Onko muita joita kiinnostaa Japanissa muukin kuin anime ja manga. Itse rakastan kaikkea Japaniin liittyvää ja olen opiskellut hieman kieltä mutta ei sillä voi ylpeillä olen niin huono ;(
Japanifanit
6
161
Vastaukset
- アノンくん
Varsin pian sen jälkeen ku yks mun kavereist tutustuttimut animen ja mangan maailmaan aloin kiinnostuu muustaki Japaniin liittyvästä. Tähän mennessä vasta hiraganat ja katakanat olen opetellut mutta olis tulevaisuudessa tarkotus iha opiskella kunnolla japania. Se kaveri on vähä ihmetelly et millasen se on musta muuttanu ku sitä ei ite oikeen muu kiinnosta ku just vaan anime ja manga.
- nomkermalehmä
Animen ja mangan lisäksi japanilaiset koirarodut ovat kiinnostavia ja ihania :3 ja tietty pockyt ja ramune on nannaa :D ja olen ajatellut että alottaisin opiskelemaan japania (kunhan jaksan ja elämäntilanne on hiukan paremmin :/) ja tosiaan, japani on muutenkin kiinnostava ja hieno paikka :)
- Narutard
Minua on jo lapsesta asti kiinnostanut japanilainen kulttuuri. Olen vähän opetellut japanin kieltä, mutta haen japanin kielen kurssia, niin harjoitttelen tätä nykyä vähemmän kotona.
- Chenite
Mua ärsyttää taas sitten se, että useat länsimaalaiset/suomalaiset ihmiset että suuri osa animesta ja mangasta on suunnattu AIKUSILLE ja että siinä voidaan käsitellä tosi vakavia ja "kypsiä" teemoja, juoni voi olla hyvin monimutkainen jne. Moni luulee, että kaikki animet ovat tavallisia "piirrettyjä" eli lasten ohjelmia!! :/
Anteeksi, meni vähän ohi alkuperäisen aiheen...- 4+3
Moni myös luulee, että animessa on pelkkää pervoilua.
- Chenite
Nimim. 4 3, se johtuu varmaan siitä etto "pervo-animet" ovat saaneet niin paljon huomiota osakseen... :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 213800
Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu303433Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka533204Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1222869Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod212618Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1162340MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142145Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu01950Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S281747IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!
"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk1381433