Jenni Vilen PSn ehdokkaaksi?

jari.pilli

Avoimen demokratian kannattaja ilman että käy omien kimppuun. On joutunut muiden puolueiden kritiikin kohteeksi joskus kertoessaan miten asia on, mutta jos totuuksia puhuu, niin sanonpa vain, että niin joutui Soinikin kertoessaan EU-asioista avoimesti. Ei ole mikään seinätapettipoliitikko. Ja varsinkin nyt kun opiskelijoiden keskuudessa PS on yllättävässäkin suosiossa ja SDPn asema naisten puolueena on rapistumassa, niin tarvitaan nuoria koulutettuja naisia ehdokkaaksi (Jennillä on ammattikorkeakoulututkinto matkailupuolelta), joilla on selkeitä omia mielipiteitä asioista ja ennen kaikkea loogista älyä ajatella asioita itsekin, eikä olla vain muiden käskytettävänä.

Pelkkänä äijäpuolueena ei pitkälle pärjätä. Täytyy saada näkemyksiä opiskelija-asioihin, osa-aikatyön ongelmiin ja pieniin palkkoihin ja joka ymmärtää sitä pientuloisten arkea ihan omastakin kokemuspohjasta. Itse uskon että Jennille löytyisi sellainen äänestäjäkunta, joka ei kilpaile suoraan toisten omien ehdokkaiden äänistä. Meidän tulee löytää ehdokaslajitelma, josta löytyy äänestettävä ihan jokaiselle joka puolueen arvoja kannattaa.

http://jennivilen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/kayttaja/jennivilen

2

187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja itse en ihan kevein perustein ala ketään kannattamaan. "Haastattelin" Jenniä eri asioista melkein kuusi tuntia saadakseni selvilleni sitä arvopohjaa, joka naisella on. Jenni on erittäin luonnollisen oloinen nainen ja hienosti pelasti haastattelijaakin, kun jäin miettimään asioita. :D Tosin ei haitannu mua se hiljaisuus yhtään, koska miettiäkin pitää, mutta se ei ole yhtään pois Jennin tilanteenlukutajusta. :) Aika menee nopeaan hyvässä seurassa ja asioita perustellen kantilta jos toiseltakin. Eikä mitään ihan mitättömiä asioita, vaan suuriakin sellaisia. Ilmastonmuutos, terveydenhuollon resurssipula, äänestysprosentin alhaisuus, että miten siihen saataisiin muutosta, työllisyydestä sekä työttömyydestä, kunnallispalvelujen saatavuudesta ja valtionosuuksista, puolueen äänestäjien koostumuksesta (verta ja lihaa :D) ja monesta muusta asiasta.

      Onhan nuorella naisella paljon opittavaakin, mutta perusteet on varmasti jo perillä Iitin kunnanvaltuutetulla ja Pohjoiskymen PerusNuorten pj:lla. Olennaisinta on kuitenkin arvopohja ja moraali ja nainen pyrkii oikeudenmukaisuuteen sekä rehellisyyteen. Ei ole takinkääntäjä tuuliviiri, jollei perustellut tiedossa olevat faktat muutu olennaisesti. Progressiivisen verotuksen kannattaja ja reuna-alueiden palveluiden puolustaja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe