Etsin tänään ilmaista kotisivutilaa PHP -tuella ja tarjonta on vähäistä, jotta saisi dynaamiset kotisivut verkkoon ilmaiseksi ja ilman mainoksia. Löysin tällaisen juuri äskettäin: Kenelläkään kokemuksia?
http://tietokoneblogi.wordpress.com/2014/06/15/ilmaista-kotisivutilaa-php-tuella/
Ilmainen kotisivutila PHP tuella MYSQL -tuki ja ilman mainoksia
2
190
Vastaukset
- verkkomaisteri
Mulla on kokemus toisesta ilmaisesta. Ostin vain domainin heidän kauttaan.
Lopputulos oli että käyttäjätilini on ollut vuoden verran jumissa, jokin meni pieleen ja vaatisi toimenpiteitä. Asiakaspalvelu ei ole vastannut koko aikana. Olisikohan mennyt nurin tms. Lopulta 9kk jälkeen tuli viesti että koko bisnes on siirtynyt eurooppalaiselle yritykselle ja että jos käytössä on ollut jotain ongelmia, pitäisi reklamoida uudestaan. No, reklamoin ja 3kk ei ole kuulunut taas mitään.
Vastaavia murheellisia tarinoita olisi lisääkin hintaluokasta 20€ / vuosi. Kestävät hetken, mutta kun jotain menee pieleen - ei kukaan taas auta.
Hintataso hyvän asiakaspalvelun ja toimivan tekniikan osalta menee 100€ /vuosi hinnassa. Tähän löytyy jo useita vaihtoehtoja. Homma toimii, ja jos ei toimi niin muutaman päivän sisällä asiakaspalvelu auttaa. Enää en halpoihin/ilmaisiin sorru, minun oma aikanikaan ei ole ilmaista selvitellä ongelmia. - on niitä
arkku.net tulee ekana mieleen.
Ilmaiseksi ei tosin luotettavaa saa mutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1482814Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3632017- 401757
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii351678Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua311393Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327949Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110938Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782