Mää oon miettinnyt semmosta asiaa, että kun oon rakennusfirmassa töissä maalarina ja sitten joskus haen itsekin maaleja rauta kaupasta. Itse en joudu maksamaan ostamiani tuotteita vaan sanon työmaan numeron ja oman nimeni ja asia on sillä selvä.
Meneekö se kuitti suoraan asiakkaalle todisteeksi vai työskentelemäni rakennusfirman kautta. Mää nimittäin ostin tänään ihan liian ison pöntön maalia, vaikka pienikin olisi riittänyt. Maalasin siis semmoisen koulun seiniä ja laskin menekin väärin. Hävettää vaan niin paljon, että en osannut oikeaa määrää ostaa.
Jos kuitti menee suoraan vaan asiakkaalle eikä rakennusfirman kautta se on ihan ok, koska asiakas tuskin tajuaa maalin menekkiä. Mutta jos se menee rakennusfirmna kautta niin mulle tulee valitukset. Firmassa on vaan tapana sättiä väärin tehdyistä asioista.
Tajuskohan kukaan mitä yritin selittää.;)
Piikki auki kaupassa?
4
229
Vastaukset
- MulqwistPena
Tililtä lähtee lasku yritykseen. Anna olla älä puhu mitään ei ole sinun ongelma. Summa laskutetaan asiakkaalta.
- kelle kuitti?
jep. Pari kuukautta vasta ollut töissä yrityksessä ja pelkään mokailua tosi paljon. Ei ole kovin ammattimaista esim. ostaa maalia liikaa, kun on ammatiltaan maalari. Mut toivottavasti ei tulis mitään sanottavaa ...
- ei vanhanen
Nuo taitaa olla niitä pienimpiä mokia mitä niissä töissä tehdään.
Mun naapuri tilasi 10 mottia lautaa rakennustyömaalle ja käytti siitä reilun kuution ja loput sahaili mökilleen polttopuiksi. - 181716
Kalliimaksi se olisi tullut jos olisit ostanut liian pienen purkin ja sitten olisit lähtenyt hakemaan lisää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna niin nättinä Amsterdamin Business Foorumilla
Upeasti edustaa taas Suomea ulkomailla meidän kansainvälinen superstaramme. Miksei persuilla ole ketään siedettävän näk547762Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!
🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin207384Sofia Virran pahoinpitelyä puolustetaan netissä
HS soitti Virran pahoinpitelyä puolustaneille https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011516353.html1736931Työeläkkeiden maksaminen on lopetettava
Suomen talous on palkansaajien vuosikausia heikentyneen ostovoiman vuoksi niin kuralla, että palkkasumman jakamisessa ta536762Purra tekee hyvää työtä, me suomalaiset haluamme että hän jatkaa myös
seuraavan hallituksen valtiovarainministerinä. Kovina aikoina pitää olla kova.425761Koska Minja Koskela ja Sofia Virta kääntyy islamiin?
Sekä vihreät että vasurit selvästi pitävät islamista ja muslimeista, varsinkin naiset, joten voidaan olettaaa että nuo k765730Ratkaisujen tarjoamisen sijaan SDP on keskittynyt levittämään väärää tietoa
Kokoomuksen kansanedustaja Martin Paasi on turhautunut eduskunnassa käytävään salikeskusteluun. Hän kertoo, miksi. – Ko1015476Persut ne lomailee veronmaksajien piikkiin
Nämä rötösherrat kyllä putoavat onneksi eduskunnasta. Ja kuten Marin maksoi aamupalansa, niin nämä reissut pitää periä m243185- 50886
- 59865