Video tyypillisestä Ladamiehestä!

Ladailijamiekkonen

Noniin toverit, olkaapa hyvä! Tässä video tyypillisestä ladamiehestä. Kaveri on ajanut 480 tuhatta Ladalla, ja käyttää vapaa-aikansa tiepalvelun vapaaehtoisena tien päälle jääneiden räppänistien hinaamiseen Ladalla. Hänen kaltaisiaan miehiä jos Suomessa olisi lisää, ei tässä maassa olisi ongelmia!

http://yle.fi/elavaarkisto/artikkelit/lada_on_idan_ihme_80190.html#media=80163

Tässä jälleen yksi videotodiste räppänisteille! Ihmettelen suuresti, että miksi esim. kaikki kuntien ja valtion autot (sekä taksit) ei vaihdettaisi samantien Ladoiksi, jotka tunnetusti kestävät paljon räppänöitä paremmin!

13

114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aatos punainen

      Kiitokset toverille hienosta dokumenttielokuvasta! Näin se vaan menee. Karavaani kulkee ja koirat haukkuu! Lada on paras henkilölle, joka haluaa päästä pisteestä A pisteeseen B varmasti, laadukkaasti ja tyylillä!

      Kiittäkäämme Neuvostoliiton autoteollisuutta siitä, että he nostivat suomalaisen työläisen suosta. Tiedän, että vielä jonain päivänä täällä väki tulee järkiinsä, ja Lada on jälleen kerran Suomen ostetuin auto. Silloin on tässä maassa asiat paremmin. Lämmöllä muistelemme parempia aikoja, ja odotamme tulevaa!

    • Keskiaho

      Hiljaseksi veti räppänistin videotodiste! Kateelisia ne aina onvat! Hankkisivat kunnon Ladan niin ei nii kateellinen tarvitse olla!

      Lada onparas! Lujaa Laatua Lada!!!

      • Kanto.

        Minulla ja velipojillani useampia Ladoja. Tyytyväisiä oltiin ja minä ajelen tällä hetkellä toisella Ladallani. Olisi mukavaa kun vielä saisi uusia Ladoja.


    • ladamiäs

      Kun ei käy töissä, ehtii korjata Ladaa koko päivän joka ikinen päivä. Vain vakaumuksellinen kommunisti alentuu tällaiseen.

    • Runko.

      Viikonloppu on ollut Kannolle sivunimimerkkeineen aktiivista aikaa kun kukaan muu ei ole täällä enää käynyt.

      Eipä Ladan räppäniäkään näy kyllä enää liikenteessä kuin kerran tai kaksi kuussa. Edellisen Ladan näin viime kuun puolessa välissä. Vanhus ajeli sivulle katsomatta ja säännöistä välittämättä kovan kolinan ja paksun savun kanssa Ladallaan. Olikohan Kanto itse?

      • Ladailijamiekkonen

        Tov. Runko on nähtävästi viettänyt viikonloppua länsiräppänää korjaillen ja myrkkysieniä napostellen. Sen verran sekavaa juttua ja asiattomia syytöksiä. Olisikohan ihan paras, jos nukkuisit pääsi selväksi?


      • Runko.
        Ladailijamiekkonen kirjoitti:

        Tov. Runko on nähtävästi viettänyt viikonloppua länsiräppänää korjaillen ja myrkkysieniä napostellen. Sen verran sekavaa juttua ja asiattomia syytöksiä. Olisikohan ihan paras, jos nukkuisit pääsi selväksi?

        En ole ladailija, eikä minulla ole myöskään teidän harrastuksianne. Kun ei aja Ladalla, ei tarvitse autoakaan korjailla. Enkä tarvitse mitään huumeita, koska jatkuvasti rikki oleva Lada ei aiheuta mitään henkisiä kärsimyksiä.

        Suosittelen sinullekin Ladan vaihtamaista autoon ja huumeista luopumista. Kun pää alkaa selvitä ja automurheet häviävät, alat varmasti miettiä myös kommunistisesta ajattelusta luopumista.


    • Eurosamara.

      "Kaveri on ajanut 480 tuhatta Ladalla, ja käyttää vapaa-aikansa tiepalvelun vapaaehtoisena tien päälle jääneiden räppänistien hinaamiseen Ladalla. Hänen kaltaisiaan miehiä jos Suomessa olisi lisää, ei tässä maassa olisi ongelmia!"

      Näinhän se on.
      Ladamies on erimies.Länsräppänistien kannattaa muistaa tämä,siellä tienreunassa konepelti ylhäällä,ja toivoa,et tulisi Lada,siltä saa varmasti apua.

      • Eurovolga

        Ladamies on todellakin eri mies. Ladamies on eläkeläinen ja kommunisti henkeen ja vereen.

        Häntä ei haittaa, vaikka on Lada on aina rikki. Aina löytyy ystävällisiä länsiautoilijoita, jotka hinaavat Ladan takaisin kotipesään korjattavaksi.

        Näinhän se on.


      • ladamiäs
        Eurovolga kirjoitti:

        Ladamies on todellakin eri mies. Ladamies on eläkeläinen ja kommunisti henkeen ja vereen.

        Häntä ei haittaa, vaikka on Lada on aina rikki. Aina löytyy ystävällisiä länsiautoilijoita, jotka hinaavat Ladan takaisin kotipesään korjattavaksi.

        Näinhän se on.

        Eurovolga lukee minua kuin avointa kirjaa. Näinhän se tosiaan menee.


      • Kanto.
        ladamiäs kirjoitti:

        Eurovolga lukee minua kuin avointa kirjaa. Näinhän se tosiaan menee.

        Entä tuo video joka on aloittajan viestissä, siihen minä uskon, mutta sinä saat mennä Eurovolginesi muille romuauto sivuille. Vie runkosi myös.


      • Ladaneuvos
        Kanto. kirjoitti:

        Entä tuo video joka on aloittajan viestissä, siihen minä uskon, mutta sinä saat mennä Eurovolginesi muille romuauto sivuille. Vie runkosi myös.

        Hämmästyttävä nähdä miten velkavetoisilla räppänillä ajelevat ihmiset kadehtivat ladailijoita. Kyllä minä sen toisaalta ihan hyvin ymmärränkin!


      • ladamiäs
        Ladaneuvos kirjoitti:

        Hämmästyttävä nähdä miten velkavetoisilla räppänillä ajelevat ihmiset kadehtivat ladailijoita. Kyllä minä sen toisaalta ihan hyvin ymmärränkin!

        Sosiaalihuolto pitää sinusta huonoa huolta, jos sinulla on satasen Ladan räppänästä vielä velkaakin!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9616
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2817
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      160
      2574
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2049
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1796
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      14
      1623
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1484
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1429
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe