korkokengästä juominen

high heel drink

onko kukaan kokeillut juoda korkeista kengistä vaikka shamppanjaa tai siideriä? itse maistanut 15cm avokkaista.kenkä täyteen juomaa ..nam.. nilkkurit ja saappaat on vielä kokematta

26

1698

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En ole

mutta kumisaappaasta olen juonnut halpis shamppanjaa!! Saapas suoraan avovaimon jalasta ja juomaa sisään. Hyvää oli!!!

• Anonyymi

Vaimoni oli tehnyt pihatöitä ja tuli pihaterassiile, riisui kumisaappansa. Kertoi lukeneensa jossain, että mies oli juonut olutta kumisaappasta. Hän kysyi minulta, että joisinko hänen saappaasta. Vastasin että mielellään, hain oluttölkin autotallin jääkaapista, kaadoin saappaasen ja join tyhjäksi. Hain toisen tölkin, join toisesta saappaasta. Hyvältä maistui. Saappaat olivat muuten vanhat kuluneet punapohjaiset Kontiot.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaimoni oli tehnyt pihatöitä ja tuli pihaterassiile, riisui kumisaappansa. Kertoi lukeneensa jossain, että mies oli juonut olutta kumisaappasta. Hän kysyi minulta, että joisinko hänen saappaasta. Vastasin että mielellään, hain oluttölkin autotallin jääkaapista, kaadoin saappaasen ja join tyhjäksi. Hain toisen tölkin, join toisesta saappaasta. Hyvältä maistui. Saappaat olivat muuten vanhat kuluneet punapohjaiset Kontiot.

Et myisi niitä vaimosi punapohjakontioita? Luulen, että hinnalla saisi useammatkin parit uusia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän ei halunnut enää käyttää kaljalle haisevia saappaita, hän antoi ne minulle. Ovat vähän pienet minulle, mutta käytän niitä mielellään pihatöissä. Vaimo sai muuten uudet punaiset Hunterit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän ei halunnut enää käyttää kaljalle haisevia saappaita, hän antoi ne minulle. Ovat vähän pienet minulle, mutta käytän niitä mielellään pihatöissä. Vaimo sai muuten uudet punaiset Hunterit.

Kyllähän kaljan haju kumisaappaista pesemällä lähtee. Ja kumisaappaat vain tykkäävät pesusta.
        Ihmetyttää kyllä nahkaisten kenkien käyttö juomalasina, ne kun eivät kestä pesua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et myisi niitä vaimosi punapohjakontioita? Luulen, että hinnalla saisi useammatkin parit uusia.

En myy niitä. Tykkään vanhoista, ne ovat hyvin sisäänajetut. Uudet ovat niin steriilit ja jäykät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli varmaan tekosyy, että sai ostaa Hunterit

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ostin Tori.fi:sta punaaiset Kontiosaappaat koko 38. Saappaat olivat muuten siistit, mutta oli myyjän mukaan kärsineet remontissa, ja saaneet värivirheitä. Se ei minua haitannut, join niistä vettä ennen kuin laitoin jalkaani, hyvälle maistui. Rupesi seisomaan, ja kohta vedin käteen saappaat jalassa. Upeata.

• kippis

Korkokengät, nilkkurit ja saappaat on oikein oivallisia juomiseen ja miksei syömiseenkin. Itsellä on kokemusta nesteiden nauttimisesta kaikista näistä, korkkareista tullut juotua baarissakin, nilkkureista ja saappaista kotioloissa. Pirtelöä meinasin joku päivä kokeilla vaimon 11cm piikkikoroilla varustetuista mustista tekonahkaisista nilkkureista, näissä ei ole nyöritystä vaan pelkästään vetoketju sisäsivulla.

Korkkareista on tullut syötyä alkupaloja, pääruokia ja jälkiruokia, kaikenlaista tullut nautiskeltua.

• Kokematta on

Mikäs siinä, jos kengät on käyttämättömät, mutta en kyllä halua jalkahikiä ja sieniä särpimeksi. Ja mitä se kenkien omistajakin tykkää, jos kengät on nesteistä märkänä?

