Olisi pakko siirtää n. 10v vanha erittäin hyvävointinen ja runsaasti kukkiva pioni toiselle puolelle pientä pihaamme, sillä ollaan rakentamassa terassia juuri siihen missä pioni nyt sijaitsee. Vinkkejä mitä otettava huomioon? Pioni on nyt ollut koko ikänsä aamupäivä-auringossa, ja aurinkoa saisi jatkossa suunnilleen saman määrän, mutta iltapäivällä. Onko hyvinkin tuttua että pioni lakkaa kukkimasta joksikin aikaa?
En haluaisi siirtää pionia, mutta pitkään on harkittu ja kyllä se terassi on nyt saatava.
pionin siirtäminen
kokemuksia?
1
487
Vastaukset
- määky
jos pystyt suurena paakkuna sen siirtämään niin ei ole moksiskaan...syksyllä myöhemmin olisi se parempi ajankohta mutta jos on pakko niin ei auta kuin siirtää. Saattaa nahistua tältäkesältä mutta ei se muuten miksikään muutu.Äläpä istuta liian syvään, ja juurenpaloista ,joita jää siihen paikkaan josta sen nostat, saat lisää pioneja. Laitat ne palat/mukulat vaan ihan pintaan, vain pari senttiä multaa päälle, niin ensivuonna jo on uusia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713919- 1013505
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah793343Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362648- 1241618
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361516Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191134Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221124Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421110Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181026