Olisi pakko siirtää n. 10v vanha erittäin hyvävointinen ja runsaasti kukkiva pioni toiselle puolelle pientä pihaamme, sillä ollaan rakentamassa terassia juuri siihen missä pioni nyt sijaitsee. Vinkkejä mitä otettava huomioon? Pioni on nyt ollut koko ikänsä aamupäivä-auringossa, ja aurinkoa saisi jatkossa suunnilleen saman määrän, mutta iltapäivällä. Onko hyvinkin tuttua että pioni lakkaa kukkimasta joksikin aikaa?
En haluaisi siirtää pionia, mutta pitkään on harkittu ja kyllä se terassi on nyt saatava.
pionin siirtäminen
kokemuksia?
1
371
Vastaukset
- määky
jos pystyt suurena paakkuna sen siirtämään niin ei ole moksiskaan...syksyllä myöhemmin olisi se parempi ajankohta mutta jos on pakko niin ei auta kuin siirtää. Saattaa nahistua tältäkesältä mutta ei se muuten miksikään muutu.Äläpä istuta liian syvään, ja juurenpaloista ,joita jää siihen paikkaan josta sen nostat, saat lisää pioneja. Laitat ne palat/mukulat vaan ihan pintaan, vain pari senttiä multaa päälle, niin ensivuonna jo on uusia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984