Hei olen 17 vuotias poika, kiinnostunut kaikesta Japaniin liittyvästä. Kavereita ei ole jotka ymmärtäisivät harrastustani joten haluaisin löytää samanhenkisiä ihmisiä skypeosoitteeni: pekkarautakallio
Postia saa lähetää: [email protected]
Ei väliä minkä ikänen tai oletko tyttö vai poika, kaipaan vaan kaveria joka ymmärtäs juttujani :)
Anime ystäviä
berserk96
2
210
Vastaukset
- LittleVampire
Oon 12 vuotias tyttö ja itekin oon kiinnostunu kaikesta japaniin liittyvästä! Kukaan munkaan kaverista ei ymmärrä mua, mutta on kivaa et joku on samanlainen! Ahh, joku joka ymmärtää! ;3
- Misaka10032
Kik nimeni on Misakaimouto. (Käytän kikkiä koska ilmainen chatti, en jotta voisin kinuta ihmisten alastonkuvia). Katson pääasiassa animea, luen myös joskus novelleja ja luen mangaa. Kukaan ei tiedä harrastuksestani joten olisi kiva jutella jonkun kanssa.(。◕‿◕。)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 203784
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit243179En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m322385- 922149
- 222000
- 271648
Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui411631- 321512
Päivi Räsänen eroaa todennäköisesti kirkosta
Päivi Räsänen kertoo järkyttyneensä evankelis-luterilaisen kirkon homolinjauksesta. Räsänen sanoo todennäköisesti eroava5021473Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91424