Millainen on Animecon?

hopsufani

Eli oon siis ihka ensimmäistä kertaa menossa coniin.
Ja ensimmäinen kerta on ny tää tuleva Animeconi

Sain kyllä aika paljon tietoa Animeconin sivuilta mutta olis pari kysymystä
.
Millasia tuotteita siellä myydään ? Myydänkö siällä mitään peli/Hopsu kamaa?
Ku pääsen vaan toisena päivänä la tai su kumpana päivänä on parempi mennä?
Tuleeko siällä kauheen kuuma cosplay asu päällä?
Olis kiva jos vastaisitte :)

2

135

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei itse olin siellä viime kesänä ja menen nytki :), oli iha hyvin hauskaa, mut ois kivempaa jos ois ollu joku kaveri : /.

siellä myyän mangaa ja kaikenlaista tilpehööriä, fanituotteita sun muuta, en perehtyny niihi muihin kunoolla ostin vain mangaa, no ostin viime kesänä shin gaiden sankaritarinoita eli sen Hopeanuoli ekstran : d, ja oli siel kai muutaki Hopeanuoli kamaa, oleta että hopsu on Hopeanuoli? Pelejä ei oikee ollu, jotai huonoja. no en osaa sanoo, molemmat melko samanlaisii, kannattaa ehk launtaina kestää pidempää vissii.
      cosplayasusta en osaa sanoo ite en harrasta vaik haluaisin :(

• Manga-Fani

Itse olen tulossa animeconiin. Ja sinne tulee tänä vuonna aikakin cosplay kilpailuja, cosplay deitti, AMV kisa, Iltabileet, FFFight, Karaoke, Pelejä, ynms.
      Ja teemana on koulu. Tulee taidekujaa, myyntipöytii ynms.
      Tarkempii tietoi voi lukee täältä: http://2014.animecon.fi/
      Sieltä näkyy tähän asti suunniteltu ohjelma ja kaikki ilmoittautumiset ovat myös siis siellä. Siis kisoihin ilmoittautuminen, vänkärit ynms.
      Toivon että tuosta oli ees vähän apuu :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      123
      2648
    2. 164
      2081
    3. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      116
      1341
    4. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      63
      1306
    5. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      97
      1256
    6. HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp

Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio
      Seinäjoki
      29
      1194
    7. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      77
      1161
    8. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      35
      1142
    9. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      45
      1119
    10. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      84
      1078
    Aihe