Olen yhden kerran käynyt, toissa kesänä. Aattelin mennä tänä vuonna:
http://www.fibula.ax/sv/vikingamarknaden
Kuinka moni aikoo osallistua?
6
259
Vastaukset 6
- Evakon poika
Kannatta varoa PUNKKIA se on maailman vaarallisin ötökkä. Sitäpaitsi asukkaat ovat kielitaidottomia ja epäystävällisiä. Minä en matkusta Ahvenanmaalle.
Suosin suomalaista, mutta en kotimaista omenaa. - dhvrvdhvhyyt
RockOffiin menen ainakin, Vikingamarknad...no jaa, en tiiä. Oon jo kahtena kesänä niissä ollut ja ne on kyllä ollut ihan mukavia kokemuksia. Kummallakin kerralla ostin sepän töitä.
- Skärdgårdsbo, finsk
Kaipa se on mentävä, tulee sukulaisia mannermaalta jotka eivät ole markkinoita vielä nähneet.
- Kökariin menijä
Onko viikinkipaikka lähellä sitä korkealla kalliolla sijaitsevaa Uffe på Berget-nimistä kahvilaa?
- Bättre folk
Stockalla on muuten naisia kaupan. I mean this Sut Sale.
- Turistina käynyt
Viikinkimarkkinat on Saltvikin puolella, n. 5 km päässä mainitsemastasi Uffen kuppilasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1412169Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois235937Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.152914- 78883
- 64871
Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!37852- 106820
Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47757Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä70705- 71581