Olen yhden kerran käynyt, toissa kesänä. Aattelin mennä tänä vuonna:
http://www.fibula.ax/sv/vikingamarknaden
Kuinka moni aikoo osallistua?
6
259
Vastaukset
- Evakon poika
Kannatta varoa PUNKKIA se on maailman vaarallisin ötökkä. Sitäpaitsi asukkaat ovat kielitaidottomia ja epäystävällisiä. Minä en matkusta Ahvenanmaalle.
Suosin suomalaista, mutta en kotimaista omenaa. - dhvrvdhvhyyt
RockOffiin menen ainakin, Vikingamarknad...no jaa, en tiiä. Oon jo kahtena kesänä niissä ollut ja ne on kyllä ollut ihan mukavia kokemuksia. Kummallakin kerralla ostin sepän töitä.
- Skärdgårdsbo, finsk
Kaipa se on mentävä, tulee sukulaisia mannermaalta jotka eivät ole markkinoita vielä nähneet.
- Kökariin menijä
Onko viikinkipaikka lähellä sitä korkealla kalliolla sijaitsevaa Uffe på Berget-nimistä kahvilaa?
- Bättre folk
Stockalla on muuten naisia kaupan. I mean this Sut Sale.
- Turistina käynyt
Viikinkimarkkinat on Saltvikin puolella, n. 5 km päässä mainitsemastasi Uffen kuppilasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5942094- 1041049
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18987Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki4857Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101845- 78778
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50749Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?87727- 63715
- 65563