Apua tarvitseva

Jousimies-73

Olen tavannut miehen noin 4 viikkoa sitten. Mies oli juuri eroamassa vaimostaan ja nyt vaimo on muuttanutkin pois. Heillä on kaksi lasta ja jotka asuvat molemmilla vuorotellen. Mies on sanonut olevan sinut eron kanssa ja pitää minuun melkeen päivittäin yhteyttä ja näemme kerran viikossa. Ovat olleet aikaisemminkin erossa 2 vuotta ja sit palasivat yhteen 8 vuodeksi.
Seksiä emme ole vielä "harrastaneet", mikä johtuu ihan minusta itsestäni. Haluan kyllä, mutta haluan myös olla varma että mies on kiinnostunut minusta muutenkin.
Hän on myös sanonut ettei pysty lupaamaan minulle mitään ja enkä minä sitä odotakkaan tässä vaiheessa. Sanoi että voi mennä 1-2 vuoteen ennen kuin mitään konkreettista voisi tapahtua. Ymmärrän tuonkin ja enkä itsenkään oo aatellut et heti lyötäis kamat yhteen.
Nyt minua kuitenkin mietityttää kulutanko aikaani ihan turhaa, vai voiko tämä johonkin pidempiaikaiseen johtaa. Pelkään että poltan näppini pahemman kerran.. Olen kieltämättä itse aika ihastunut häneen. Monesti kyllä aattelen että ihastun helposti sellaisiin ihmisiin jota en voi koskaan saada. Ja sit taas on niitä keneltä saisin kuun taivaalta, ni he eivät minua kiinnosta. Osaisiko joku ystävällinen näkijä auttaa minua avamaan näitä mieltä painavia solmuja??

3

66

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jousimies-73

Nostan. 4smile olet ennenkin katsonut minulle ja kertomasi osui oikeaan. Olisin erittäin onnellinen jos ehtisit katsomaan.

• 4 Smile

Tässähän tää onkin.., mun eilinen vastaus hävis jonnekin - en tiä minne.

Mennyt
      Jossain jo pitkään jatkuneessa jutussa, oot ollut perin kiintynyt johonkin toiseen, sinulle erittäinkin läheiseen ihmiseen.. Hän lienee eri paikkakunnalta, mutta joku viesti tullut, joka kosketellut jotain vaaleaa naista ja on ollut suoraan vaikuttavainen kotiasioihin.

Nyt
      No nyt täällä sitten on naisia enemmänkin ja menestyksen kortti. Kuitenkin kun häly ympäriltäsi laantuu, vaivut ajatuksiisi ja alat ulvoa kuulle haaveitasi. Varo kuitenkin paikoilleen jämähtämistä. Kohtalonpyörä raksuttaa kaikelle omaa aikaansa, tuoden matkassaan myöskin vakautta elämiseesi ja täällä on vaalea aikuinen mies.

Tulee,
      Nyt kysyy sisua/rohkeutta kaiken tän keskellä. Valon pilkahduksiakin on ilmassa, mutta silti tarvit nyt irti kaiken itsestäsi, mutta ole myös tarkkana. Kuitenkin tää uusi tilaisuus, joka sulle on annettu, on sulle itsellesi myös aika vaikea. Haasteiltakaan et välty, mutta kyllä täällä menestymisen korttikin on.
      Maailmalta kiirii uutisia vaaleaan aikuiseen mieheen liittyen ja se, mitä on tulossa - pikkusen yllättää sinut. Muutos on oleva iso ja sinä alat toipua menneistä ja elelet erittäinkin toiveikkaissa ajatuksissa, sopusointua, sovitntoa yms...
      Jokin tulee sulle täysin puun takaa, joku viesti kun tulee ja sen myötä sulle tarjoillaan niitä onnistumisen tiirikoita. Saattaa olla, että tuo vie sinut 'entiseen elämääsi' ja joudut vastuuseen aiemmin tekemistäsi asioista ja suattaapi olla että ihan oikeutetusti vaaditkin itsellesi sitä mikä kuuluukin.. Tässä on rahasopimusasiat ja jokin, mikä on tulossa, sinun itsesi siihen juurikaan voimatta vaikuttaa.
      istiverinen aikuinen mies ja selkäs takana puuhastelua ja ahistutkin moisen takia. Löydät kyllä balanssisi ja osaat jopa nauttia mokomasta. Jokin tilanne paljastuu ja aiheuttaa pikkusen levottomuutta.
      Pikkusen haalit nyt hartioilles vähän liikaa, varsinkin kun tajuat, että luottamuksesi on pikkusen niinkun katkolla..Kyseessä on henkilö, jolla on tekemisiisi erittäinkin suuri valta, mutta nyt on katsottava vain tosiasiat, mikäli aiot selättää vastustajasi. Valintoja pitää tehä, olet täysin pääsemättömissä sen kanssa.
      Jokin.., joko työasioihin/opiskeluun/johonkin asiaan, joka vaatii paljon työstämistä - jotakin tässä on tulossa, jotakin peräti ravistelevaa. Muutosten tuulet puhaltelevat ja kilpailu on kovaa. Nyt tässä.., jalat maahan ja katsele tilannetta järkevästi. Nää on ja jäytää ajatuksiasi kunnolla, mutta ei kaada kotiasi.
      Täällä on joku nainen, joka saa sappesi kiehumaan ja nyt on oltava topakkana, ettei onnesi karkaa harakoille. Rakkauden suhteen, arvojen uudelleen asettelua. Ja tää liittyis sielunkumppaniisi, eri paikkakunnalta. Stressisi romantiikasta kukkii ja voi hyvin ;) Mut sit singahtaa joku ehdotus, josta et yhtään tykkää, vaikka sulla ois kaikki syy iloon ja juhlaan.
      Aineellisia asioita täällä mysö ja ne jollain tapaa sivuaa tulevaisuuden suunnitelmiasi, joku tässä on, jota et millään suostu hyväksymään ja itekses pähkäilet juoruja joita kuulet ja tässä on kyse eroon liittyvissä asioissa ja jossa oot pikkusen tuntenut jääneesi ulkopuoliseksi..

• Jousimies-73

Kiitos 4 Smile ja anteeksi kun en ole ehtinyt kiittämään aikaisemmin. Näillä mennään nyt tovi eteenpäin. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 600
      9778
    2. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      9
      2431
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      207
      1746
    4. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      22
      1491
    5. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      71
      1000
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      41
      947
    7. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      74
      852
    8. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      842
    9. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      43
      802
    10. Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee

Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä
      Ikävä
      76
      722
    Aihe