DNA liittymä on huono, eikä todellakaan mikään helmi.
Kuuluvuus on surkea, ja laskutus on mitä sattuu
Eli meni vaihtoon se liittymä.
DNA on huono liittymä
10
860
Vastaukset
- puhelias
>DNA liittymä on huono,...
Sinulla ei siis oikeasti ole mitään liittymää?
Ei kai muuten sinulla poloisella olisi menneet jauhot ja vellit sekaisin.
DNA kun ei ole mikään liittymä. Se on operaattori. Jonka liittymät toimivat Suomen 2G:n verkossa.
Ota ensin asioista selvää ja puhu vasta sitten, jos tuntuu että on asiaa...- Ei näin
DNA toimii itseasiassa Finnetin verkossa, 2G-nimi ei ole enää käytössä. *nusnus pilkku* ;)
- Asiantuntijakin
Täyttä puppua toi sun höpötys.
Dna kuuluu koko maassa yhtä hyvin,kuin ainut toinen operaattori ,joka kokonaan oman verkon tarjoaa. Kokemusta on koko maasta , jopa lapissakin dna on nykyisin tasaveroinen telia-soneran kanssa.
Elisallahan ei koko maassa ole omaa verkkoa , vaan se vuokraa "verkkovoimaa" Finnetiltä, eli Dna-leiriltä.
DNA ON EDULLINEN,HYVIN TOIMIVA, AINUT TÄYSIN KOTIMAINEN OPERAATTORI JA HELMI-LIITTYMÄ TOI SÄPINÄÄ SYKSYN ALAN MARKKINOILLE- pahhaaa
ei kuulu edes helsingissä kaisaniemessä sisällä talossa
eikä kuulu mökillä itä-suomessa
joten liittymät vaihtui saunalahteen joka käyttää soneran verkkoa joka on laajin ja paras suomen maassa
denan on kaukana siitä
ja elisa ei vuokraa verkkoa miltään finnetiltä,koska elisalla on ollut jio valtakunnallinen oma verkko rakennettu ennen kuin denaa on ollut edes olemassa ja tämä on totta ei tuo muu höpinä - verkossa
pahhaaa kirjoitti:
joten liittymät vaihtui saunalahteen joka käyttää soneran verkkoa joka on laajin ja paras suomen maassa
denan on kaukana siitä
ja elisa ei vuokraa verkkoa miltään finnetiltä,koska elisalla on ollut jio valtakunnallinen oma verkko rakennettu ennen kuin denaa on ollut edes olemassa ja tämä on totta ei tuo muu höpinäEtpä voi enää tietää, kenen verkkoa Saumnalahti käyttää...
Saunalahden P. Lehti (pomomiehiä) vastasi kysymykseen minkä operaattorin matkapuhelinverkossa Saunalahti Prepaid TM toimii seuraavasti:
"Saunalahti tekee yhteistyötä Sonera Mobile Networks Oy:n ja Elisa Mobile Networks Oy:n kanssa."
Ts. ei vastannut yksiselitteisesti yksinkertaiseen kysymykseen.
http://www.matkapuhelininfo.com/forum/viewtopic.php?t=35235&start=60 - asiantuntiakin
pahhaaa kirjoitti:
denan on kaukana siitä
ja elisa ei vuokraa verkkoa miltään finnetiltä,koska elisalla on ollut jio valtakunnallinen oma verkko rakennettu ennen kuin denaa on ollut edes olemassa ja tämä on totta ei tuo muu höpinäDna:n omistajat , omistavat finnet-verkon, joka on rakennettu aikoinaan radiolinjalle , mutta kun osa puhelinyhtiöistä perusti danan , jäi heidän alueellaan olleet tolpat näille. Elisa on toki rakennellut verkkoa , mut vuokraa edelleen osan tarpeestansa finnetillä.
Finnetillä taas on soneran kanssa ainut täysi verkko koko maassa.
Se ettei joku operaattori kuulu sun mökillä , ei merkkaa mitään , ´vastarannalla toinen operaattori kuuluu taas paremmin.
Ja toi Hki juttu on ihan täyttä sopaa, sitä ei voi edes kommentoida - pahhah
asiantuntiakin kirjoitti:
Dna:n omistajat , omistavat finnet-verkon, joka on rakennettu aikoinaan radiolinjalle , mutta kun osa puhelinyhtiöistä perusti danan , jäi heidän alueellaan olleet tolpat näille. Elisa on toki rakennellut verkkoa , mut vuokraa edelleen osan tarpeestansa finnetillä.
Finnetillä taas on soneran kanssa ainut täysi verkko koko maassa.
Se ettei joku operaattori kuulu sun mökillä , ei merkkaa mitään , ´vastarannalla toinen operaattori kuuluu taas paremmin.
Ja toi Hki juttu on ihan täyttä sopaa, sitä ei voi edes kommentoidatule itse tänne kaisaniemeen ja tänne denas kaa niin ei löydy kenttää yhtään
kokeiltu viimeksi dna prepaid liittymäl viime keskiviikkona ja uudella täysin toimivalla puhelimella
et siinä sulle puppua,kun et asioista mitään tiedä niin ole silloin kommentoimatta - Mika0800
verkossa kirjoitti:
Etpä voi enää tietää, kenen verkkoa Saumnalahti käyttää...
Saunalahden P. Lehti (pomomiehiä) vastasi kysymykseen minkä operaattorin matkapuhelinverkossa Saunalahti Prepaid TM toimii seuraavasti:
"Saunalahti tekee yhteistyötä Sonera Mobile Networks Oy:n ja Elisa Mobile Networks Oy:n kanssa."
Ts. ei vastannut yksiselitteisesti yksinkertaiseen kysymykseen.
http://www.matkapuhelininfo.com/forum/viewtopic.php?t=35235&start=60Taas nähtiin, miksi kannattaa imstaa datakelpoinen puhelin. Itse olen Ericsson R320s ja SonyEricsson T68i -puhelimen tyytyväinen omistaja. Mitäpä AT -komentomanuaalista löytyykään:
AT COPS?
ja mitäkö tuo komento tekeekään....
ATI
T68
OK
AT COPS?
COPS: 0,0,"FI SONERA"
OK
Ja liittymänä tuossa ACN MObile Friends.
Eli noin helppoa on paljastaa, missä verkossa toimii Saunalahti Prepaid!
Laita se datakelpoiseen puhelimeen ja kytke PC:hen jollaikin seuraavista tavoista (riippuu puhelimesta ja PC:n varustuksesta)
1. Datakaapelilla
2. IR-portin avulla
3. Bluetooth -yhteydellä
Sitten vain määrittelemään oikea (virtuaali-)sarjaportti ja pääteohjelma käyntiin.
Komento ATI kertoo, mikä puhelin ja AT COPS? kertoo käytetyn verkon.
Eli turha Panu Lehden on tuota yrittää piilotella, teknisesti osaavat ihmiset sen kyllä selvittävät.
Itselläni ei ole Saunalahti Prepaid -liittymää, joten sen osalta en voi asiaa selvittää. Mutta jos joku haluaa lainata em. liittymän SIM -korttiaan, niin toki voin tiedon datakelpoisella puhelimella esiin kaivaa.
t: Operaattoririippumaton tietoliikennekonsultti: Mika0800
ps. En kehu dna:n liittymiä siksi, että olisin dna:n työntekijä, johataja tai omistaja, vaan siksi, että dna on edullisin liittymä! - Mika0800
Mika0800 kirjoitti:
Taas nähtiin, miksi kannattaa imstaa datakelpoinen puhelin. Itse olen Ericsson R320s ja SonyEricsson T68i -puhelimen tyytyväinen omistaja. Mitäpä AT -komentomanuaalista löytyykään:
AT COPS?
ja mitäkö tuo komento tekeekään....
ATI
T68
OK
AT COPS?
COPS: 0,0,"FI SONERA"
OK
Ja liittymänä tuossa ACN MObile Friends.
Eli noin helppoa on paljastaa, missä verkossa toimii Saunalahti Prepaid!
Laita se datakelpoiseen puhelimeen ja kytke PC:hen jollaikin seuraavista tavoista (riippuu puhelimesta ja PC:n varustuksesta)
1. Datakaapelilla
2. IR-portin avulla
3. Bluetooth -yhteydellä
Sitten vain määrittelemään oikea (virtuaali-)sarjaportti ja pääteohjelma käyntiin.
Komento ATI kertoo, mikä puhelin ja AT COPS? kertoo käytetyn verkon.
Eli turha Panu Lehden on tuota yrittää piilotella, teknisesti osaavat ihmiset sen kyllä selvittävät.
Itselläni ei ole Saunalahti Prepaid -liittymää, joten sen osalta en voi asiaa selvittää. Mutta jos joku haluaa lainata em. liittymän SIM -korttiaan, niin toki voin tiedon datakelpoisella puhelimella esiin kaivaa.
t: Operaattoririippumaton tietoliikennekonsultti: Mika0800
ps. En kehu dna:n liittymiä siksi, että olisin dna:n työntekijä, johataja tai omistaja, vaan siksi, että dna on edullisin liittymä!Julkaisulupa:
em. viestin saa muuttamattomana kopioida mihin haluaa, esim. matkapuhelininfo -forumiin.
t: Mika0800 - Mika0800
pahhah kirjoitti:
tule itse tänne kaisaniemeen ja tänne denas kaa niin ei löydy kenttää yhtään
kokeiltu viimeksi dna prepaid liittymäl viime keskiviikkona ja uudella täysin toimivalla puhelimella
et siinä sulle puppua,kun et asioista mitään tiedä niin ole silloin kommentoimattaTaas näitä, joiden 2-taajuusluurista on 1800 Mhz puoli kokonaan/osittain pimeänä.
Jos on kokonaan, ei stadissa löydy dna:n verkkoa ollenkaan.
Jos osittain, verkko löytyy ja textaritkin saattavat kulkea, mutta yritys soittaa tai vastaanottaa puhelua romahduttaa kentät nollaan.
Kerrohan tarkempi osoite: seuraavan kerran kun liikun Kaisaniemessä, voin itse todeta, että
ainakin Ericsson R320s löytää dna:n verkon hyvin.
Ainoa paikka, missä dna:lla on hieman heikko kuuluvuus, on Citymarket Helsinki-Malmi. Se onkin teräksestä ja betonista rakennettu bunkkeri, jonka 900 Mhz gsm-toistimet on tehty pääasiassa Soneran asiakkaita varten, Elisan asiakkaat saattavat päästä vahingossa siitä hyötymään, mutta kun dna:n verkko stadissa on 1800 Mhz tekniikkaa, ei dna:n asiakas hyödy 900 Mhz toistimista mitään.
No, CM ei minulle ainakaan saa Soneran liittymää tuolla tavalla kaupattua, ja onneksi CM:stäkin löytyy muutama paikka, jossa dna:llakin 1-2 palkkia löytyy, ainakin ulkoisen antennin Ericsson R320s:llä.
Kaverin kertoman mukaan dna:n liittymällä voi Malmin cittarissa puhua myös sisäisen antennin Nokia 3510i:llä, onnistuu ainakin lehtihyllyjen luona, lähellä sisäänkäyntiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961167Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 90850
- 53841
- 46829
- 53758