Kisaväsymys

Kun ei jaksa yrittää

Väsytystaistelu. Onko tässä enää mitään tehtävissä? Pelkkää hävittävää ja hävettävää. Odottaa jotain, mitä ei varmaan koskaan tule. Yritystä tehdä itsestä parempi, jotta toinen rakastaisi. Eikä se kelpuuta silti. Sillä on armoton seula, jonka läpi en mahdu millään. Tämä tie on tainnut päättyä seinään. Lysähdän sitä vasten istumaan ja itken itseni tyhjäksi. Olenhan tehnyt kaikkeni, niin kaikkeni ettei moni varmaan olisi näin paljon yrittänytkään. Silti se ei riitä, vaan yritän niin paljon, että en enää tunne itseäni. Kuka tuo oikein on?

5

1112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Give up the fight

Luovuta, anna periksi. Niin minäkin tein. Tuli myös seinä vastaa, olin tehnyt kaikkeni ja yrittänyt kaikkeni, mikään ei vaan riittänyt. Toinen ei yrittänyt vaan vaistosin että viritteli jo verkkoja muualle. Annoin mennä vihdoinkin monen vuoden taistelun jälkeen. Heti helpotti.
      Usko pois, sinuakin helpottaa kun päästät itsesi piinaavasta suhteesta jossa tunnet itsesi riittämättömäksi.
      jos toinen ei rakasta, ei hän ole sinun arvoisesi muutenkaan.
      Löydät vielä ihmisen joka on arvoisesi ja tiedät sen siitä että saat olla onnellinen ilman kauheaa vääntöä joka asiasta. Se kaikki tulee kuin luonnostaan silloin.

• menetetty mennyt

Kuule, jos ei kelpaa omana itsenään..antaa mennä menojaan..ehkäpä tajuaa menetettyään, mitä menettikään.

• ap.

"I listened to the rain fall. I felt the land soak it in. Again I saw myself as the rain and Annie as the land and I knew I could not feed her. I knew then that home was not a destination but a feeling, and I knew that I would have to make this place for myself, finally and completely. The rain reminded me of who I was and where I needed to return to find her."
      -The Drive

• Oletko varma

siitä ettei rakasta sinua juuri omana itsenäsi? Tuleeko tuo tarve muuttaa itseäsi hänen toiveistaan vain onko se sinun itse itsellesi asettama tavoite? Sinua tuntemattakin voin sanoa, että usko itseesi, se riittää.

• ap.

Uskon itseeni ja tiedän, että nyt todellakin riittää :-)

Sanotaan näin, että minun rakkauteni ei olisi riittänyt hänelle. Olen kuin tuon kirjan kappaleesta vesi, joka ei kykene ruokkimaan maata. Hänen vetensä on joku toinen, mutta minä se en ollut.

Rakkaus tässä tarinassa... en tiedä miten se sopii kuvaan kaiken koetun jälkeen... aika näyttää. "Leave a place better than when you got there". Pidän tuosta sanonnasta, vaikka se istuu tähän tarinaan tällä hetkellä todella huonosti. Ehkä se rakkaus ja armo tarkoittaa tuota. Toivoo toiselle parasta mahdollista matkaa omalla polullaan tästä eteenpäin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      39
      2942
    2. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      33
      2767
    3. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      48
      2413
    4. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      43
      2027
    5. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      21
      1994
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      58
      1760
    7. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      43
      1652
    8. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      37
      1520
    9. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      45
      1443
    10. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      26