Hei olen 17 vuotias poika, kiinnostunut kaikesta Japaniin liittyvästä. Kavereita ei ole jotka ymmärtäisivät harrastustani joten haluaisin löytää samanhenkisiä ihmisiä skypeosoitteeni: pekkarautakallio
Postia saa lähetää: [email protected]
Ei väliä minkä ikänen tai oletko tyttö vai poika, kaipaan vaan kaveria joka ymmärtäs juttujani :)
Anime ystäviä
berserk96
2
236
Vastaukset
- LittleVampire
Oon 12 vuotias tyttö ja itekin oon kiinnostunu kaikesta japaniin liittyvästä! Kukaan munkaan kaverista ei ymmärrä mua, mutta on kivaa et joku on samanlainen! Ahh, joku joka ymmärtää! ;3
- Misaka10032
Kik nimeni on Misakaimouto. (Käytän kikkiä koska ilmainen chatti, en jotta voisin kinuta ihmisten alastonkuvia). Katson pääasiassa animea, luen myös joskus novelleja ja luen mangaa. Kukaan ei tiedä harrastuksestani joten olisi kiva jutella jonkun kanssa.(。◕‿◕。)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 751161
- 741154
- 481034
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104988- 51965
- 34737
- 49714
- 53634
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?39632Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118577