Jarkko Lappi olet oikein hyvä esimerkki siitä millainen poliisin tulee olla jatka ihmeessä samaan malliin saat paljon faneja. Saatkohan pitää työpaikkasi? Nyt on ollut paljon polliiseita otsikoissa mistä milloinkin, on uhkailtu nuortamiestä viimekesänä, tapaus Aarnio, Ulvilan surman tutkinnanjohtaja Joutsenlahti jne... Mikä vittu teitä kyttiä vaivaa??? Ootte aikamoisia rötöstelijöitä, rikollisia ja baari möykkääjiä. ?....tana
Hyvä Jarkko Lappi
6
1855
Vastaukset
- seohfsdovhdsfole
Kytät on täysiä paskoja. Yllättyikö tästä joku?
- pösöö10
En yllättynyt, pollarit on naisten suosikkeja, hyvin suunnitelluilla uniformuillaan mm. 70-luvun alussa Jyväskylässä oli Hymy-lehti piilokameralla otti kuvia, kun poliisi iski naisia yössä auton ikkunasta. Ja halukkaita kyytiin oli. Hätään ei poliisiautoa tahdottu löytää....
HYmy kirjoitti "Poliisi auttaa naisia yössä" tai jotain tähän tyyliin. Aikoinaan oli iso juttu. Se poliisiauto oli rekkarikilviltään "pösöö" 10 kilviltään. Se auto poistettiin julkisuudesta.
- Jostus
Julkinen nöyryytys varmasti tarpeeksi kova rangaistus. Toivottavasti ei saa potkuja tämän takia, eri asia jos jotain vakavaa olis tapahtunut.
- hurmuripolliisi
Komeimmasta päästä polliisi....Tule TV:hen jälleen.
- Vittujoo_
Ja pienimunaiset mulqvistit aukoo täällä heppi pystyssä päätään. Ikinä ette pystyisi poliisina itse toimimaan, mutta nillitys on hallussa. Yhy-yy.
- Katsoitse
Voi kauheeta... Poliisikin on vain ihminen. Mies tehnyt paljon hyvää, pelastanut henkiä. Miksi siis aina muistella yhtä virhettä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1445800
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253586Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1222815- 472498
- 291939
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2631851Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt491800Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201626- 321587
- 281540