Mitä mieltä? Eikö ole myös hyvä laulaja.
Hyvä piisi se Unihiekkaa.
Anne Mattila.
13
1029
Vastaukset
- Gilda
suosikki naislaulaja,paras kipale Asvalttiviidakko ja valokuva..
- annu
Upea laulaja ja hyvää musiikkia.Unihiekkaa- on hyvä mutta -Ei kerro tuuli- on aivan ihana.
- M-lk
Kyllä myös se Ei kerrotuuli kappale on kans niistä parhaimmista,vaikka kaikki kappaleet on hyviä,ei voi moittia upea laulaja ja niin tavallinen.
- timmy
anne on no1 artisti taiteilija...
- sk81
Mä tykkään kans tosi paljon. Molemmista sisarusista. Ovat niin hyviä laulaan. Lauantaina mennään kattoonkin Annea Kalajoelle. ;)
- M-lk
Meidänkin oli tarkoitus lähteä kahtoon sitä Kalajoelle,mutta emme nyt lähdekkään joku toinen kerta,kyllä varmaan tullee tänne päin toisenkin kerran.
- Tytör
Anneli ja Anne Mattila,musaa naislaulajien huipulta tämän päivän musan kuuntelussa!
- M-lk
Tulee ohjelma Estradilla,siinä esintyy AnneMattila.
- sk81
Oltiin eilen kattomassa Annea ja se oli tosi hyvä.
Positiivinen ja muutenkin iloinen ihminen.
Nimmaritkin saatiin matkaan. :)- M-lk
Kuulin että siellä oli porukkaa,Minä sain myös kuvan ja nimmarin,kun meidän miniä oli siellä sanoi että oli tosi mukava.
- anki743
Kyllä Anne on paras kun sen keikoille menee niin siellä on mahtava ilmapiiri ja annen kanssa voi keskustella normaalisti ei Annella ole kiire settien välillä mennä pois vaan hän jää juttelemaan faneilleen ja itse olen paljon ottanut Annesta valokuvia ja kannattaa liityä fun clubiin.Itse olen saanut paljon tuttavia clubin kautta ja tavannut heitä Annen keikoilla.
- Anneli-Fani
Ootkohan Anki ollut koskaan Annelin keikalla? Olen ollut 5 kertaa Annen keikalla ja 3 kertaa Annelin keikalla,kyllä Anneli jää juttelemaan yleisön kanssa ja mukava tyttö onkin,todella tavallinen eikä yritä esittää yli pirteää toisin kuin Anne!Pakko sanoa,että anne on sellainen hitaiden biisien tulkitsija mutta esim. rokkia anne ei pysty laulamaan.Anneli taas laulaa kumpaakin ja vielä omalla tyylillään.By the way Annelin uusi sinkku Suojaan on aivan MAHTAVA kappale!:)
- Ihmistuntija
Anneli-Fani kirjoitti:
Ootkohan Anki ollut koskaan Annelin keikalla? Olen ollut 5 kertaa Annen keikalla ja 3 kertaa Annelin keikalla,kyllä Anneli jää juttelemaan yleisön kanssa ja mukava tyttö onkin,todella tavallinen eikä yritä esittää yli pirteää toisin kuin Anne!Pakko sanoa,että anne on sellainen hitaiden biisien tulkitsija mutta esim. rokkia anne ei pysty laulamaan.Anneli taas laulaa kumpaakin ja vielä omalla tyylillään.By the way Annelin uusi sinkku Suojaan on aivan MAHTAVA kappale!:)
Et kyllä oo paljon Annea seurannut väittäessäsi häntä ylipirteäksi.Ei sen luonnollisempaa ihmistä ole julkkiksissa,kuin Anne on.Anne ei olekkan mikään rokkari.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p465269Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "511730Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1331700Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151619- 141335
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41230No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol24116081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171077Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771028Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60877