Karatkaa, kun voitte.

anonyymi100

Ei helvetti, kun alkaa välillä ahdistaa vitusti koko saatanan kieroituneisuuden ja pessimistisyyden pesäke, - juankoski. Tuntuu, että täällä ei ole tilaa hengittää, saati luoda minkäänlaista pohjaa elämälle... se kun pitää löytää muualta. Koko paikka on kuolemassa (syystäkin) ja tämä kuuluisa savolainen mielenvikaisuus ei edistä asiaa parempaan suuntaan mitenkään. Ihminen ei saa menestyä tai erottua massasta, vaan tälläisen tapauksen kohdatessaan joka ikinen omaan elämäänsä kyllästynyt, savolainen, kyllä osaa lytätä kuraan, - olkoot se sitten sitä ainaista paskan puhumista tai muuta pahantahtoisuuden ilmentämistä teoin. Jokainen vain kyttää toisten tekemisiä ja eivät ole pätkääkään kiinnostuneita omastaan. Täällä kyllä löytyy masentunutta, tylsää, pessimististä, kieroa, paskaa, ilkeää, tyhmää ja vanhaa porukkaa. Täällä vain pyritään esittämään ja uskottelemaan itselleen ja toisille omaa "paremmuuttaan". Oikeasti... jos joku haluaa elämältään muuta kuin tätä, niin parasta olisi painua niin kauas, kuin mahdollista.

5

293

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tsemppiä!!

      Itse olen lähtenyt Juankoskelta jo vuosia sitten, opiskelujen perään tosin.
      Onneksi lähdin. On todella harmi, että Juankoskella ei osata puhaltaa yhteen hiileen. Aina eivät vain asiat tappele, vaan IHMISET.
      Minusta todella sääli.. Toivon kaikille juankoskelaisille, kotikuntalaisilleni, kaikkea hyvää: suvaitsevaisuutta, hyväksymistä ja joustavuutta.

      Kunta on kyllä kovin kaunis. Älkää syytelkö aina toisianne jostakin, puhaltakaa yhteen hiileen. Kukaan meistä ei ole parempi kuin toinen.

      • ÄEI

        Mää muutan Rautavaaralle Elon, Ilon ja Ilon pitäjään.
        Tuu sääkin.


      • ihimi
        ÄEI kirjoitti:

        Mää muutan Rautavaaralle Elon, Ilon ja Ilon pitäjään.
        Tuu sääkin.

        mikä teetä vaevoo


    • TopMän

      Rautavaaralle suuntaa kaikki.
      Meidänkin Maikki.

    • virhe999

      Puhut aivan totta täältä et löydä elämää / saa elämää itsellesi vaikka kuinka yrität. Itse muuttamut tänne toiselta paikkakunnalta koska koulu on lähellä ja ajattelin että tämä on ihan OK mesta. Paskat. Juorutaan ja puututaan toisten tekemisiin kun nähdään ollaan kavereita muuten puhutaan shaibaa ja suurennallaan sekä kerrotaan asioita joista ei edes faktoja tiedetä. Onko tämä oikeesti näin kamala paikka asua. Onneksi enää pari kuukautta ja muutto Kuopioon täältä marttakerhojen keskeltä.Ei ihme että täälllä on päihdeongelmia ja sellainen muodostumassa myös itselle pikku hiljaa juuri sen takia kun ei hyväksytä joukkoon. perkele Anonyymi10 oot rautaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5259
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4715
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3006
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1757
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe