Lada on oikeastaan luksusauto

Ladailijamiekkonen

Pohdiskelin tuossa pitkin päivää Ladaa. Pösilöt ihmiset väittävät, että se ei olisi luksusauto. Syytä tähän kysyttäessä he vastaavat usein, että kun Ladasta puuttuu se ja se varuste (eli turha hilavitkutin). Ladan nähdessään ihmiset kuitenkin kääntyvät ihailemaan tyylikästä vaunua, joten ulkomuotonsa perusteella Lada on luksusauto, siitä me kaikki varmasti voimme olla samaa mieltä.

Sitä tässä pohdin, että jos luksusauto valittaisiinkin turhien hilavitkuttimien sijaan sillä kriteerillä, että mikä auto on kestävin ja toimintavarmin. Näillä kriteereillä kenelläkään normaalilla ihmisellä tuskin tulisi mieleen mikään muu automerkki kuin Lada.

Näin ollen olenkin päätynyt pohdinnassani johtopäätökseen, että Lada on oikeastaan luksusauto. Jos joku muuta väittää, niin ehkäpä on viisainta ohittaa se olankohautuksella. Kateellisten panetteluista ei paljon kannata välittää. Ei muuta kun nautinnollisia ajokilometrejä Lada -tovereille! Mansolla jälleen nähdään!

14

103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kanto.

      Kiitos! Kyllähän se on niin kuin kerroit, olisi vaikia kuvitella että ajaisin muulla autolla kuin Ladalla. Auton kestävyydellä ja laadulla se määritellään onko auto luksus vaiko romu. Lada kestää ja kestää ajon kuin ajon, sen olen omasta kokemuksesta huomannut. Lada on luksusauto eihän ole turhaan sanottu että Lujaa Laatua Lada! Luksusta kadehditaan mutta me Ladan omistajat olemme jo tottuneet siihen. Kateellisilla on taipumus keksiä mitä ihmeellisimpiä kertomuksia kadehdinnan kohteesta.

    • ladamiäs

      Lada on ojissa ikänsä kontanneelle rapajuopolle luksusta. Muille se on merkki vihoviimeisestä neuvostokommunistista.

      • Keskiaho

        Lada paras! Julaa Laatua Lada! Isoisä sen jo opetti! Hölmö vaan LADAA haukuu. Kateeellinen jos Ladaa ja Kuljettajalle eritoten! Ladalle kiitos!


      • ladamiäs
        Keskiaho kirjoitti:

        Lada paras! Julaa Laatua Lada! Isoisä sen jo opetti! Hölmö vaan LADAA haukuu. Kateeellinen jos Ladaa ja Kuljettajalle eritoten! Ladalle kiitos!

        Kanto alkaa päästä Juhannuksen sienihuumaan!


      • ladamiäs
        ladamiäs kirjoitti:

        Kanto alkaa päästä Juhannuksen sienihuumaan!

        Lisäisin, että tottakai Lada on nimenomaan Luxusauto. Oma taustani on sellainen, että olen entinen ladisti, joka meni typeryyksissään vaihtamaan Ladan länsiräppänään.

        Näin Jussina muutaman kaljan otettuani voin myöntää virheeni. :( Ladan kun vaihdoin pois, siitä alkoi elämäni alamäki. Akka lähti, ja vei lapset mennessään. Länsiräppänässä on aina jotkut hilavitkuttimet rikki. Kojetaulussa palaa enemmän huoltovaloja kuin joulukuusessa. Olen jo kohta valmis vetämään itseni kiikkuun.

        Ehkä olisi vaan parasta, että myöntäisin virheeni myös selvin päin?! Näin muutaman juhannuskaljan jälkeen se on helpompaa... :( Ehkä se on vaan pakko kuskata nykyinen räppänä Kuusankoskelle, ja hankkia toimiva Lada takaisin, jos vain vielä jostain saa!

        Kerran Ladamies, on aina sisimmässään ladamies... Siitä tämä nimimerkkini...


      • lörssen
        ladamiäs kirjoitti:

        Lisäisin, että tottakai Lada on nimenomaan Luxusauto. Oma taustani on sellainen, että olen entinen ladisti, joka meni typeryyksissään vaihtamaan Ladan länsiräppänään.

        Näin Jussina muutaman kaljan otettuani voin myöntää virheeni. :( Ladan kun vaihdoin pois, siitä alkoi elämäni alamäki. Akka lähti, ja vei lapset mennessään. Länsiräppänässä on aina jotkut hilavitkuttimet rikki. Kojetaulussa palaa enemmän huoltovaloja kuin joulukuusessa. Olen jo kohta valmis vetämään itseni kiikkuun.

