Sori, että tää aihe on kahdessa paikassa: en huomannut ensin tätä Arvokisat-ryhmää vaan laitoin yleisiin. Eikä käsittääkseni ole mahdollista siirtä aihetta ryhmästä toiseen. Enivei:
Nykyjalkapallo tarttee lisää yllätyksiä. Koska valmennus on nykyisin niin tieteellistä, tilastollisesti parhaiten pärjää ne maat, joissa on eniten tykinruokaa, ts. maat, joissa on 50 miljoonaa ihmistä tai enemmän. Tsekki on viimeinen maa, joka on haastanut ketään suurista alle 10 miljoonan populaatiolla. Tämän takia Costa Rican voitto Uruguaysta on niin helvetin hieno juttu kisojen kannalta. Long live Costa Rica! Give them hell. Ja oli pakko googlettaa sen verran, et tässä muille CR-faneille kisabiisi:
http://www.youtube.com/watch?v=kykLTV7XOhg
Costa Rica
moilanep
1
93
Vastaukset
- tietäjä
Niin no.....Costa Ricassa on kyllä miljoona asukasta enemmän kuin Uruguayssa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2317826
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455400- 594832
- 763537
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1482840Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162045Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗322021- 311859
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441717- 381682