eilen 12.6 oli taas ulkomalaiset myymässä kiikareita niinkuin viime vuonna. auto oli ainakin sama. ostasin muuten mutta kun on niitä lelukiikareita.
Vastaukset 4
- Ex Inxalainen
Jaahah, kesä on tullut ja kiiikarikauppiaat.
- romanescu
Romanialainen mies kävi kaupassa kuin kuka tahansa meistä. Tunnistin kaverin kiikarikauppiaaksi. Ulos tultuaan tuttu repliikki: osta huva venäläinen kiikari.
Käskin kiitämään mäkeen. Ihme kyllä uskoi tällä kertaa.
Lentolippu Suomeen ei niin paljoa maksa. Kuitenkin ihmetyttää, millä nämä kauppiaat oikeasti tienaavat?
- Kiikarikauppias
Kiikarikauppias on ollut ainakin jo kolme päivää S -marketin parkkialueella. Kohtelias nuori mies. Eri henkilö kuin edellis vuosina.
- parempi välttää
Jos lähtöhinta tuotteella on , että tarttu mukaan, niin halvalla myyvät. 50e pyytää alkuun ja 20 antaa mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3251424Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3451326- 1061132
- 1111025
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 106940
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22807- 111802
- 102692
- 77673