Apua tarvitseva

Jousimies-73

Olen tavannut miehen noin 4 viikkoa sitten. Mies oli juuri eroamassa vaimostaan ja nyt vaimo on muuttanutkin pois. Heillä on kaksi lasta ja jotka asuvat molemmilla vuorotellen. Mies on sanonut olevan sinut eron kanssa ja pitää minuun melkeen päivittäin yhteyttä ja näemme kerran viikossa. Ovat olleet aikaisemminkin erossa 2 vuotta ja sit palasivat yhteen 8 vuodeksi.
Seksiä emme ole vielä "harrastaneet", mikä johtuu ihan minusta itsestäni. Haluan kyllä, mutta haluan myös olla varma että mies on kiinnostunut minusta muutenkin.
Hän on myös sanonut ettei pysty lupaamaan minulle mitään ja enkä minä sitä odotakkaan tässä vaiheessa. Sanoi että voi mennä 1-2 vuoteen ennen kuin mitään konkreettista voisi tapahtua. Ymmärrän tuonkin ja enkä itsenkään oo aatellut et heti lyötäis kamat yhteen.
Nyt minua kuitenkin mietityttää kulutanko aikaani ihan turhaa, vai voiko tämä johonkin pidempiaikaiseen johtaa. Pelkään että poltan näppini pahemman kerran.. Olen kieltämättä itse aika ihastunut häneen. Monesti kyllä aattelen että ihastun helposti sellaisiin ihmisiin jota en voi koskaan saada. Ja sit taas on niitä keneltä saisin kuun taivaalta, ni he eivät minua kiinnosta. Osaisiko joku ystävällinen näkijä auttaa minua avamaan näitä mieltä painavia solmuja??

3

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jousimies-73

      Nostan. 4smile olet ennenkin katsonut minulle ja kertomasi osui oikeaan. Olisin erittäin onnellinen jos ehtisit katsomaan.

    • 4 Smile

      Tässähän tää onkin.., mun eilinen vastaus hävis jonnekin - en tiä minne.

      Mennyt
      Jossain jo pitkään jatkuneessa jutussa, oot ollut perin kiintynyt johonkin toiseen, sinulle erittäinkin läheiseen ihmiseen.. Hän lienee eri paikkakunnalta, mutta joku viesti tullut, joka kosketellut jotain vaaleaa naista ja on ollut suoraan vaikuttavainen kotiasioihin.

      Nyt
      No nyt täällä sitten on naisia enemmänkin ja menestyksen kortti. Kuitenkin kun häly ympäriltäsi laantuu, vaivut ajatuksiisi ja alat ulvoa kuulle haaveitasi. Varo kuitenkin paikoilleen jämähtämistä. Kohtalonpyörä raksuttaa kaikelle omaa aikaansa, tuoden matkassaan myöskin vakautta elämiseesi ja täällä on vaalea aikuinen mies.

      Tulee,
      Nyt kysyy sisua/rohkeutta kaiken tän keskellä. Valon pilkahduksiakin on ilmassa, mutta silti tarvit nyt irti kaiken itsestäsi, mutta ole myös tarkkana. Kuitenkin tää uusi tilaisuus, joka sulle on annettu, on sulle itsellesi myös aika vaikea. Haasteiltakaan et välty, mutta kyllä täällä menestymisen korttikin on.
      Maailmalta kiirii uutisia vaaleaan aikuiseen mieheen liittyen ja se, mitä on tulossa - pikkusen yllättää sinut. Muutos on oleva iso ja sinä alat toipua menneistä ja elelet erittäinkin toiveikkaissa ajatuksissa, sopusointua, sovitntoa yms...
      Jokin tulee sulle täysin puun takaa, joku viesti kun tulee ja sen myötä sulle tarjoillaan niitä onnistumisen tiirikoita. Saattaa olla, että tuo vie sinut 'entiseen elämääsi' ja joudut vastuuseen aiemmin tekemistäsi asioista ja suattaapi olla että ihan oikeutetusti vaaditkin itsellesi sitä mikä kuuluukin.. Tässä on rahasopimusasiat ja jokin, mikä on tulossa, sinun itsesi siihen juurikaan voimatta vaikuttaa.
      istiverinen aikuinen mies ja selkäs takana puuhastelua ja ahistutkin moisen takia. Löydät kyllä balanssisi ja osaat jopa nauttia mokomasta. Jokin tilanne paljastuu ja aiheuttaa pikkusen levottomuutta.
      Pikkusen haalit nyt hartioilles vähän liikaa, varsinkin kun tajuat, että luottamuksesi on pikkusen niinkun katkolla..Kyseessä on henkilö, jolla on tekemisiisi erittäinkin suuri valta, mutta nyt on katsottava vain tosiasiat, mikäli aiot selättää vastustajasi. Valintoja pitää tehä, olet täysin pääsemättömissä sen kanssa.
      Jokin.., joko työasioihin/opiskeluun/johonkin asiaan, joka vaatii paljon työstämistä - jotakin tässä on tulossa, jotakin peräti ravistelevaa. Muutosten tuulet puhaltelevat ja kilpailu on kovaa. Nyt tässä.., jalat maahan ja katsele tilannetta järkevästi. Nää on ja jäytää ajatuksiasi kunnolla, mutta ei kaada kotiasi.
      Täällä on joku nainen, joka saa sappesi kiehumaan ja nyt on oltava topakkana, ettei onnesi karkaa harakoille. Rakkauden suhteen, arvojen uudelleen asettelua. Ja tää liittyis sielunkumppaniisi, eri paikkakunnalta. Stressisi romantiikasta kukkii ja voi hyvin ;) Mut sit singahtaa joku ehdotus, josta et yhtään tykkää, vaikka sulla ois kaikki syy iloon ja juhlaan.
      Aineellisia asioita täällä mysö ja ne jollain tapaa sivuaa tulevaisuuden suunnitelmiasi, joku tässä on, jota et millään suostu hyväksymään ja itekses pähkäilet juoruja joita kuulet ja tässä on kyse eroon liittyvissä asioissa ja jossa oot pikkusen tuntenut jääneesi ulkopuoliseksi..

    • Jousimies-73

      Kiitos 4 Smile ja anteeksi kun en ole ehtinyt kiittämään aikaisemmin. Näillä mennään nyt tovi eteenpäin. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9124
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2678
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      140
      2450
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1766
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1448
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      6
      1295
    Aihe