        Ehkä olisi vaan parasta, että myöntäisin virheeni myös selvin päin?! Näin muutaman juhannuskaljan jälkeen se on helpompaa... :( Ehkä se on vaan pakko kuskata nykyinen räppänä Kuusankoskelle, ja hankkia toimiva Lada takaisin, jos vain vielä jostain saa!

        Kerran Ladamies, on aina sisimmässään ladamies... Siitä tämä nimimerkkini...

        Tulihan se sieltä lopulta. Ilman tuota rohkeaa ulostuloa olisi ollut vaikea ymmärtää jatkuvaa notkumistasi täällä ilman mitään järkevää sanottavaa. Jokainen rehellinen ihminen on alkujaan Ladisti. Sitten pidetään kulissia ostetaan länsikoslaräppänäraato ja ollaan olevinaan onnellisia suuren velan ja jatkuvien huolien kurimuksessa. Tämän sinäkin sitten viimein myönsit. Yritä nyt vielä hankkia se Lada ... tiedän ... tiedän ne viedään käsistä ... ovat liian haluttuja tällä hetkellä ... mutta silti. Ladan kun hommaat niin loppuu se läträily alkolla ja ne sienipölyn aiheuttamat aistiharhat. Sossun henkilökuntakin ihmettelee mikset enää siellä ravaa joka ikinen päivä erilaisine vaatimuksinesi. Lisäksi Kuusakosken aina niin reippaat pojat tuskin näkevät sinua enää joka vuosi ... tuskin koskaan ! Tästä on siis sinunkin aika alkaa uusi onnellinen elämä ilman huolia .... tiedän ... tiedän ... outo tilanne niin monien raatovuosien jälkeen mutta varmasti kannattava päätös.


      • ladamiäs
        ladamiäs kirjoitti:

        Lisäisin, että tottakai Lada on nimenomaan Luxusauto. Oma taustani on sellainen, että olen entinen ladisti, joka meni typeryyksissään vaihtamaan Ladan länsiräppänään.

        Näin Jussina muutaman kaljan otettuani voin myöntää virheeni. :( Ladan kun vaihdoin pois, siitä alkoi elämäni alamäki. Akka lähti, ja vei lapset mennessään. Länsiräppänässä on aina jotkut hilavitkuttimet rikki. Kojetaulussa palaa enemmän huoltovaloja kuin joulukuusessa. Olen jo kohta valmis vetämään itseni kiikkuun.

        Ehkä olisi vaan parasta, että myöntäisin virheeni myös selvin päin?! Näin muutaman juhannuskaljan jälkeen se on helpompaa... :( Ehkä se on vaan pakko kuskata nykyinen räppänä Kuusankoskelle, ja hankkia toimiva Lada takaisin, jos vain vielä jostain saa!

        Kerran Ladamies, on aina sisimmässään ladamies... Siitä tämä nimimerkkini...

        Kanto on taas sienien huumassa varastanut minun nikkini. Hyvähän se on, että Kanto-lörssen-Keskiaho ehtii tännekin Ladan korjaamisen lomassa. Yleensähän Kannolla menee koko valveillaoloaika Ladan korjaamisessa.


      • Kanto.
        ladamiäs kirjoitti:

        Kanto on taas sienien huumassa varastanut minun nikkini. Hyvähän se on, että Kanto-lörssen-Keskiaho ehtii tännekin Ladan korjaamisen lomassa. Yleensähän Kannolla menee koko valveillaoloaika Ladan korjaamisessa.

        Minä en koskisi sinun nimimerkkiin pitkällä tikullakkaan. Tarttuisi ruoste autooni. Minulla on hyvä nimimerkki en kaipaa muita.


      • Lada_totta_kai
        ladamiäs kirjoitti:

        Kanto on taas sienien huumassa varastanut minun nikkini. Hyvähän se on, että Kanto-lörssen-Keskiaho ehtii tännekin Ladan korjaamisen lomassa. Yleensähän Kannolla menee koko valveillaoloaika Ladan korjaamisessa.

