Meillä on siis langaton netti. On toiminut aivan moitteettomasti eiliseen asti. Kaikilla muilla läppäreillä ja kännyköillä kyllä pääsee edelleen nettiin taloudessamme, paitsi minun läppärilläni (Dell ja käyttis Windows 8.1). Oma läppärini kyllä tunnistaa saman nettiyhteyden ja siihen voi yhdistää. Kone väittää että nettiyhteys on päällä, eikä Windowsin internetyhteyden vianmäärityskään löydä mitään ongelmia. Ongelma siis on se, ettei nettiyhteys kuitenkaan toimi. Google Chromella eikä Internet Explorerillakaan pääse yhdellekään sivulle. Sivu vain lataa, lataa ja lataa. Latasin siskon koneelta muistitikulle Google Chromen asennusohjelman johon ei tarvita nettiyhteyttä ja uudelleenasensin Chromen tällä tavoin läppärilleni. Ei auttanut. Tänään Spotify kuitenkin sai nettiyhteyden toimimaan, mutta muut ohjelmat eivät edelleenkään. Esim Avast-virustorjuntaohjelmaakaan ei voi päivittää, kerta se ei löydä nettiyhteyttä. Yritin myös laittaa palomuurit pois päältä siltä varalta että ne estävät nettiin pääsyn, mutta sekään ei auttanut.
Netti ei toimi
Mitä tehdä
1
161
Vastaukset
- toim11
Haittaohjelmia koneessa , käytä F-Securea. CCleaner :ia tai alan yrityksiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305922Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144464Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403257IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm583013Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391591- 711361
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861348Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2361247Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek101200- 791179