Olen yhden kerran käynyt, toissa kesänä. Aattelin mennä tänä vuonna:
http://www.fibula.ax/sv/vikingamarknaden
Kuinka moni aikoo osallistua?
6
172
Vastaukset
- Evakon poika
Kannatta varoa PUNKKIA se on maailman vaarallisin ötökkä. Sitäpaitsi asukkaat ovat kielitaidottomia ja epäystävällisiä. Minä en matkusta Ahvenanmaalle.
Suosin suomalaista, mutta en kotimaista omenaa. - dhvrvdhvhyyt
RockOffiin menen ainakin, Vikingamarknad...no jaa, en tiiä. Oon jo kahtena kesänä niissä ollut ja ne on kyllä ollut ihan mukavia kokemuksia. Kummallakin kerralla ostin sepän töitä.
- Skärdgårdsbo, finsk
Kaipa se on mentävä, tulee sukulaisia mannermaalta jotka eivät ole markkinoita vielä nähneet.
- Kökariin menijä
Onko viikinkipaikka lähellä sitä korkealla kalliolla sijaitsevaa Uffe på Berget-nimistä kahvilaa?
- Bättre folk
Stockalla on muuten naisia kaupan. I mean this Sut Sale.
- Turistina käynyt
Viikinkimarkkinat on Saltvikin puolella, n. 5 km päässä mainitsemastasi Uffen kuppilasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854980- 983068
- 432916
- 1992422
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj302160- 1331979
- 1781580
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161511Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51449- 171355