Mää oon miettinnyt semmosta asiaa, että kun oon rakennusfirmassa töissä maalarina ja sitten joskus haen itsekin maaleja rauta kaupasta. Itse en joudu maksamaan ostamiani tuotteita vaan sanon työmaan numeron ja oman nimeni ja asia on sillä selvä.
Meneekö se kuitti suoraan asiakkaalle todisteeksi vai työskentelemäni rakennusfirman kautta. Mää nimittäin ostin tänään ihan liian ison pöntön maalia, vaikka pienikin olisi riittänyt. Maalasin siis semmoisen koulun seiniä ja laskin menekin väärin. Hävettää vaan niin paljon, että en osannut oikeaa määrää ostaa.
Jos kuitti menee suoraan vaan asiakkaalle eikä rakennusfirman kautta se on ihan ok, koska asiakas tuskin tajuaa maalin menekkiä. Mutta jos se menee rakennusfirmna kautta niin mulle tulee valitukset. Firmassa on vaan tapana sättiä väärin tehdyistä asioista.
Tajuskohan kukaan mitä yritin selittää.;)
Piikki auki kaupassa?
4
214
Vastaukset
- MulqwistPena
Tililtä lähtee lasku yritykseen. Anna olla älä puhu mitään ei ole sinun ongelma. Summa laskutetaan asiakkaalta.
- kelle kuitti?
jep. Pari kuukautta vasta ollut töissä yrityksessä ja pelkään mokailua tosi paljon. Ei ole kovin ammattimaista esim. ostaa maalia liikaa, kun on ammatiltaan maalari. Mut toivottavasti ei tulis mitään sanottavaa ...
- ei vanhanen
Nuo taitaa olla niitä pienimpiä mokia mitä niissä töissä tehdään.
Mun naapuri tilasi 10 mottia lautaa rakennustyömaalle ja käytti siitä reilun kuution ja loput sahaili mökilleen polttopuiksi. - 181716
Kalliimaksi se olisi tullut jos olisit ostanut liian pienen purkin ja sitten olisit lähtenyt hakemaan lisää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017573
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1075658- 835077
- 1394466
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113170- 542869
- 522779
- 612397
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102384Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.561986