http://nanogen.fi/
voisiko tästä olla hyötyä?
Hiustenlähtöön
1
167
Vastaukset
Ensin pitäisi selvittää miksi hiuksia lähtee. Onko sairauksia, missä kunnossa hiuspohja on ja paljonka hiuksia on käsitelty. Tai onko suvussa vastaavaa.
Pikakuureja tähän ei ole. Hiuksia voidaan saada aineilla näyttämään paksummilta, mutta mielikuva häviää kun aineen käyttö lopetetaan.
eli: ruokailutottumukset kuntoon, hiuksia ei saa pestä liian usein tai harvoin. Shampoon ja hoitoaineen valinta - ei liian raskasta (silikonipitoista) tai tehopesevää. Lisäksi voi kokeilla ihan huokeita vitamiineja (helokkiöljy-piimax)
Hius paranee juuresta ja prosessi on pitkä, kasvaahan uusi hyvä hius keskimäärin 1cm kuukaudessa. Eikä paraneminen ala edes heti kun elintapoja muuttaa.
Nimim. 4 vuotta ja nyt vasta ihanan paksu tukka poislähteneen tilalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1084787Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744031476- 1891104
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101088Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861000Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk14963tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt11948Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47921- 64911
- 64876