        Olen vähintäänkin pettynyt. Ladamiähen kommentit heittelevät äärilaidasta toiseen. Mies on kuin tuuliviiri. Onko nämä oireet liiallisesta sieniriippuvuudesta vai jostain muusta aiheutuvia mielialamuutoksia ... mene ja tiedä. Yhtenä päivänä puhutaan toista ja heti perään taas ihan muuta. Hankalaa on ottaa kaverista mitään järkevää irti varsinkin kun nimetkin muuttuvat alinomaa kuten Ladanever ... Runko ... ladamiäs ja tässä vain muutama niistä kymmenistä. Jatkuvat samat kirjoitusvirheet ja alionomainen ruikutus hänen ihannoimastaan kommunismista paljastavat että kyseessä on henkilö, jonka mielipiteet on vaan pakko vetää vessasta alas sen muun peräpäästä tulevan ruskean rojun mukana. Mitä sitten jää jäljelle ? No tietenkin meidän aitojen Ladistien kärkevät ja asiantuntevat mielipiteet länsiraatojen huonosta laadusta ja taas toisaalta Ladojen verrattain suuresta ylivoimasta laadun, kauneuden ja haluttavuuden suhteen. Tälle karulle faktalle ei näy tulevan mitään muutosta lähitulevaisuudessakaan ja hyvä niin, koska yhteiskunnan pyörät pitää pyöriä eikä vaipua taantumaan muiden länsimaiden tavoin.


      • Lada_ei_ikinä
        Lada_totta_kai kirjoitti:

        Olen vähintäänkin pettynyt. Ladamiähen kommentit heittelevät äärilaidasta toiseen. Mies on kuin tuuliviiri. Onko nämä oireet liiallisesta sieniriippuvuudesta vai jostain muusta aiheutuvia mielialamuutoksia ... mene ja tiedä. Yhtenä päivänä puhutaan toista ja heti perään taas ihan muuta. Hankalaa on ottaa kaverista mitään järkevää irti varsinkin kun nimetkin muuttuvat alinomaa kuten Ladanever ... Runko ... ladamiäs ja tässä vain muutama niistä kymmenistä. Jatkuvat samat kirjoitusvirheet ja alionomainen ruikutus hänen ihannoimastaan kommunismista paljastavat että kyseessä on henkilö, jonka mielipiteet on vaan pakko vetää vessasta alas sen muun peräpäästä tulevan ruskean rojun mukana. Mitä sitten jää jäljelle ? No tietenkin meidän aitojen Ladistien kärkevät ja asiantuntevat mielipiteet länsiraatojen huonosta laadusta ja taas toisaalta Ladojen verrattain suuresta ylivoimasta laadun, kauneuden ja haluttavuuden suhteen. Tälle karulle faktalle ei näy tulevan mitään muutosta lähitulevaisuudessakaan ja hyvä niin, koska yhteiskunnan pyörät pitää pyöriä eikä vaipua taantumaan muiden länsimaiden tavoin.

        Ladamiäs puhuu johdonmukaisesti turvallisen ja mukavan autoilun puolesta, eikä koskisi pitkällä tikullakaan Ladan kaltaiseen ulostekasaan.

        Siksi Kanto mielellään varastaa ladamiähen nikin provoilleen, jotka kumpuavat Ladan aiheuttamista henkisistä ja fyysisistä ongelmista.


    • Runko.

      Ei se mikään häpeä ole varastaa muilta. Sehän kuuluu kommunismiin ja ladismiin yhdessä valtavan häpeän kanssa.

      • Kanto.

        Muusta ladamiähen mielentilasairaudet johtuvat ei Ladasta. Jos hänen sairaus johtuu Ladasta luulisi hänen kiertävän nämä sivut kaukaa. Eipä hän kierrä vaan hakee meistä Ladan omistajista turvaa, apua ja hoitoa vaivoihinsa.


    • Eurosamara

      Länsräppänät ovat vieneet Rungon,ja ladamiähen alas hulluuden rajoille,eli yli,et on hyvin vaikeaa selvitä länsräppänien aiheuttamasta traumasta.
      Tarvitaan vielä paljon aikaa,ja lääkkeitä,et pääsee mukaan normaaliin elämään.
      Nämä Lada miesten viestien lukeminen on yksi tärkeä osa tervehtymisessä.
      Näitä lukiessa huomaa miten huoleton,ja mukava elämä voi olla .
      Se tuo lohtua hajoneeseen päähän.
      Kyllä täytyy myöntää, et pitää tapahtua vähintään Schumacher;n kaltainen ihme,jos noin alhaalta päästään normaaliin elämään.

    • Eurovolga

      Lada aiheuttaa niin suurta henkistä tuskaa. että Kannolla ja kaikilla hänen sivuhahmoillaan on polla sekaisin. Eikä sienien väärinkäyttö ainakaan auta asiaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      8992
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2400
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1267
    Aihe