Äitylin eläkeläiset täällä kirjoittaa mitä sylki suuhun tuo. Heidän pahin vihollisensa on kapeaa leipäänsä maanteillä perhelleen ansaitseva rekkakuski. KAIKKI mitä teilämme tapahtuu on rekkakuskien syytä ?
Totuus tuolla teilämme on ihan toinen. Suurin ongelma teillämme on kädettömät ja sokeat henkilöautojen kuskit. Päivittääin saamme lukea kuinka kinnerit ovat sinkoutuneet tieltä milloin missäkin ja taas 18 vuotias kuljettaja menehtyi turmassa.
Täällä neuvotaan sormi pystyssä kuinka 30 vuotta ajaneen ammattikuskin pitäisi teillämme käyttäytyä. Tämäkin vielä vaikka kuski pelastaa päivittäin näitä tumpeloita varmalta kuolemalta.
Rekkakuskii roikkuu perseessä ? Tätä minä ihmetteleen, mistä rekat teidän perseisiinne ilmestyvät, kun ne eivät minua hätistele. Olen ajanut vasta 45 vuotta eikä niitä ole vieläkään takaliston tuntumaan tullut - olisiko syytä ihan kuskissa ? Ai niin ne rekat pakottaa ajamaan ylinopeutta, kas kun en ole tuota huomannut, enkä ole ylinopeussakkoja saanut.
Yksi neuvo, jos yleinen liikenne ylittää teidän tai autonne suorituskyvyn käyttäkää julkisia kulkuvälineitä, niitä ajavat ammattikuskit. Jos teistä tulee yleisellä tiellä veturi, ajakaa bussipysäkille ja pästäkää juna ohitse.
Terveisiä peräkammariin ja muillekin
veteraanikuljettaja
1
151
Vastaukset
- Niilo Kaikkonen
Olen pyrkinyt kaikin tavoin välttelemään ajoa rautatiellä ja näinollen ei taakseni ole ilmestynyt veturia, onnesksi sillä rautateillä ei ole bussipysäkeitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 295500
- 1701999
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1601601Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141334Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike281278Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan561176- 941165
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701154viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2121078- 41940