Niistähän on jo aikaa. Lienen silloin ollut 15-v, tyttö hivenen nuorempi. Ainoa tieto vastakkaisesta sukupuolesta tuli kaupunkilaspojalle vessojen lankkuaitapiirroksista ja vessojen puukaiverruksista kun siskoa ei ollut.
No, yhdessä käveltiin, pidettiin uskaliaasti kädestä kiinni, jos kukaan ei nähnyt. Käytiin elokuvissa, luistinradalla. Yhtenä iltana tyttö kysyi, uskaltaisitko lähteä kanssani saunaan. Voi,
kauhistus, en ikinä, ajattelin. Tyttö asui omakotitalossa, minä en. Kumpikin olimme ainoita
lapsia. Ja minä niin lapsellinen, kokematon pojankloppi. Eihän me oltu edes pussattu !
Ihastukseni kanssa oli seurusteluaikana pieniä taukojakin, mutta palattiin yhteen. Minä aina yhtä viattomana. Kunnes käsitykseni jostain kauniista, josta oli vain hämärä aavistus
sisimmässä, murtui täydellisesti.
Taapaamispaikassamme, kuulaana syksyiltana kivisillan luona, pitäessämme toisiamme arasti käsikädessä, tyttö sanoi, "Nyt minä olen tehnyt sen yhden maalarin kanssa ! Voitko antaa anteeksi ?"
Ennen minua siis joku toinen, muu ! Pojansydämeni
alkoi hakata kiivaasti, maailma mustui silmissä, melkein kyynel vierähti poskelle. Ei tämmöistä voinut kertakaikkiaan tapahtua. Aloin juosta.
Kauaksi. Pois kivisillalta, kammoksuen elämää, ihastustani pakoon.
Ne olivat elämäni lyhyimmät ja ikimuistoisimmat
treffit. Kenellä teistä on uskallusta kertoa omista kokemuksistanne ikimuistoisimmista trefffeistä nuoruusajalta, tai aikuisiällä ?
"Unelma"-treffit
3
408
Vastaukset
avaa kulta SamPias tuo tarinaketju, kirjoita sinne jatkoksi tämä tai joku muu tarina.
Tarkoitus olisi siinä muitella tarinoita elämämme varrelta. Aloitin 50 luvun kuvailulla, samma jatkoi Ellumari, lisää sinne sinäkin tarinaa.
Kuvaat juttua niin elävästi, voin kuvitella kuinka se sattui.
Toivuitko kolauksesta nopeasti, löysit uuden tytön ja elämä jatkui...?
Ensirakkaudessa koetut pettymykset eivät unohdu.
Tuonne tarinaan aion minäkin siitä jutun laittaa.
Laitathan sinäkin?- Ingalil
päättyivät kyyneliin,kun pitikin lähteä äitini luo sairaalaan,tuli tieto yllättäen,kun veljeni juoksi sanomaan että on kiire.
- orvo 2
Leskeksi heti neljänsillä treffeillä,erottiin kadunkulmassa tyttöni lähti ylittämään katua auto ajoi suoraan päälle,oli kauhea olo monta vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780