Mää oon miettinnyt semmosta asiaa, että kun oon rakennusfirmassa töissä maalarina ja sitten joskus haen itsekin maaleja rauta kaupasta. Itse en joudu maksamaan ostamiani tuotteita vaan sanon työmaan numeron ja oman nimeni ja asia on sillä selvä.
Meneekö se kuitti suoraan asiakkaalle todisteeksi vai työskentelemäni rakennusfirman kautta. Mää nimittäin ostin tänään ihan liian ison pöntön maalia, vaikka pienikin olisi riittänyt. Maalasin siis semmoisen koulun seiniä ja laskin menekin väärin. Hävettää vaan niin paljon, että en osannut oikeaa määrää ostaa.
Jos kuitti menee suoraan vaan asiakkaalle eikä rakennusfirman kautta se on ihan ok, koska asiakas tuskin tajuaa maalin menekkiä. Mutta jos se menee rakennusfirmna kautta niin mulle tulee valitukset. Firmassa on vaan tapana sättiä väärin tehdyistä asioista.
Tajuskohan kukaan mitä yritin selittää.;)
Piikki auki kaupassa?
4
234
Vastaukset
- MulqwistPena
Tililtä lähtee lasku yritykseen. Anna olla älä puhu mitään ei ole sinun ongelma. Summa laskutetaan asiakkaalta.
- kelle kuitti?
jep. Pari kuukautta vasta ollut töissä yrityksessä ja pelkään mokailua tosi paljon. Ei ole kovin ammattimaista esim. ostaa maalia liikaa, kun on ammatiltaan maalari. Mut toivottavasti ei tulis mitään sanottavaa ...
- ei vanhanen
Nuo taitaa olla niitä pienimpiä mokia mitä niissä töissä tehdään.
Mun naapuri tilasi 10 mottia lautaa rakennustyömaalle ja käytti siitä reilun kuution ja loput sahaili mökilleen polttopuiksi. - 181716
Kalliimaksi se olisi tullut jos olisit ostanut liian pienen purkin ja sitten olisit lähtenyt hakemaan lisää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.677916Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut
Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m815997Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,765482Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot655387Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1094667Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo1182412Ei välimatka meitä erottanut
Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e41291Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!
Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol61277Kohta taas mesikämmeneen
Onneksi kaupunki ostaa mesikämmenen, niin päästään taas tekemään rahaa421109Olin ihan varma että sä olet se oikea
Tunteet kuitenkin kuoli käyttäytymisesi johdosta. Hyvin tehty jos oli tarkoituskin. Oppia ikä kaikki ja jotkut ei opi ko471072