Olen vaihtamassa autoa, onko kokemuksia Laguna/Megane vm. 94-97,55-70 tmk., mitä kannattaa tsekata kun on ostamassa eli tyypillisiä vikakohteita?
Renault, hyvä?
5
708
Vastaukset
- paljon ajava
200000 km aikana 97 Laguna d:ssä ilmenneet viat.
Iskunvaimentimien vaihto, etujarrupalat vaihto (ei vielä tarpeellinen mutta varmuuden vuoksi)4-5 polttimoa, etupyörän laakeri, hehkutulpat.
Hammashihnan vaihtoa suosittelen 100000 km välein kun tehdas antaa 120000km suosituksen.
Jatkuva kuluerä on diesel jota kuluu 5.8l/100km.
Naapurien ja muiden kateellisten nälvintä on silkkaa musiikkia, kun itse on tyytyväinen.
Toivon turvallista Uutta Vuotta 2002 sinulle ja muille Renu kuskeille. - farmari
ajoin - vm 98 lagunalla brekilla vajaat 200tkm ei mitään vikaa.
vesipumppu (400 mk) vaihdettiin jakopäänhihnan yhteydessä kun se oli kostea... ja tämä on se tyyppivika dieseleissä sanoo taksimiehet.
Ollin siihen erittäin tyytyväinen, tilava ja hiljainen peli.
se on painava auto, ajoin hirven jalkojenväliin 110 km/h, se tuli katolle: peltivaurioita, runko ei mennyt mutkille lainkaan ja ovet toimivat kuin kassakaapissa vaikka katto liiskana.
vosi olla että en kiroittelisi näin jos olisin ajanut keposemmlla merkillä.
Suosittelen Lagunaa- Sölankari
Osta Megane
On auto isolla A:lla ;-)
- Pjööna Bis
Kun ostat Rellun, muista katsoa lompakon pohjalle!
- jan_72
Onko kokemusta Renault Scenic 1.9 dti -98 ?
Mitä mieltä. Onko soveltuva pitkiin maantieajoihin?
Dieselvero? kulutus?
En ole koskaan omistanut Renaultia..
Viimeksi Subaru Legacy -92 olin tosi tyytyväinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882