Etsin kissanpentua kaveriksi 1-vuotiaalle leika-
tulle poikakissalle. Mieluiten Helsingistä
Kissanpentua etsivä
5
305
Vastaukset
- Jossu
käydä Hesyllä katsastamassa, mikä heillä on tilanne. Josko heiltä löytyisi pentu tai miksei vähän vanhempikin kisukaveri.
- Pikkupiiperö
Kävin eilen hesyllä, ei kandee mennä,siel on kolme pentuu vaan ja ne ei lähe yksin,ja sanoinkuvaamattoman töykeetä palvelua.Menin sinne hankkimaan kissaa onnellisena,viivyin 5min enkä ikinä oo ollu niin raivoissani.Tuntu siltä että ne ei ees halua päästä eroon niistä eläimistä.Ja töykeitä kun mitkä.Vapaaehtoistyöntekijä nimike ei oikeuta olemaan mahdolliselle asiakkaalle töykeä.Minulle ei kerrottu yhtikäs mitään mistään ja jätettiin seisomaan sinne yksinäni.Sinne puljuun en mene, enkä rahojani sijoita!
- Veera
Pikkupiiperö kirjoitti:
Kävin eilen hesyllä, ei kandee mennä,siel on kolme pentuu vaan ja ne ei lähe yksin,ja sanoinkuvaamattoman töykeetä palvelua.Menin sinne hankkimaan kissaa onnellisena,viivyin 5min enkä ikinä oo ollu niin raivoissani.Tuntu siltä että ne ei ees halua päästä eroon niistä eläimistä.Ja töykeitä kun mitkä.Vapaaehtoistyöntekijä nimike ei oikeuta olemaan mahdolliselle asiakkaalle töykeä.Minulle ei kerrottu yhtikäs mitään mistään ja jätettiin seisomaan sinne yksinäni.Sinne puljuun en mene, enkä rahojani sijoita!
Olen kuullut Hesy:stä vain hyvää usealta taholta, joten en suhtautuisi ihan varauksetta edellisen kirjoittajan viestiin. Näissä keskustelupalstoissa on se huono puoli, että on kovin helppo huudella nimettömänä täysin perättömiäkin väitteitä... Siksi asioista kannattaa ottaa itse selvää. Suosittelen kyllä, että jokainen vierailee ITSE Hesy:llä ja muodostaa oman mielipiteensä kyseisestä paikasta.
Hesy:llä pidetään kissan ottajalle aina pieni haastattelu, ja jos henkilö ei vaikuta luotettavalta ja vastuuntuntoiselta tai on muita syitä epäillä henkilön sopivuutta kissanomistajaksi, he kyllä saattavat tylystikin ilmoittaa, että heillä ei ole tälle henkilölle kissaa. Tämä tiukalta vaikuttava käytäntö on varmasti tarpeen, koska Hesy:ltäkin on aikoinaan kissoja lähtenyt vääriin käsiin (muistatte varmasti taiteilijan, joka tappoi kissansa kirveellä...). Kissoja on muutenkin helppo ottaa tiedostamatta, että omistaja on kissastaan vastuussa koko eliniän, jopa 20 vuotta eteenpäin. Lisäksi ilmaisen/ edullisen kissan ottaja ei välttämättä ymmärrä, että kissan sairastuessa on oltava valmis kustantamaan eläinlääkärihoito, joka on usein satoja euroja.
Pitkän sepustuksen jälkeen tiivistys: Suosittelen vierailemaan paikallisessa löytöeläinkodissa ja harkitsemaan rakastavan kodin tarjoamista jollekin onnettomalle kotinsa menettäneelle kissalle. :) - Pikkupiiperö
Veera kirjoitti:
Olen kuullut Hesy:stä vain hyvää usealta taholta, joten en suhtautuisi ihan varauksetta edellisen kirjoittajan viestiin. Näissä keskustelupalstoissa on se huono puoli, että on kovin helppo huudella nimettömänä täysin perättömiäkin väitteitä... Siksi asioista kannattaa ottaa itse selvää. Suosittelen kyllä, että jokainen vierailee ITSE Hesy:llä ja muodostaa oman mielipiteensä kyseisestä paikasta.
Hesy:llä pidetään kissan ottajalle aina pieni haastattelu, ja jos henkilö ei vaikuta luotettavalta ja vastuuntuntoiselta tai on muita syitä epäillä henkilön sopivuutta kissanomistajaksi, he kyllä saattavat tylystikin ilmoittaa, että heillä ei ole tälle henkilölle kissaa. Tämä tiukalta vaikuttava käytäntö on varmasti tarpeen, koska Hesy:ltäkin on aikoinaan kissoja lähtenyt vääriin käsiin (muistatte varmasti taiteilijan, joka tappoi kissansa kirveellä...). Kissoja on muutenkin helppo ottaa tiedostamatta, että omistaja on kissastaan vastuussa koko eliniän, jopa 20 vuotta eteenpäin. Lisäksi ilmaisen/ edullisen kissan ottaja ei välttämättä ymmärrä, että kissan sairastuessa on oltava valmis kustantamaan eläinlääkärihoito, joka on usein satoja euroja.
Pitkän sepustuksen jälkeen tiivistys: Suosittelen vierailemaan paikallisessa löytöeläinkodissa ja harkitsemaan rakastavan kodin tarjoamista jollekin onnettomalle kotinsa menettäneelle kissalle. :)Tässä nyt vielä lisää jos hesylle aikoo mennä niin kannattaa ainakin soittaa ensin jos pentua etsii,ei ollut kuin kolme vauvaa ja käskettiin katsella ilmotus taulua.Olisin mielellään halunnut kissan sieltä enkä ilmoitus taululta,sen takia en sinne asti lähtenyt. Ja ihan tiedoksi edelliselle olen Miia Otaniemestä opiskelen helsingin yliopistossa kasvinjalostusta,olen ennen asunut turussa ja sinne jäi äidille lapsuudentoverini Misu(maatiainen 13v.),Ani(Mainecoon 13v.)ja meidän kuopus Roope(Mainecoon 10v.)Ja anoppini kaksi persialaista vierailevat meillä silloin tällöin tarpeen vaatiessa.Kokemusta on kissan jalostuksesta ja näyttelyistä yms.Riittikö saanko minä kissan,oletko tyytyväinen?
- Dippa
katsoppas täältä:
http://koti.phnet.fi/kodittomatkissat/index2.htm
Käsittääkseni he tuovat kissan Lahdesta uudelle omistajalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862