Mää oon miettinnyt semmosta asiaa, että kun oon rakennusfirmassa töissä maalarina ja sitten joskus haen itsekin maaleja rauta kaupasta. Itse en joudu maksamaan ostamiani tuotteita vaan sanon työmaan numeron ja oman nimeni ja asia on sillä selvä.
Meneekö se kuitti suoraan asiakkaalle todisteeksi vai työskentelemäni rakennusfirman kautta. Mää nimittäin ostin tänään ihan liian ison pöntön maalia, vaikka pienikin olisi riittänyt. Maalasin siis semmoisen koulun seiniä ja laskin menekin väärin. Hävettää vaan niin paljon, että en osannut oikeaa määrää ostaa.
Jos kuitti menee suoraan vaan asiakkaalle eikä rakennusfirman kautta se on ihan ok, koska asiakas tuskin tajuaa maalin menekkiä. Mutta jos se menee rakennusfirmna kautta niin mulle tulee valitukset. Firmassa on vaan tapana sättiä väärin tehdyistä asioista.
Tajuskohan kukaan mitä yritin selittää.;)
Piikki auki kaupassa?
4
207
Vastaukset
- MulqwistPena
Tililtä lähtee lasku yritykseen. Anna olla älä puhu mitään ei ole sinun ongelma. Summa laskutetaan asiakkaalta.
- kelle kuitti?
jep. Pari kuukautta vasta ollut töissä yrityksessä ja pelkään mokailua tosi paljon. Ei ole kovin ammattimaista esim. ostaa maalia liikaa, kun on ammatiltaan maalari. Mut toivottavasti ei tulis mitään sanottavaa ...
- ei vanhanen
Nuo taitaa olla niitä pienimpiä mokia mitä niissä töissä tehdään.
Mun naapuri tilasi 10 mottia lautaa rakennustyömaalle ja käytti siitä reilun kuution ja loput sahaili mökilleen polttopuiksi. - 181716
Kalliimaksi se olisi tullut jos olisit ostanut liian pienen purkin ja sitten olisit lähtenyt hakemaan lisää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821349Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä661134Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2071126Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1911115Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121029Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103983Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68896Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍125840Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123778- 77755