• Anonyymi

Aina kun olen ostanut käytetyt kumisaappaita naiselta, niin endi töikseni juon niistä olutta. Sen jälkeen tungen jalkaani

• Anonyymi

Hikihän tekee juuri niin hyvää makua, eihän naisilla edes ole jalkahikeä.

• jalka_fetish

Onko herkkua kuin myös on herkullista kun nainen kaataa juomaa jalkaansa pitkin niin että pitää suoraan juoda hänen varpailta, jonne juoma luonnollisesti valuu ja tippuu. Mitä hikisemmät jalat sen parempi juoma!

• IneedaDrink

^ Tuolleen Salma Hayek tekee From Dusk Till Dawn elokuvassa Quentin Tarantinolle. Mahtaa olla Taranattiino onnensa huipulla kun mies on kertonut omaavansa jalkafetissin ja viellä kun on kyseessä Salma Hayek mahtoi maistua! :D

Itse kysymykseen, eipä ole tullut nautittua mitään juomia mistään naisten jalkineista.
      Ajatus skoolata shamppanjaa naisten vaikkapa 12cm piikkikorkokengistä tuntuu hyvälle ;) Eräässä Lucky Luke sarjakuvassa näin myös tehdään. Ajatus tuntui silloin
      penskana sitä lukiessani mielenkiintoiselta :)

Kyllä korkokengistä on sitten moneksi eri iloksi vain mielikuvitus on rajana :-)

• Anonyymi

mulla meni just spermat avokin korkkareihin..se lähtee huomenna pikkujouluihin ne jalass jos vaikka siellä tarjoo jollekin drinksut niistä...

• Pikkujouluissa lauon aina spermat muutamiin korkkareihin.

• Anonyymi
        korkkarirunkku kirjoitti:

Pikkujouluissa lauon aina spermat muutamiin korkkareihin.

Miten se on mahdollista? Kerro vähän tarkemmin?

• Anonyymi kirjoitti:

Miten se on mahdollista? Kerro vähän tarkemmin?

Humalassa kun muijat joraa niin unohtuu ihania korkkareita pöydän alle tai vessaan.

Kaverin muijan korkosandaaleihin tuli niin isot spermat että meinasi jalat pettää kun kuorrutin ne.

• Anonyymi
        korkkarirunkku kirjoitti:

Humalassa kun muijat joraa niin unohtuu ihania korkkareita pöydän alle tai vessaan.

Kaverin muijan korkosandaaleihin tuli niin isot spermat että meinasi jalat pettää kun kuorrutin ne.

Olis kiva laskea nesteet samoille korkkareille. ukm50

• Anonyymi kirjoitti:

Olis kiva laskea nesteet samoille korkkareille. ukm50

Korkkaribukkake

• Anonyymi

En ole tähän mennessä juonut viiniä korkokengästä mutta olen nuollut monen naisen varpaita ja pari kertaa saanut juoda punaviiniä pimpsasta.

• Anonyymi

Oih olen nuollut punaista valuvasta pimpistä menkkojen aikana

• Anonyymi

Korkokengästä en ole juonut, mutta kuoharia on tullut eräänä vappuna maisteltua muutama tippa erään viehättävän opiskelijaneitosen kiiltonahkaisen docmartens- maiharin pinnalta. Kyse oli vedonlyönnistä, jonka tietenkin voitin.

• Anonyymi

Mä olen laskenut spermat useasti stilettoavokkaseen ja kaatanut siitä sitten kumppanini suuhun ...joskus humalassa myös omaan suuhuni kiimatäpinöissä.

• Anonyymi

Muistelen, että televisiossa olen nähnyt häissä miesten maksavan saadessaan juoda kuohuvaa morsiamen kengästä.

• Anonyymi

Hain äsken postista tilaamani punapohjaiset kontiosaappaat. Olivat aika kuluneet, mutta ensitöikseni join Saaremaa vodka toisesta saappaasta, oli se niin hyvä, pitää juoda toisestakin saappaasta, niin menee pullo tyhjäksi.

Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      60
      3395
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2951
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2809
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1877
    5. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1111
    6. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1104
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      197
      1040
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      27
      869
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      45
      859
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      104
      854
    Aihe