja tapaamisiin;)

    • ut68

      normi homma ja minusta naiselle pitääkin nuolla ekat orkut itse ainakin nautin ku imen ja nuolen

      • nnnttt

        Äää en pysty vastaa :x ! Jos joltain löytyy kik tai hoo niin laittakaa jompi kumpi :) siten saan teihin jatkossa yhteyden.


    • kikkailtu

      Jep, ennätinkin odotella, että mihin katosit? Pistä meiliä ja tietoa niin silleen päästään etiäpäin:) Siitä se lähtee.. voisit pistää vaikka numeroa mistä sinut saa kiinni..

    • kelpaasko

      Onko sul kik jos o nii tuu snikko112

    • soon is best

      Jätin tuon postiosoitteen, kun pyysit ja sitä kautta myös pääsee eteenpäin niinkuin halusit.. sitten kai näitä yhteydebotto völineitä voidaan luetella vaikka kuinka paljon jos ei kuiteskaan ole asian eteen mitään tekemässä..

    • Justus1

      Oli se ihkua nuolla naista...mut on vaan yks huono puoli kun ei 60v mies saa mistään halukasta tyttöä/naista...näin vaan on...

      • bibi sahib

        Saisit ainakin nuolla minua, pitkään. Ja siitä hyvästä toteuttaisin sun seksitoiveesi. Nautittaisiin oikein kunnolla!


      • Justus1
        bibi sahib kirjoitti:

        Saisit ainakin nuolla minua, pitkään. Ja siitä hyvästä toteuttaisin sun seksitoiveesi. Nautittaisiin oikein kunnolla!

        Mistä tai miten mä tavoittaisin sinut? Halut on kovat...


      • Justus1
        bibi sahib kirjoitti:

        Saisit ainakin nuolla minua, pitkään. Ja siitä hyvästä toteuttaisin sun seksitoiveesi. Nautittaisiin oikein kunnolla!

        Heips,bibi sahib. Mistäs vaikutat? Ihkua.


      • Drilli
        bibi sahib kirjoitti:

        Saisit ainakin nuolla minua, pitkään. Ja siitä hyvästä toteuttaisin sun seksitoiveesi. Nautittaisiin oikein kunnolla!

        Hei BIBI SAHIB !
        Haluan nuolla sut kunnolla nauttien. Rakastan nuolemista ihan hirveesti :) Laita meilia mulle;: drilliand6 @ gmail.com


    • tehdään just noin

    • Keittion poydallasi...

    • nnnnttt

      Teen uuden mailin osotteen, niin voin kirjotella halukkaille! :)
      Siihen asti joudutaan nyt kirjoittelee hetki tän kautta? :o
      Onko kukaan teistä 08alueelta? Tai edes läheltä? ...

      • Halutkorkealla

        Moi nnnnttt !!!:) Lsita mailia sitten drilliand6 @ gmail.com


    • halsu83

      Laittele kik messengerissä lisää jos kiinostaa osaavan miehen alun kieli Halsu83 on nickini!

    • Milloin vain

    • 08a

      Deittaa on 08a useinkin maininnu.. :) pistä viestiä jne:)

      • bimaaa

        Miten saan suhun yhteyttä?


    • sama08

      Pistä viestiä ja loppuja voidaan siellä sopia:)

    • Nuolija mies.

      Täällä olia terve ja mukava 39 v mies joka nuolee mielellään. mr,[email protected] asun satakunnassa.

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2713
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2300
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2060
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1797
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1711
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1686
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 92
      1612
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe