bi-tyttöjä lohjalta...??

se pienempi ja toinen isomp...

Yhdellä tytöllä ja yhdellä pojalla olisi tämmöinen pieni ja hentoinen kysymys ja tiedusteltais tilannekatsausta lähinnä LOHJAN alueella pyörivistä bi-tyttösistä..
Kuitenkin aika vaikea päältäpäin tollastakin huomata näistä täälläpäin liikkuvista kaunokaisista.
Olis kiinnostusta vaihtaa ajatuksia näin sähköisesti..

5

638

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • max

Ole yhteydessä lesbo tai bi-palstalle, älä tähän poikien palsatte, ei tuota tulosta.
      t. Jonne

• punaposki

Moi..täällä on yks bi-tyttö/naisenalku Lohjalta. Oon 20v. Mitä haluisitte tietää?

• Se pienempi...

Ihme tosiaan, että joku jopa löytyy täältäpäin.. Vaikkakin luulen, että ihan jokainen ei näillä sivuilla pyöri..
        Kiinnostaisi vain tietää yleisesti tunteista, teoista.. Eli onko se tieto itsestään vain jossain piilossa vai onko kokemusta jostain..
        Vaikka tuntuu, että Lohjalta ei bi-tyttösiä löydy..;)

• punaposki
        Se pienempi... kirjoitti:

Ihme tosiaan, että joku jopa löytyy täältäpäin.. Vaikkakin luulen, että ihan jokainen ei näillä sivuilla pyöri..
        Kiinnostaisi vain tietää yleisesti tunteista, teoista.. Eli onko se tieto itsestään vain jossain piilossa vai onko kokemusta jostain..
        Vaikka tuntuu, että Lohjalta ei bi-tyttösiä löydy..;)

Kyllä se tieto on itellä sisimmässä, että on bi tai sit lesbo tai homo tai hetero. Kyllä sen tuntee. Se vaan on sussa. Se on se mitä mä olen. Mä rakastun tyttöihin ja naisiin, tunnen oikee heikkoutta joitaki naisia kohtaan. Tunteista...haluisin koskettaa naista, halata, suudella, olla vaan lähellä. Nyt etinkin koko ajan sitä joka mulle tulis tyttöystäväks :) Siis sä et oo bi? Mä en pääse koneelle ku vasta seuraavaks ens viikonloppuna, jote tässä mun numero jos haluut kysellä jostain tai jotai, mitä vaa mieleen tulee :) 050 5640194

• Se pienempi...
        punaposki kirjoitti:

Kyllä se tieto on itellä sisimmässä, että on bi tai sit lesbo tai homo tai hetero. Kyllä sen tuntee. Se vaan on sussa. Se on se mitä mä olen. Mä rakastun tyttöihin ja naisiin, tunnen oikee heikkoutta joitaki naisia kohtaan. Tunteista...haluisin koskettaa naista, halata, suudella, olla vaan lähellä. Nyt etinkin koko ajan sitä joka mulle tulis tyttöystäväks :) Siis sä et oo bi? Mä en pääse koneelle ku vasta seuraavaks ens viikonloppuna, jote tässä mun numero jos haluut kysellä jostain tai jotai, mitä vaa mieleen tulee :) 050 5640194

En oo ehtinyt tarkemmin kertoa itsestäni..
        Oon 17- vuotias ja mulla on poikaystävä.
        Pidän kuitenkin tytöistä, eli kaipa mua vois bi:ksikin sanoa :)
        Mä etsin lähinnä ihmistä, jonka kanssa jakaa ajatuksia tästä aiheesta.. Jotan mukavaa, että vastasit! =)
        Mulla ei oo nyt mielessä mitään elämää suurempia kysymyksiä, mutta jos niitä tulee mieleen, niin kyselen niitä sitten sulta :)
        Toivottavasti löydät vielä sen oman tyttöystävän!
        Jos sulla tulee jotain kysyttävää, niin kysy ihmeessä! Vastailen parhaani mukaan.
        Ja jos vaan jaksat, niin kertoile jotakin lisää itsestäsi!!
        :>

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5200
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      126
      1670
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      15
      1579
    4. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      51
      1530
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1255
    6. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      4
      1200
    7. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      22
      1080
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1047
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1008
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      60
      847
    Aihe