Japanifanit

berserk96

Onko muita joita kiinnostaa Japanissa muukin kuin anime ja manga. Itse rakastan kaikkea Japaniin liittyvää ja olen opiskellut hieman kieltä mutta ei sillä voi ylpeillä olen niin huono ;(

6

98

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • アノンくん

      Varsin pian sen jälkeen ku yks mun kavereist tutustuttimut animen ja mangan maailmaan aloin kiinnostuu muustaki Japaniin liittyvästä. Tähän mennessä vasta hiraganat ja katakanat olen opetellut mutta olis tulevaisuudessa tarkotus iha opiskella kunnolla japania. Se kaveri on vähä ihmetelly et millasen se on musta muuttanu ku sitä ei ite oikeen muu kiinnosta ku just vaan anime ja manga.

    • nomkermalehmä

      Animen ja mangan lisäksi japanilaiset koirarodut ovat kiinnostavia ja ihania :3 ja tietty pockyt ja ramune on nannaa :D ja olen ajatellut että alottaisin opiskelemaan japania (kunhan jaksan ja elämäntilanne on hiukan paremmin :/) ja tosiaan, japani on muutenkin kiinnostava ja hieno paikka :)

    • Narutard

      Minua on jo lapsesta asti kiinnostanut japanilainen kulttuuri. Olen vähän opetellut japanin kieltä, mutta haen japanin kielen kurssia, niin harjoitttelen tätä nykyä vähemmän kotona.

    • Chenite

      Mua ärsyttää taas sitten se, että useat länsimaalaiset/suomalaiset ihmiset että suuri osa animesta ja mangasta on suunnattu AIKUSILLE ja että siinä voidaan käsitellä tosi vakavia ja "kypsiä" teemoja, juoni voi olla hyvin monimutkainen jne. Moni luulee, että kaikki animet ovat tavallisia "piirrettyjä" eli lasten ohjelmia!! :/

      Anteeksi, meni vähän ohi alkuperäisen aiheen...

      • 4+3

        Moni myös luulee, että animessa on pelkkää pervoilua.


    • Chenite

      Nimim. 4 3, se johtuu varmaan siitä etto "pervo-animet" ovat saaneet niin paljon huomiota osakseen... :/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      201
      4783
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      279
      2912
    3. 134
      1747
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      211
      1480
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1421
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1186
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1154
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1119
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1087
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1081
    Aihe